Tämäkin lanka on hyvä opetus olla lähtemättä liian helposti mukaan mihinkään "paska firma" -ajatteluun. Alussa itsekin ihmettelin jo miten surkeasti Elisa hoitaa asiat, kun hämärästi muistin joitain vanhoja valituksia samasta firmasta.
No, hetken päästä paljastuukin että koko homma käytännössä olikin:
1. Ei alkuperäistä pakkausta, joten normaalin palautuksen ehdot eivät täyty.
2. Asiakas kieltäytyi tarjotusta paneelin vaihdosta, jolla siis tässä oletettu vika olisi korjaantunut, ja jäljelle olisi jäänyt normaali VA -paneelin ominaisuus (joka todellisuudessa voi hyvin olla tämä keissi muutenkin).
Ja nyt vian korjaamisesta kieltäytymisen jälkeen mennään lautakunnan eteen väittelemään siitä, oliko laite viallinen vai ei?
No, hetken päästä paljastuukin että koko homma käytännössä olikin:
1. Ei alkuperäistä pakkausta, joten normaalin palautuksen ehdot eivät täyty.
2. Asiakas kieltäytyi tarjotusta paneelin vaihdosta, jolla siis tässä oletettu vika olisi korjaantunut, ja jäljelle olisi jäänyt normaali VA -paneelin ominaisuus (joka todellisuudessa voi hyvin olla tämä keissi muutenkin).
Ja nyt vian korjaamisesta kieltäytymisen jälkeen mennään lautakunnan eteen väittelemään siitä, oliko laite viallinen vai ei?


