Elektronisen musiikin ystävät

Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
807
Täällä kun on trancea mainittu, niin aloitellaas viikonloppu vanhan GAIA:n tahdissa.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142








Nautin

Logical Progressionit on tullut kuunneltua moneen kertaan, eikä ne tunnu vanhenevan päivääkään. Level 2 imo. parrain.
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
199
Löytyykö foorumilta psyken kuuntelijoita? Itseen iskee parhaiten dark, forest, hitech ym nopee setti :D välillä tullut asianmukaisissa tapahtumissa soiteltuakin.. junkka iskee kanssa kovaa.



 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
199
Löytyy. Esim. Edellisellä sivulla olen iskenyt muutamia linkkejä, ja löytynee myös aiempia postauksia jos jaksat selata.(e: sivulla 2)
Hienoa löytää kanssadiggaajia! Kattosin että aika verkkaista ollut keskustelu tällä langalla, vain 6 sivua reilussa viidessä vuodessa... mut eikai anneta sen haitata! Kovin tuntuu kiven alla olevan kaikki Suomen isommat konemusatapahtumat tällä hetkellä (sattuneesta syystä), uugeeta lykkää aina välillä mut niitäkin harvoin. Kosmosta ootellessa...
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
199
Löytyy, vaikka vähän satunnaisesti tuntuu menevän. Astrixia ehkä eniten tullut kuunneltua, mutta myös ug:mpaa settiä tulee diggailtua aika ajoin. Eniten siis psytrancea kuitenkin tuolta psyken puolelta.
Itse kuuntelin Astrixia tossa 2017 kun tutustuin enemmän psytranceen. Olin psykeä jo aiemmin kuullut, jotain Infectediä tms. ja vähän suomisaundia mutta ei oikeen ikinä iskeny. Ylä-aste ajoilla tuli kuunneltua jotain saksa-dancea, basshunteria ja industrial metallia. Lukiossa (siinä 2007-2010) rupes maku siirtyy enemmän styleen, coreen, rumpubassoon, hardtranceen ym. Kyseistä melskettä kuunnellessa menikin se seuraavat noni 7 vuotta ennenkun löysin sen oman juttuni psytrancesta ja sen alagenreistä. Astrixin 138bpm on jo jäänyt ja 150bpm+ porina on se way to go :D
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
442
Täälläkin on yksi psy musan tykkääjä ja teen myös sitä itse.Full on aika kova.Astrix on just sitä.
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
199
Täälläkin on yksi psy musan tykkääjä ja teen myös sitä itse.Full on aika kova.Astrix on just sitä.
Jos saa vähän korjata niin nyky Astrix, Ace Ventura mitä näitä on enemmänkin progressiivista psykeä. Muuttunut ikävä kyllä kaupallisemmaksi... :/

edit. Nyky full-on on emmänkin tämmöstä, ihan jees. Mun mielestä psykestä täytyy löytyy porinaa ja melodiaa ilman ainaista builduppia ja nostatusta. Psykebiisien kuuluis olla matka jonnekin syvempään eikä suinkaan tarttuva ja tanssittavaa hypytystiluttelu ilman sielua.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Löysin pitkästä aikaa voimakasta ja kovaa vääntöä Boiler Roomista. Oli muutenkin erittäin miellyttävä tuttavuus jos pitää hardstyle/gabber/techno/big house setistä.

 
Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Yksi synani maksoi sen 8kilomarkkaa, ja painoa +10Kg, korppuasema löytyy ja kaksi paikkaa IDE-kiintolevyille.
Sittem opin että 'R'-moduulit on se millä voittaa, eli iso räkki Thomannilta ja synia myös, nyh 12+ rautasyniä ja piuhaa ollut +10 vuotta.
Softasynat.. näh.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
767
Schiller ollu mulle aina lähellä sydäntä mutta onko tämä elektronista vai jotain muuta....mutta pääasiassa elektronista höystettynä oikeilla instrumenteilla



tässäkin kuulokkeilla kuunneltuna aivan loistavat saundit

Aika paljon tuntus olevan Jean Michel Jarren jalanjäljillä musan suhteen toi Schiller....vähän vanhemmalle porukalle tarkoitettua elektronista kamaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Vengaboys hengessä (euroravepoppia?) AronChupan tiktokista tuttuja säkeitä:
Woodchuck biisi:


Ja karkkiplur -hengessä MDMA:



On ainakin v****maisen tarttuvia toistoja.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Pari biisiä joita kukaan ei varmasti ole kuunnellut.

Eka on kunnon hardcorea josta tulee mieleen 90 luvun delta-9 ja toinen on hieman kesympi, mutta silti kunnon kamaa edelleen.

edit: mä olen kyllä tuon jälkimmäisen tainnut joskus linkittää "mitä kuuntelet nyt" ketjuun joten ehkä sen on joku kuullut.



