• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Elegoo Centauri Carbon €299,00 EUR

Tuote: Elegoo Centauri Carbon
Tarjoushinta: 299
Normaalihinta: 437,99 (muistaakseni yleensä tätä halvempi nykyään)
Kauppa: elegoo
Voimassa:
Linkki: https://eu.elegoo.com/products/centauri-carbon

CC-1_2.webp

Kommentti tarjouksesta: En osaa sanoa kauanko voimassa, onko black monday vai black friday tarjous. Arvioitu toimitus reilu pari viikkoa (Estimated Shipping Time from EU Warehouse: November 15, 2025)

Viimeksi muokattu:
Tuote: Elegoo Centauri Carbon
Tarjoushinta: 299
Normaalihinta: 437,99 (muistaakseni yleensä tätä halvempi nykyään)
Kauppa: elegoo
Voimassa:
Linkki: https://eu.elegoo.com/products/centauri-carbon

CC-1_2.webp

Kommentti tarjouksesta: En osaa sanoa kauanko voimassa, onko black monday vai black friday tarjous. Arvioitu toimitus reilu pari viikkoa (Estimated Shipping Time from EU Warehouse: November 15, 2025)
Tilasin omani kesäkuussa 329€ ”alennuksesta”. Hyvin on toiminut, mutta lupasivat julkaista AMS moniväritulostuksia varten Q3 aikana. Ei ole näkynyt, mutta kun tätä olen seurannut olen myöskin huomannut että laite on jatkuvasti alennuksessa, 329€. Mutta onhan tämä 30€ halvempi kun normi hinta! ;)

Tilasin omani kesäkuussa 329€ ”alennuksesta”. Hyvin on toiminut, mutta lupasivat julkaista AMS moniväritulostuksia varten Q3 aikana. Ei ole näkynyt, mutta kun tätä olen seurannut olen myöskin huomannut että laite on jatkuvasti alennuksessa, 329€. Mutta onhan tämä 30€ halvempi kun normi hinta! ;)

Aika kauan saanut jo odotella että minkäläisen AMS:n ne julkaisee ja sitten tulee varmaan hyviä bundle tarjouksia. Vaan onhan tuo nyttekin mielestäni parasta mitä tuolla rahalla saa, itellä tosin rahat lopahti joten pitänee pärjäillä mun neptune 4 maxilla aikansa muutenkin. Sitä ei viitsi esim kotona käytellä koska pitää julmettua meteliä (ainakaan yksiössä) ja heilurityylinen peti vie tilaakin paljon.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 051
Jäsenet
79 887
Uusin jäsen
Mmies

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom