• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Elisa Prepaid -aloituspakkaus -50%

Tuote: Elisa Prepaid -aloituspakkaus -50 %
Tarjoushinta: 2,45€
Normaalihinta: 4,90€
Kauppa: K-ruokakaupat
Voimassa: 14.6.
Linkki: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/uutuudet/elisa-prepaid

Kommentti tarjouksesta: Sisältää 6 € alkusaldoa, jolla voit soittaa, käyttää dataa ja lähettää viestejä. Liittymä on voimassa 3 kuukautta aktivoinnista ja 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Elisa Prepaid -liittymät toimivat myös ulkomailla.

1780309342117.png

Tarjous on kyllä hyvä. Meinasin käydä ostamassa muutaman laatikkoon, odottelemaan erilaisiatestaustarpeita mokkulalla -mutta koska liittymä on voimassa vain 3kk aktivoinnista ja liittymä aktivoidaan kassalla, niin jääpi ostamatta. Ennenhän noita prepaideja sai ostettua vaikka 10kpl ja käytettyä koska vain (aktivointi alkoi kun liittymän kytki verkkoon) -tämä siis n.20vuotta sitten, kun viimeksi tuli ostettua :rofl:

Elisan sivuilla todettu aktivoinnista seuraavaa:

Prepaid-liittymä on voimassa 3 kuukauden ajan käyttöönotosta. Tämä 3 kuukauden aika alkaa siitä hetkestä, kun otat liittymän käyttöön eli laitat SIM-kortin puhelimeen ja liittymä löytää verkon. Avaamaton (=ei ole otettu käyttöön) Prepaid-paketti ei vanhene.

Minulle ainakin joitakin vuosia sitten kerrottiin yksiselitteisesti, että prepaid-liittymien myyminen pöytälaatikkoon ei ole mahdollista.

Onko kukaan käynyt ostamassa prepaid liittymän ja jotenkin varmistanut, ettei sitä olisi viivakoodin tms perusteella aktivoitu kassalla?

Minulle ainakin joitakin vuosia sitten kerrottiin yksiselitteisesti, että prepaid-liittymien myyminen pöytälaatikkoon ei ole mahdollista.

Onko kukaan käynyt ostamassa prepaid liittymän ja jotenkin varmistanut, ettei sitä olisi viivakoodin tms perusteella aktivoitu kassalla?
Ei sitä kyllä kassalla aktivoida. Aktivoituu sitten kun se verkkoon nostetaan. Latauksesta voimassaoloaikaa sitten se vuosi, oliko nyt 5€ minimi.

Edit: nämä uudet on muuten erilaisia. Sama idea kuin lahjakorteissakin, ei muuten toimi.

itse ostin tuollaisen huvin vuoksi muutama kuukausi sitten -50% laatikkoon ja nyt tämän ketjun innoittamana iskin puhelimeen 2.6.26 ja ilmoittaa että olisi voimassa 3.9.26. Miksihän tuohon laatikkoon on painettu tuo Huom! liittyma aktivoidaan kassalla kun oikeasti on kuitenkin laitteeseen laitosta alkaa aika raksuttaan? :hmm: paketin takapuolella sitten lukee vielä että käyttöönotto viimeistään 31.12.2029

Miksihän tuohon laatikkoon on painettu tuo Huom! liittyma aktivoidaan kassalla kun oikeasti on kuitenkin laitteeseen laitosta alkaa aika raksuttaan? :hmm:
Käsittääkseni siksi jotta sitä ei turhaan yritettäisi näpistää sellaisenaan, koska se on hyödytön ennen kassakäyntiä. Sama juttu kaiken maailman lahjakorteissa.

Onko nämä anonyymeja käyttää vai kerätäänkö jossain kohti jotain henkilötietoa että saa toimimaan?

Onko nämä anonyymeja käyttää vai kerätäänkö jossain kohti jotain henkilötietoa että saa toimimaan?
Ovat "anonyymejä". Eli omia tietojaan ei tarvitse antaa, jos ei itse halua rekisteröidä puhelinnumeroa. Siksi rikolliset noita käyttävätkin -kertakäyttöisten ja älyttömien puhelimien kanssa käytettäessä jää digitaalinen jälki aika pieneksi

Edit. Näköjään ei voi Elisalla ainakaan enää rekisteröidä:
"Elisa Prepaid -liittymää ei voi rekisteröidä omalle nimelleen tai henkilötunnukselleen, eikä numeroa voi siirtää toiselle operaattorille"

DNA ja Telia antavat rekisteröidä edelleen ja sitäkautta mm. numeron siirto toiselle operaattorille voi olla mahdollista

Viimeksi muokattu:
itse ostin tuollaisen huvin vuoksi muutama kuukausi sitten -50% laatikkoon ja nyt tämän ketjun innoittamana iskin puhelimeen 2.6.26 ja ilmoittaa että olisi voimassa 3.9.26. Miksihän tuohon laatikkoon on painettu tuo Huom! liittyma aktivoidaan kassalla kun oikeasti on kuitenkin laitteeseen laitosta alkaa aika raksut
Onko tämä tarjous ollut siis useinkin? Itse huomasin ensimmäistä kertaa.. Tosi hyvä tarjous ja moni ei varmaankaan edes tiedä tästä koska kaupassakaan ei mitään -50% mainintaa

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Jäsenet
83 348
Uusin jäsen
pakkomielle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom