• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Elgato Stream Deck ohjain, Gigantti 99,95€

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
25
Tuote: Elgato Stream Deck (normaalikoko)
Tarjoushinta: 99,95 €
Normaalihinta: 149 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa:
Linkki: Elgato Stream Deck ohjain - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Saman laitteen hinta verkkokauppa.comissa 149,90 eur. Laitteesta on olemassa myös parannettu MK2 versio, jossa USB-C -kaapeli, sekä pienempi ja isompi versio.
 

Liitteet

  • elgato-stream-deck-ohjain--pdp_zoom-3000--pdp_main-960.jpg
    elgato-stream-deck-ohjain--pdp_zoom-3000--pdp_main-960.jpg
    134,6 KB · Luettu: 141
Jos tätä haluaisi käyttää esim. MSFS2020 kanssa, kuinka Plug n' Play -setti se olisi, vaika joutuuko kaiken ohjelmoimaan itse mitä haluaa? Eli löytyykö valmiita settejä tms.
 
Jos tätä haluaisi käyttää esim. MSFS2020 kanssa, kuinka Plug n' Play -setti se olisi, vaika joutuuko kaiken ohjelmoimaan itse mitä haluaa? Eli löytyykö valmiita settejä tms.
Flightsim.to:ssa on valmiit setit melkein joka koneelle. Käyttävät joko flighttracker pluginia tai sitten AAO softaa ja siihen streamdeck pluginia. Mutta itse koneen lisäys on vain lataus tuolta flightsimistä.
Käytännössä jokainen niistä on tehty XL mallille.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 233
Viestejä
4 453 960
Jäsenet
73 677
Uusin jäsen
Wellu_69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom