- Liittynyt
- 23.10.2016
- Viestejä
- 1 313
Näin paljon Saksan Amazonista tilaavana, voin sanoa että voi se olla yhtä helvettiäkin niiden kanssa tappelu. Ne (yleensä intia-suunnalla aspaa tekevät) niin saa 15 kertaan vängätä vähän hankalammasta asiasta.Amazon parhaimmillaan palauttaa rahat ja lähettää uuden tuotteen niin, että vanhan saa myös pitää, mutta amazon nyt onkin niin omaa luokkaansa ettei sitä voi normi kauppoihin verrata.
Toinen juttu on se että vähän väliä netissä lukee miten jostaki näytönohjaimen paketista on tullut samanpainonen kasa kiviä ym. Itsekkin olen kyllä ihan asiakaspalautuksena tulleen paketin saanut joka myytiin uutena. Se oli hauskaa sitä selvittää, kun joku 5-10 kertaa uudelleen ohjattiin chatissa
Tuntunut että vuosi vuodelta enemmän vaan shittifigation sinnekkin iskenyt.