 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
948
Tuli vastaan kotimaisen heebon setti Tomorrowlandista ja nyt bongasin tämän threadin, joten jaetaas.
Jos Yotto on tuntematon, niin Otto soittelee enimmäkseen deep housea ja melodista technoa jne. Anjunadeepin riveissä. Taisin törmätä ekaa kertaa koko jannun pandemian alussa ja sen setit on soineet repeatilla monet kerrat sen jälkeen. Oma tuotanto on käsittämättömän korkealaatuista ja sitä tulee ulos oman labelin Odd One Outin nimissä. Setit on vaan todella loistavaa rentoutusmatskua itselle ainakin.



Pari vanhempaa lempparia:




Jos samanlaista matskua etsii, niin Anjunadeep on hyvä lähde. Mm. Ben Böhmer, Marsh, Tinlicker, Lane 8, 16BL, Anden.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 364
Norjan electronica-maageilta, Röyksopp, pari uutta biisiä:





Molemmat tuotokset löytyvät heidän marraskuussa julkaistavalta Profound Mysteries III-albumilta (PM I & II on jo julkaistu tänä vuonna).
Piti tarkastaa, niin eikös tuo kakkososa julkaista nyt marraskuussa? Kolmatta ei kai vielä ole ilmoitettu. Mutta hienoa, että tämä ryhmittymä on aktivoitunut. Tykkään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Olipas hyvää tuo Röyksopp! Uutta minulle kuten moni muukin tuollaisessa elektronisessa.
 
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
62
Vähän deep housea lankaan.

Etenki autossa tää toimii hyvin. Basso potkii tukan päästä xD


KastomariNilla kans ihan mageeta soundia


Kuulokkeilla nää ei kyllä toimi. Vaativat iholla tuntuvaa väreilyä.
 
Liittynyt
17.06.2017
Viestejä
56
Piti tarkastaa, niin eikös tuo kakkososa julkaista nyt marraskuussa? Kolmatta ei kai vielä ole ilmoitettu. Mutta hienoa, että tämä ryhmittymä on aktivoitunut. Tykkään.
Profound Mysteries II julkaistiin 19.8. Ostin sen heti kun sen cd:nä sai. PM III ilmestyy näillä näkymin 18.11.2022.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 364
Profound Mysteries II julkaistiin 19.8. Ostin sen heti kun sen cd:nä sai. PM III ilmestyy näillä näkymin 18.11.2022.
Niinpäs onkin. Jostain syystä omassa striimipalvelussa oli vain kaksi biisiä aktiivisena, mutta sehän olikin tuo III-levy :) My bad.
 
Liittynyt
26.09.2022
Viestejä
15
Paljon on hyviä, mutta jos Retrowavea, niin tässä yksi mukavan kuuloinen


Ja myös tämä, hienona lisänä repliikit Back to the futuresta
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797

Löytyy oma ketju. :)
 
Liittynyt
17.06.2017
Viestejä
56
Uutta Jean-Michel Jarre:



Tässä mukana Martin Gore:

Ja tässä mukana Deathpack:

Huomenna, 21.10.2022, Jarre julkaisee Oxymore-albuminsa. EDIT: Ilmeisesti ainoastaan tuo ensimmäinen biisi, Brutalism, löytyy tuolta albumilta, 2 jälkimmäistä ovat single-julkaisuja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
522
Uutta Jean-Michel Jarre:



Tässä mukana Martin Gore:

Ja tässä mukana Deathpack:

Huomenna, 21.10.2022, Jarre julkaisee Oxymore-albuminsa. EDIT: Ilmeisesti ainoastaan tuo ensimmäinen biisi, Brutalism, löytyy tuolta albumilta, 2 jälkimmäistä ovat single-julkaisuja.
Huomenna käy ihan kaupasta hakemassa tuon Jarren plätyn
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
198
Deep State ollut muutamaan kertaan kuuntelussa. Hyvää settiä. En oo vielä ihan päättänyt onko tää kantaa ottava vai ei.
 
Liittynyt
17.06.2017
Viestejä
56
Huomenna käy ihan kaupasta hakemassa tuon Jarren plätyn
Sama. Kun ostaa fyysisen albumin, cd:n tai vinyylit, saa samalla latauskupongin albumin binaural-versioon kaupan päälle. Epäilen, ettei tätä mahdollisuutta ole striimipalvelujen kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
767
itselleni uus tuttavuus mutta aika paljon kraftwerk vaikutteita....hyvät ja mielenkiintoisent soundit

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 284
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom