Elder Scrolls Online MMORPG (PC, PS4, Xbox One)

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Aika tehdä tällekkin MMORPG:lle oma ketjunsa.

http://www.elderscrollsonline.com/en-gb/home

http://store.steampowered.com/app/306130/

Tulipa ostettua moinen tekele Steamista. Päivän verran kerennyt pelata, mutta tuntuisi ihan mielenkiintoiselta konseptilta. Skyrimin suurin ongelma ainakin itselle oli juuri moninpelin puuttuminen, joka johti pikkuhiljaa väsymykseen pelin parissa.

Itselle ehkä suurin ongelma on maailman "sieluttomuus". Jotenkin tuntuu kun pieksee monsuja maanrakoon, että millään ei oikeasti ole mitään merkitystä. Samalla myös viholliset ottavat iskua oikein urakalla vastaan ja ei oikein jää fiilistä, kun läväsee ihmistä isolla meisselillä naamaan, että nyt tuli tehtyä suurta vahinkoa. Tässä mielessä peli on lähempänä ehkä Guild Wars 2:sta, kun itse taas olen tykästynyt enemmän Vanilla Wowin kaltaiseen lähestymistapaan.

Hyvinä puolina voidaan listata todella hyvät grafiikat, suhteellisen hyvä tuotannon laatu(mm. ääninäyttely upposi meikäläiseen) ja pikaisen pelailun myötä myös yhteisö tuntuisi olevan, ainakin alhaisilla leveleillä, suhteellisen avuliasta.

Löytyykö täältä muita pelaajia ja mahtaako jopa löytyä Suomikiltoja?
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 651
Tulihan tuota hakattua. Tehtäviin on oikeasti panostettu. Harmi vaan, että maailma on niin staattinen, että kun olet sen soolokampajan kerran pelannut läpi, niin se on sitten siinä. Sen jälkeen ei ole kuin PvP ja se ei ainakaan minua kiinnosta

Minulla paloi lopullisesti käpy siihen Assassins Guildin soolotehtäviä tehtäessä. Niitä ring eventtejä (solo) ei vaan jaksa varsinkin kun ne bugasivat ja retoituivat miten sattuu.

Jos saat tehtävän, jossa pitää keskeyttää seremonia, niin loogisesti ajatellen seremoniamestarin salamurhaaminen (onnistuu suht helposti) tekisi homman... Mutta kun ei. Kun ainoa oikea tapa on tappaa useampi aalto mosia ja viimeiseksi se seremoniamestari.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
40
Nyt on Steamissa sen verran hyvällä tarjouksella (9,90€), että ostettiin tuo puolison kanssa. Menee testiin huomenna kun puoliso saa uuden koneen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
373
Hyvä ja haastava peli, varsinkin kun pääsee sisälle mukavaan guildiin, joka värkkää eventtejä ja dungeon runeja jnejne. Taistot eivät aina ole pelkkää mättämistä, vaan varsinkin isommat dunkut puhtaasti strategiaa tiimin kesken. Ja pelattavaa on aivan älyttömästi. Itse pelasin tuota yli 6kk, kunnes ajanpuute vei mielenkiinnon.

Omasta kokemuksesta ekat pari kuukautta menee single play painotteisena, sit kun alkaa oppia pelaamaan, hyvä kilta on se joka pitää peli intoa pystyssä.
Huonona puolena: kestää oikeasti aika kauan, että alat olla pelaajana sillä tasolla, että pärjäät oikeasti niissä kovissa dunguissa ja pelaat itseäsi endgameen.

Ei ole mikään parin kuukauden peli, vaan täytyy oikeasti panostaa, jos haluaa pärjätä.
 
Viimeksi muokattu:

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Ilmaisviikonloppu käynnissä Steamissä, joten pakkohan tätä oli testata. Aika geneerinen morppi mielestäni, ei viitsi enempää panostaa aikaa tähän. Aikaa peli kuitenkin vaatisi, jotta siitä saisi enemmän irti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Pleikkarilla tuli pelattua semmoinen sata tuntia ja nyt aloitin pc:llä. Paladine healeria aloitin tekemään. Healeri löytää varmaankin paikkoja ryhmäluoliin. :)
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Ostin tämän pelin suoraan kun tuli myyntiin ja makselin kiltisti vielä kuukausimaksujakin. Harvan pelin kanssa toimin näin joten kolahti itselle todella vahvasti tämä. Uusille pelaajille voisin kertoa että tehkää hahmo niinkuin haluatte, tässä pelissä ei ole sitä yhtäoikeaa tapaa pelata (paitsi jos pvp kiinnostaa). 2H miekka sorcererilla ja heavyarmorilla toimii ihan hyvin :D Kannattaa myös haahuilla maailmassa eikä vaan puskea tehtävästä tehtävään.

Tän pelin hyviä puolia on myös se että toimii koneella kuin koneella, toimii jopa integroidulla näyttiksellä välttävästi jos ei muuta käytössä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Ostin tämän pelin suoraan kun tuli myyntiin ja makselin kiltisti vielä kuukausimaksujakin. Harvan pelin kanssa toimin näin joten kolahti itselle todella vahvasti tämä. Uusille pelaajille voisin kertoa että tehkää hahmo niinkuin haluatte, tässä pelissä ei ole sitä yhtäoikeaa tapaa pelata (paitsi jos pvp kiinnostaa). 2H miekka sorcererilla ja heavyarmorilla toimii ihan hyvin :D Kannattaa myös haahuilla maailmassa eikä vaan puskea tehtävästä tehtävään.

Tän pelin hyviä puolia on myös se että toimii koneella kuin koneella, toimii jopa integroidulla näyttiksellä välttävästi jos ei muuta käytössä.
Saisikohan HIGH-asetuksilla wörkkimään edes kohtalaisesti sigun koneella?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Helposti, nimimerkillä 840m näyttis (kellotettu tappiin kylläkin) :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Onko tietoa miten grouppi tehdään pelissä? Joku io-tech grouppi vois olla hyvä, jos porukkaa kiinnostaa :) On nimittäin tuo impreal city dlc kinkkinen yksin pelata, taitaa olla group quest.
edit: ja tosiaan pc:llä pelailen
 
Viimeksi muokattu:

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Ei ole imperial citya eikä muitakaan lisäosia itsellä vielä hankittuna. Kiltaa varmaan meinaat tuolla groupilla? Sellaisen voisi kyllä tekaista jossain vaiheessa.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Onkohan PC versiossa järkevemäksi tullut jo Xbox ohjaimen tuki?
Viime vuoden puolella kun kokeilin niin aika helvatin hanurista se oli.

En käsitä miksi eivät voineet suoraan kopsata boxin puolelta niitä nappuloita:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
50
Viimeksi pelailin tätä betassa ja siihen jäi. Nyt otettu kuitenkin uudelleen testiin – kehitystä on tapahtunut aivan järkyttävän paljon alkuajoista.

Semmoisen ongelman havaitsin, että pidempään pelattua FPS laskee. Eli jos se on aluksi jollain alueella vaikka 80-90 niin parin tunnin kuluttua se on samalla paikalla alle 30. Jos käynnistää pelin uudelleen, niin jälleen on tuo 80-90. Pikaisella googletuksella tätä on tullut muillakin vastaan, mutta en löytänyt ratkaisua. Onko kyseessä viimeisiään vetelevän enginen "ominaisuus"? o_O
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
552
Viimeksi pelailin tätä betassa ja siihen jäi. Nyt otettu kuitenkin uudelleen testiin – kehitystä on tapahtunut aivan järkyttävän paljon alkuajoista.

Semmoisen ongelman havaitsin, että pidempään pelattua FPS laskee. Eli jos se on aluksi jollain alueella vaikka 80-90 niin parin tunnin kuluttua se on samalla paikalla alle 30. Jos käynnistää pelin uudelleen, niin jälleen on tuo 80-90. Pikaisella googletuksella tätä on tullut muillakin vastaan, mutta en löytänyt ratkaisua. Onko kyseessä viimeisiään vetelevän enginen "ominaisuus"? o_O
Olen huomannu ihan saman. Itellä auttanu fullscreen/windowed vaihto tähän.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
15
Vieläkös tähän kannattaa näin myöhää sijoittaa? Pelaajia ilmeisesti vielä riittää?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Vieläkös tähän kannattaa näin myöhää sijoittaa? Pelaajia ilmeisesti vielä riittää?
Mene testaamaan itse, 18. päivään asti pelaaminen on ilmaista.

Itsekkin ollut kiinnostunut pelistä niin pitää kai tuo pistää testiin. Gold editionkaan kun ei maksaisi kuin sen 25€, ja siitä puuttuu vain Shadows of the Hist DLC.
Mutta nyt kun ensimmäistä kertaa näin Morrowind lisärin hinnan (julkaisu kesäkuussa) niin nousee niskakarvat pystyyn, miksi ihmeessä yksi DLC maksaa 40€ kun itse peli + (lähes) kaikki muut lisärit maksaa vain 25€...
EDIT: Jaa, tuo Morrowind onkin ottanut mallia Guild Wars 1:stä. Eli se on periaatteessa stand-alone peli/osa/dlc/jne. Siinä tapauksessa ymmärrän hinnan.
 
Viimeksi muokattu:

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 651
Mene testaamaan itse, 18. päivään asti pelaaminen on ilmaista.

Itsekkin ollut kiinnostunut pelistä niin pitää kai tuo pistää testiin. Gold editionkaan kun ei maksaisi kuin sen 25€, ja siitä puuttuu vain Shadows of the Hist DLC.
Mutta nyt kun ensimmäistä kertaa näin Morrowind lisärin hinnan (julkaisu kesäkuussa) niin nousee niskakarvat pystyyn, miksi ihmeessä yksi DLC maksaa 40€ kun itse peli + (lähes) kaikki muut lisärit maksaa vain 25€...
EDIT: Jaa, tuo Morrowind onkin ottanut mallia Guild Wars 1:stä. Eli se on periaatteessa stand-alone peli/osa/dlc/jne. Siinä tapauksessa ymmärrän hinnan.
Kuulema se on täysihintainen siksi, että siinä on uusi luokka mukana. DLC:t kuuluvat mukaan subiin ja jos se Morrowind olisi DLC voisi tulla tilanne, jossa sinulla on sen uuden luokan hahmo ja kun lopetat subin, se hahmo muuttuu pelikelvottomaksi. Eivät kuulema halua tuota ja siksi se on laitettu maksulliseksi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Voisihan tähän palata taas parin kuukauden tauon jälkeen. Skyrim-psykoosi näköjään alkoi viime yönnä. :geek:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Tuli tuossa itsekin käynnistettyä ja näköjään uuden saaren löysin heti tehtävän myötä. Paljoahan tuossa noita paikkoja ei olekaan. :lol: Healerini level 35 ja pitääpä rueta muutamana päivänä viikossa tuotakin eteenpäin jatkamaan. :tup:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
Tätä tuli testattua PC launchissa kuukausi ja sen päälle yksi parin kuukauden subaus. Vaikka alussa oli kaikenlaisia ongelmia, (ei EU servuja, lagia, bugeja, groupien muodostamisessa ongelmia, kaatumisia, eri instansseihin ajautumista, yms) niin tykkäsin kyllä pelailla. Pidin visuaalisesta ulkoasusta, alueista yleensä, pelimekaniikoista (ei pelkkä tab target), craftailusta ja questeista. Harmi vaan, että mukaan saamani kaverit vertasivat tätä jatkuivasti WOWiin kaikessa ja "kaikki oli siinä niin paljon paremmin" ja eivät jaksaneet odotella pätsejä ja lopettivat heti ensimmäisen kuukauden jälkeen. Pelailin itse pari kuuta yksin ja muutamia dungeoneita randomien kanssa, kunnes se sitten jäi.

Olisin ehkä saamassa yhden kaverin mukaan ja tulee varmaan aloitettu alusta kimpassa. Ei minulla muutenkaan olisi kuin pari ~40lvl ja yksi 15lvl hahmo. Ilmeisesti paljon on parantunut ja muuttunut kolmessa vuodessa. Rymittymä rajoituksia on ilmeisesti poistettu, mikä ei ollut ongelma ennakkotilanneille launchissakaan, mutta voiko kamoja lähetellä ryhmittymästä toiseen omille hahmoilleen? Onko tässä suurta väliä pyörittääkö peliä HDD:lta vaiko SSD:lta? Amazonin black friday SSD on "edelleen matkalla :D", joten pitäisi ainakin alkuun asennella HDD:lle.

Mitäs must modeja tähän tällä hetkellä on? Nämä modit taisi olla aikoinaan käytössä:

Multi-Quest Tracker
SkyShards
Wykkyd Framework Suite
Inventory Grid View
Foundry Tactical Combat
CraftCompare
Research Assistant
AI Research Grid

Tämä vaikutti lupaavalta:
AUI - Advanced UI
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Tutoriaalin aikana tuli sellainen erittäin vahva "Skyrim Online"-elämys. Nyt muutaman tunnin pelanneena se iänikuinen mörppi-grindaus alkaa jo vähän nostamaan päätään. Mutta huomattavasti järkevämmältä peliltä tämä tuntuu kuin Black Desert, siitä ei pääse mihinkään.
Mitä parasta, peli pyörii kuin unelma 4k-resoluutioilla ja ohjaimenkin kanssa on mukava pelata näppis+hiiri setin sijaan.

Todennäköisesti menee ostoon tuo 25€ Gold-versio, huvittavaa tästä tekee sen että Black Desertistä en suostunut maksamaan edes 5€ :lol:
Pitää veli vielä suostutella mukaan pelaamaan, sen tietokonesetti kun on HTPC-sohva mallia niin ohjaintuki auttaa aika paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Missä vaiheessa pelin vaikeustaso alkaa nousemaan? Dunkuissa luulisi olevan jotain haastetta...

Edellinen peli minkä pelasin läpi oli Dragons Dogma: Dark Arisen, jossa tempaisin Bitterblack Islen läpi hampaat irvessä lvl ~55 kikkareella ilman mitään oppaita. Huhhuh, siinä oli haastetta kerrakseen... Sen takia TESO tuntuu kivestenneppailulta, KERRAN on tullut vastaan tilanne missä HP kävi 50% alapuolella taistelussa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Tää kiinnostaisi kyllä, mutta jos alan tuota 85 gigaa lataamaan mokkulalla niin ehtii varmaan maanantaina pelaamaan.. :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Mites tää pyörii i7-6700HQ & 960M combolla? Suosiolla graffa-asetukset lowille?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Mites tää pyörii i7-6700HQ & 960M combolla? Suosiolla graffa-asetukset lowille?
Alimmilla asetuksilla pyörii jollain hd4000 sarjan näyttikselläkin :D Oisko ollu 4600 tai vastaava millä oon joskus läppärillä kokeillu.
High vaan suosiolla, bloom on ainoa mikä kannattaa ottaa pois käytöstä, melko turha ja ainakin aikasemmin söi fps:sää. Riippuu tietty resostakin, full hd itellä maximi ollu mitä käyttäny
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 651
Missä vaiheessa pelin vaikeustaso alkaa nousemaan? Dunkuissa luulisi olevan jotain haastetta...

Edellinen peli minkä pelasin läpi oli Dragons Dogma: Dark Arisen, jossa tempaisin Bitterblack Islen läpi hampaat irvessä lvl ~55 kikkareella ilman mitään oppaita. Huhhuh, siinä oli haastetta kerrakseen... Sen takia TESO tuntuu kivestenneppailulta, KERRAN on tullut vastaan tilanne missä HP kävi 50% alapuolella taistelussa.
Ellei paikkaa tai mosaa ole erikseen määritelty ryhmälle, niin kaiken voi tappaa soolona. Jos haluat haastetta kokeilla, niin hanki muutaman pelaajan ryhmä ja käy kokeilemassa jonkun ryhmille tarkoitetun mosan tappamista. Niitä on muutama per alue joka alueella. Siis ihan kartalla, ei dunkuissa.

Public dunkuissa on muistaakseni vielä bonuksena, että jokaisessa on joku kovempi mosa tai ringevent jonka tekemällä saa yhden kykypisteen eli kaikki public dunkut kannattaisi vetää läpi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Itse tekemässä healeria, jolla myös varastossa destruction taikoja ja kyllä saa päätehtävissä välillä pyöriä ja hyöriä urakalla ettei iskua saa liikaa omaan naamaan. Maailmalla on sitten lopareita, joita ei pysty mielestäni mitenkään tappamaan yksin - en ainakaan minä, mutta onneksi niissä parhaillaan reippaasti porukkaa onkin.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Tuohon pelin pyörimiseen, just pääsin vasta kokeilemaan tolla uudella koneellani ja ihan hyvin näyttäs pyörivän kevyemmälläkin kokoonpanolla. fx-6300 prossu ja gtx950 näyttiksenä ja ultahigh asetuksia tuo ehotti itse full hd:na. Välillä näytti droppailevan 50 paikkeille mutta suurimmanosan pysy siellä 60fps.

Ja itse pelistä, noita kykypojoja saa tässä niin pilvin ja pimein että pystyy aika hyvin tekemään healerin ja destructionin samaan aikaan. Weapon swappi on aikasta kätevä siihen. Tai jos haluaa niin laittaa toiseen kaikkea parantavaa (itselle) niin säilyy hengissä ikuisuuksia.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Ja itse pelistä, noita kykypojoja saa tässä niin pilvin ja pimein että pystyy aika hyvin tekemään healerin ja destructionin samaan aikaan. Weapon swappi on aikasta kätevä siihen. Tai jos haluaa niin laittaa toiseen kaikkea parantavaa (itselle) niin säilyy hengissä ikuisuuksia.
Joo, sellainen idea on. :)

Suojaustaika on kyllä pakollinen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Alimmilla asetuksilla pyörii jollain hd4000 sarjan näyttikselläkin :D Oisko ollu 4600 tai vastaava millä oon joskus läppärillä kokeillu.
High vaan suosiolla, bloom on ainoa mikä kannattaa ottaa pois käytöstä, melko turha ja ainakin aikasemmin söi fps:sää. Riippuu tietty resostakin, full hd itellä maximi ollu mitä käyttäny
Kiitosta. Laitoin lataukseen, tällä perunanetillä (about 5-6mb/s Steamin mukaan) pitäisi olla parin tunnin sisään valmis. Jos nappaa, ostan sunnuntaina 10 eurolla :p
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
552
Itse tekemässä healeria, jolla myös varastossa destruction taikoja ja kyllä saa päätehtävissä välillä pyöriä ja hyöriä urakalla ettei iskua saa liikaa omaan naamaan. Maailmalla on sitten lopareita, joita ei pysty mielestäni mitenkään tappamaan yksin - en ainakaan minä, mutta onneksi niissä parhaillaan reippaasti porukkaa onkin.
ESO:ssa hiilerit tekee aina damaa, joten destruction on hyvä olla. Tietty Templar puolella on omat damage spellinsä myös.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Miten näissä Free Weekend - peleissä toimii tuo, että jos ostaa ennen ilmaisajan loppumista niin voi vaan suoraan jatkaa pelaamista kun "aika umpeutuu"?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Miten näissä Free Weekend - peleissä toimii tuo, että jos ostaa ennen ilmaisajan loppumista niin voi vaan suoraan jatkaa pelaamista kun "aika umpeutuu"?
Kyseessähän on siis buy2play peli eikä pay2play peli. Eli voit jatkaa pelaamista ilman ongelmia.
Premium aika kun loppuu niin delsut menee lukkoon, jne. Mutta tässä ilmaisessa viikossa ei taida olla kuin tuo peruspeli ilman delsuja.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Pari kymysystä:
1. eikö ole global chattia?
2. Onko mitään hyvää suomikiltaa/kiltaa muutenkin aloittelijalle?
3. Muuta vinkkiä aloittelijalle?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
1. Eipä taida olla enkä tiiä miten se toimis ku miettii pelaajamääriä, zonechatti, kiltachatti jne löytyy. Niissäkin aika aktiivista höpinää
2. Tästä ei tietoa, voin itse/jos joku muu haluaa tehdä io-techille oman. Löytyy täältäkin varmaan pelaajia. Itse alotin juuri uutta hahmoa, level 8 tällähetkellä joten voisn hyvin juoksennella aloittelijoiden kanssa :)
3. Uskalla tehdä hullulta kuulostavaa buildia (varsinkin jos pvp ei kiinnosta) pve puolella melkein millä buildilla tahansa pärjää. Pelaamisesta tulee paljon hauskempaa kun ei noudata mitään valmista kaavaa tai hae sitä maximaalista buildia. Iske pojot joko taikaan tai staminaan, riippuen kumpaa käytät enemmän. Muut saat boostattua puteleilla yms. krääsällä.
Käy kaikki kirjahyllyt läpi ja laatikot yms.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
1. Eipä taida olla enkä tiiä miten se toimis ku miettii pelaajamääriä, zonechatti, kiltachatti jne löytyy. Niissäkin aika aktiivista höpinää
2. Tästä ei tietoa, voin itse/jos joku muu haluaa tehdä io-techille oman. Löytyy täältäkin varmaan pelaajia. Itse alotin juuri uutta hahmoa, level 8 tällähetkellä joten voisn hyvin juoksennella aloittelijoiden kanssa :)
3. Uskalla tehdä hullulta kuulostavaa buildia (varsinkin jos pvp ei kiinnosta) pve puolella melkein millä buildilla tahansa pärjää. Pelaamisesta tulee paljon hauskempaa kun ei noudata mitään valmista kaavaa tai hae sitä maximaalista buildia. Iske pojot joko taikaan tai staminaan, riippuen kumpaa käytät enemmän. Muut saat boostattua puteleilla yms. krääsällä.
Käy kaikki kirjahyllyt läpi ja laatikot yms.
Laita ihmeessä frendipyyntöä tulemaan, in-game nick Tsigamon :)
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Mjuu, kyllähän tuo vaikeusaste nousi dunkuissa. Pitää tuo Gold-versio pistää ostoon maanantaihin mennessä.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Pitää kyllä itsekkin ostaa pois kun noin halvalla lähtee,tosin vasta maanantaina ;) Itse pelasin tätä noin vuosi sitten ps4:lla ja silläkin maistu aika kivasti ni vois kokeilla miltä tää peli tuntuu pc:llä

Oliko tässä niin, että piti tehdä hahmot tietylle "jengille" et pysty pelamaan samassa pelissä vai onko tuolla mitään vaikutusta?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Upea paikka toi luminen Wrothgar. Oli aika tiukat väännöt yhden loparin kanssa. Kolmesti jouduin ottamaan uusiksi ennen kuin tajusin, että pistetäänpä pulloja naamaan niin saatan jopa pärjätä ja sitten menikin.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Vois laitetella eson tulille jos tuo netti nyt toimais. Päivällä aina hiimailee omiansa tuo toinen 4g.
Löydyn itse neoflix nimellä (yllätyittekö) ja saa laitella kaveripyyntöä jos peliseuraa kaipailee. Lähinnä tuolla uudella hahmolla nyt yritän hiimailla vähän eri tyylillä joten aloittelijoille kelpaan seuraksi mainiosti :)
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Btw, laitoin lataukseen tuon, että pelaa ilmaiseksi version ja todennäköisesti ostan tuon gold edition viimeistään huomenna tai maanantaina niin eihän mun tarvitse enää itse peliä ladata uudestaan?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
@neoflix et sä kauaa mukana pysynyt, vähän aikaa vieressä pörräsit :D
Juu, piti loikkia toisaalle. Sovitaan joku aika (vaikka huomiselle) millon sopis niin varaan sit aikaa hengailla koneella :)
Muutkin on tervetulleita mikäli groupissa haluaa juoksennella. Enemmän expaahan siitä saa muutenkin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 433
Viestejä
4 199 264
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom