Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Offtopic: Ketjun innoittamana tartuin tuohon Salt and... Shit? - tekeleeseen. VMP akselilla "viedään vittumainen epäreilu vaikeus uudelle tasolle ja kököt kontrollit to boost" :D
En muista vittumaisen epäreilua vaikeutta ja kontrollitkin toimi, mutta on tästä jo aikaa kyllä. Kartta olisi ollut kiva.

Jatkoa odotan erittäin paljon. Eka oli kyllä yleisesti kovasti tykätty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Itellä kaatu kans Rykard viime peli-istunnolla ja ai helvetti. Rasautteli ihan perkuleesti, kun ekat 5 kuolemaa meni opetellessa, milloin sitä voi vahingoittaa ja milloin ei. Tosi paljon tosi pitkiä hetkiä, jolloin siihen ei saa tehtyä vahinkoa ei sitten millään. Ymmärrän kyllä, et ois se aika epäreilua, jos sitä vois paiskoa turpaan esim. silloin ku se syö mun summonia, mut oisko sen voinut tehdä vaikka niin ettei se söis niitä. Ja tokan phasen pääkallotulitus on typeryydessään samaa sarjaa, kuin ne kasviviholliset, todella helppoa väistää, mutta vaatii turhaa odottelua.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 051
Itellä kaatu kans Rykard viime peli-istunnolla ja ai helvetti. Rasautteli ihan perkuleesti, kun ekat 5 kuolemaa meni opetellessa, milloin sitä voi vahingoittaa ja milloin ei. Tosi paljon tosi pitkiä hetkiä, jolloin siihen ei saa tehtyä vahinkoa ei sitten millään. Ymmärrän kyllä, et ois se aika epäreilua, jos sitä vois paiskoa turpaan esim. silloin ku se syö mun summonia, mut oisko sen voinut tehdä vaikka niin ettei se söis niitä. Ja tokan phasen pääkallotulitus on typeryydessään samaa sarjaa, kuin ne kasviviholliset, todella helppoa väistää, mutta vaatii turhaa odottelua.
Tylsä bossi joka rajoittuu sädetikun käyttöön joten piti keksiä jotain hauskaa vaihtelua = devit keksivät lisätä pääkallot ja tehdä siitä 2 vaihteisen. Toki se antaa haastetta pelaajalle joka ei ymmärrä juosta pakoon ja olettaa tekevänsä jotain väärin. Itse arvelin, että ehkä eri ase moodi katkaisee kallojen tulemisen, tai jos bossin kävelyttää kallojen spawni kasan tai jonkin pylvään läpi rikkoen ne, se saattaisi olla vastaus ongelmiin.
Ei, juokset vain pakoon ja se loppuu itsestään.
"its called a fucking waiting puzzle"
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
Jäi ekalla kerralla kun Elder Ringin aloitin peli kesken kun tuli uusi näyttis ja pelasin Cyberpunkin ensin läpi. No nyt kun jatkoin niin en enää yhtään muistanut mihin olin menossa ja mitä olin jo tehnyt niin ajattelin aloittaa pelin uudestaan alusta. Ei ollut kuin joku alle 10h peliä takana niin ei mikään ongelma ollut aloittaa alusta. No nyt otin sitten sen hahmon millä on kattila päässä ja joka taikoo lentäviä tikareita. Onpas pikkusen helpompi pelata tämmöisellä maagilla joka voi tuikata myös miekalla varsin kun aina pelannut "souls" - pelit hahmolla joka rollaa ja lyö aseella. Paljon hauskempaa ja ei yhtään niin stressaavaa kuin pelkällä iskijällä. Olen päivässä pitemmällä mitä ensimmäisellä kerralla olin viikossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.02.2018
Viestejä
106
Malenian päihittäminen oli ylivoimaisesti vaikein suoritus mitä olen videopelissä joutunut tekemään. Helikopteri-iskua en oppinut väistämään jos olin lähietäisyydellä vaan jouduin rauhassa baittaamaan hyvältä etäisyydeltä sen hyökkäyksen jos oli perstuntuma että se saattaa seuraavaksi tulla. Loppua kohden phase 1 meni läpi suhteellisen varmasti jos en ahnehtinut mutta rehellisyyden nimissä phase 2 meni läpi vain hyvän rng ansiosta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Minä tykkäsin kyllä Iso-Ärrästä. Kipeä ääninäyttely, kovat musiikit ja taistelussa pauhua.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
8
En tiedä onko tämä kiellettyä foorumilla, mutta olen sen verta epätoivoinen että etsin tätä kautta. Eli nyt Leyndellissä, kaikki kamat hankittu matkan varrelta PAITSI Magic Scorpion Charm (joka olisi battlemagebuildiini varsin täydellinen). Mikäli haluat luopua tästä mihin tahansa aseeseen tai muuhun vaihdettavaan asiaan, laita ihmeessä yv!

Etenkin STR dual wield buildit huomio, Ultra weapon dual wield näyttäisi olevan yksi pelin metoista tällä hetkellä.

Edit. Talismaani saatu jo, ei enää relevantti viesti
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Rykardi muuttui aika triviaaliksi kun otti keihään käteen. Heti ekalla alas... No olihan sitä 1 phasea etenkin jauhettu jonnii aikaan se katana kanssa, että ei ihme sinänsä. :lol:
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
609
En tiedä onko tämä kiellettyä foorumilla, mutta olen sen verta epätoivoinen että etsin tätä kautta. Eli nyt Leyndellissä, kaikki kamat hankittu matkan varrelta PAITSI Magic Scorpion Charm (joka olisi battlemagebuildiini varsin täydellinen). Mikäli haluat luopua tästä mihin tahansa aseeseen tai muuhun vaihdettavaan asiaan, laita ihmeessä yv!

Etenkin STR dual wield buildit huomio, Ultra weapon dual wield näyttäisi olevan yksi pelin metoista tällä hetkellä.
Save scummaamalla tuon saisi sinulle keneltä tahansa, ilman että lahjoittaja itse edes sitä menettää. Mitään vaihtokauppoja ei varsinaisesti tarvitse siis tehdä.
 
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
155
Paras peli mitä koskaan pelannut. Aivan selvä juttu. Nyt 166h tuntia takana ja level 201. Olen koittanut etsiä ja tonkia kaiken mahdollisen itse ilman Wikiä tms. Kohta varmaan olisi aika aloittaa NG+ Wikin avustuksella ja katsoa kuinka paljon taas missannut. Pelaan nämä aina aikamoisella tankki melee hahmolla. Vigor, Endurance, Strenght ja Dex kaikki tasolla 60. :lol: Itselle ei nuo taikomiset yms. oikein uppoa, saatika ymmärrä niiden päälle mitään.

Malenia ja Fire Giant tuottivat itselle eniten ongelmia. Muut löydetyt pomot onnistuivat ilman suurempia ahdistuksia. Toki pelaan aina Soulseja niin, että levutan omaa hahmoa ihan reilusti, jos ei meinaa onnistua ja sitten uudelleen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
En tiedä onko tämä kiellettyä foorumilla, mutta olen sen verta epätoivoinen että etsin tätä kautta. Eli nyt Leyndellissä, kaikki kamat hankittu matkan varrelta PAITSI Magic Scorpion Charm (joka olisi battlemagebuildiini varsin täydellinen). Mikäli haluat luopua tästä mihin tahansa aseeseen tai muuhun vaihdettavaan asiaan, laita ihmeessä yv!

Etenkin STR dual wield buildit huomio, Ultra weapon dual wield näyttäisi olevan yksi pelin metoista tällä hetkellä.
Hyvä ilmoittaa millä alustalla pelaat. :)
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 582
Paras peli mitä koskaan pelannut. Aivan selvä juttu. Nyt 166h tuntia takana ja level 201. Olen koittanut etsiä ja tonkia kaiken mahdollisen itse ilman Wikiä tms. Kohta varmaan olisi aika aloittaa NG+ Wikin avustuksella ja katsoa kuinka paljon taas missannut. Pelaan nämä aina aikamoisella tankki melee hahmolla. Vigor, Endurance, Strenght ja Dex kaikki tasolla 60. :lol: Itselle ei nuo taikomiset yms. oikein uppoa, saatika ymmärrä niiden päälle mitään.

Malenia ja Fire Giant tuottivat itselle eniten ongelmia. Muut löydetyt pomot onnistuivat ilman suurempia ahdistuksia. Toki pelaan aina Soulseja niin, että levutan omaa hahmoa ihan reilusti, jos ei meinaa onnistua ja sitten uudelleen.
Onko tuo level 60 muuten joku maximi?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Onko tuo level 60 muuten joku maximi?
99 on maksimi, mutta statseilla on soft capit jonka jälkeen siitä ei saa enää niin paljoa hyötyä. Esim. Vigoria nostamalla saa 30hp per taso, mutta 40 jälkeen saa vain 15hp. Sen näkee suoraan siinä ku levelaa jos hokasee katsoa. Eri statseilla on eri soft capit.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Peli on myynyt jo huikeat yli 13 miljoonaa kappaletta! :thumbsup:

 
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
155
Nyt tuli vihdoin vilkaistua Wikiä ja ihmeteltyä mitä tuli missattua omissa seikkailuissa.

Näemmä kahta vaihtoehtoista lohikäärme bossia en löytänyt, toisen näistä kävinkin jo kaatamassa. Toinen kaksipäinen vielä työn alla. Lisäksi kahdesta vaihtoehtoisesta lopusta jäi saavutus saamatta, lisäksi myös noista kerää kaikki aseet, taiat, talismanit yms. En ainakaan vielä hoksannut, että olisi mitään alueita jäänyt löytymättä... Soulsit tuntien varmaan kuitenkin. :lol:
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Mulla meni 54h save kikkailulla sekä muutaman bossin ja suurimman osan legendaryjen googletuksella (ei mielenkiintoa riittänyt muutaman tunnin päivittäisellä pelailulla alkaa jokaista täplää kartalta tutkimaan) että pääsin platinalle. Sen verta hyvä peli että uusi kierros lähti samantien ps4 versiolla ihan vain trophyhunttauksen vuoksi ja eri buildilla. Kyllähän nuo dualwield katanat noita hitaita str aseita vie aika lailla kun nyt jo uudessa pelissä olen siellä mountainilla ja kellossa 10h, just sain Rivers of Bloodin jonka sai suoraan päivitettyä +8:ksi
Vajaa 22h meni ps4 version platinassa ilman glitchejä, pelaisihan sitä varmasti nopeamminkin jos kaikki menisi yhdellä yrityksellä. :lol:
 
Liittynyt
28.04.2018
Viestejä
12
186h takana (ps4) ja platinaa plakkarissa. Piti missattujen esineiden metsästämiseen käyttää wikiä, suuren osan löysin normaalilla nuohouksella. Hauskaa oli koko rahan edestä ja enemmänkin. Oikeastaan pitkästä aikaa peli, joka oikeasti innosti pelaamaan niin ettei olisi malttanut kesken jättää. Samoin kävi DS-sarjan ja Bloodbornen kanssa, Sekirolle ei sydämeni jostain syystä lämmennyt.

Paljon on jo pelistä sanottu joten en kaikkea toista. Minusta sunnuntaipelaajalle ER:n suunnittelufilosofia toimii hyvin, peliä voi itse rytmittää ja vaikeutta "hienosäätää" kuten parhaaksi kokee. Itse pelasin valtaosan bosseista ilman spirit asheja, co-oppia en käyttänyt kertaakaan kunnioittaakseni omaa soulsborne-perinnettä. Joissakin bosseissa kuitenkin niitä käytin, jotta ei aikataulut paukkuisi. Mutta tämä oli oikeastaan minulta virhe, sillä nämä nimeltä mainitsemattomat ashit tekivät sitten kyllä bosseista läpijuoksua.

Paljon oli siis hyvää ja toimivaa, tunnelma on parhaimmillaan jäätävän kova. Miinuksiakin pelatessa keksin, mutta ne olivat enimmäkseen kauneusvirheitä, eivätkä pilanneet kokonaisuutta. Jatko-osaan kaipaisin kyllä enemmän kiinnostavia NPC-hahmoja ja maailman elävöittämistä (esim. Roundtable Holdissa olisi ollut potentiaalia niin paljon enempäänkin), ja kieltämättä quest enginen voisi puolestani samalla päivittää.. vaikka onhan näissä oma kieroutunut viehätyksensä näinkin.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
68h takana ja hauskaa ollut. Kirosanoja tosin on tullut tuhansittain, kuolema on jo osa arkipäivää.
lvl62 kaiketi nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 582
Itsellä n. 85 h takana viimeiset bossit käsittääkseni enää edessä. Pystyykö maailmaa vielä tutkimaan näiden jälkeen tai kannattaako nyt vielä jotain tutkia / tehdä?
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Pystyt vikan bossin jälkeen tutkimaan ja tekemään kaikkea (pl. se yksi alue joka muuttuu jo siinä vikojen bossien aikana), jopa endingin valitsemisenkin jälkeen sinulta kysytään haluatko siirtyä New gameen vai jatkaa nykyistä peliä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Menihän se läpi. 120h siihen aikaa kului. Yllättävän pehmeä loppubossi kun vertaa muutamaan lopussa olleeseen :hmm:
Erinomainen peli kuten aina nämä souls pelit. Ainoa moite tulee pienestä toiston mausta.
 
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
197
Aika nopeasti jengi vetänyt läpi.. itellä 150 tuntia takana ja oon Malikethissa menossa. Hankala bossi, siis toinen osa varsinkin. Mut oon kyllä viipyillyt ihan tarkoituksella, on niin hieno maailma tämä. Ja muita souls -pelejä en oo pelannu.. aika paljon aikaa menee opetellessa boss-fighteja ja yleistä pelin mekaniikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Toinen kierros takana ja kyllähän tämä on edelleen pirun kova paketti. Pelitunteja näyttää steami 126. Menisköhän se vielä kolmas kerta :hmm:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
333
110h ja juoni läpäisty...

Ja olisihan tuossa vielä(kin) tekemistä, esim Haligtree ensimmäistä site of gracea lukuunottamatta käytännössä kokonaan tutkimatta(enkä tutkikaan, vitsi vitsi :rofl:). Heittämällä yksi vaikeimmista, ellei jopa vaikein peli mitä oon koskaan pelannut, eikä asiaa helpottanut yhtään ensikertalaisuus Fromsoftwaren kanssa ja se että peli ei missään vaiheessa pelaa reilua peliä pelaajaa kohtaan. Ensimmäiset 10-20h menikin käytännössä pelimaailman tutkimiseen(karkuun juoksemiseen) ja turpaan ottamiseen. Puolivälin jälkeen alkoikin sitten helpottamaan ja noista pääbosseista esim Morgott meni jo toisella ja loppupäästäkin Gideon ykkösellä ja Godfrey First Elden Lord /Hoarah Loux toisella yrittämällä. Fire Giant oli taas ehdottomasti vaikein bossi koko pelissä niistä mitä kohtasin. Aseistuksena puolivälin jälkeen käytännössä vain Nagakiba+25, Uchigatana+25 ja tappiin asti levutettu Mimic Tear, hahmon levut siellä jossain +140 vigor ja dexterity painotteisesti.


Elden Ring Screenshot 2022.05.07 - 11.21.11.81.png
Elden Ring Screenshot 2022.05.15 - 08.07.05.16.png
Elden Ring Screenshot 2022.05.15 - 08.17.30.27.png
Elden Ring Screenshot 2022.05.16 - 08.08.42.47.png

Kaikken kaikkiaan voisi sanoa että ihanan vittumainen peli 5/5. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Päätin kokeilla tuota co-oppia vaihteeksi avustajan roolissa, kun aikasemmin olen pyytänyt muilta apua haastavempien bossien selättämisessä. Oli ihan hauskaa vaihtelua normipelaamiseen. Tuntuu vaan yleensä kestävän melko kauan, että joku summonoi omaan maailmaansa. Johtuu varmaan siitä, että leveleitä on melko runsaasti ja vasta reilu puolet pelimaailmasta nuohottu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Päätin kokeilla tuota co-oppia vaihteeksi avustajan roolissa, kun aikasemmin olen pyytänyt muilta apua haastavempien bossien selättämisessä. Oli ihan hauskaa vaihtelua normipelaamiseen. Tuntuu vaan yleensä kestävän melko kauan, että joku summonoi omaan maailmaansa. Johtuu varmaan siitä, että leveleitä on melko runsaasti ja vasta reilu puolet pelimaailmasta nuohottu.
Riippuu tosiaan sinun levelistä, aseen levelistä ja missä olet. Kannattaa ottaa aina summoning poolit ja käyttää sitten small golden effigyä ellet välttämättä halua auttaa jossain ihan tietyssä kohtaa. Effigyn kautta pääsee alueen kaikkiin summonin pooleihin, joten saumaa enemmän.

Pääkaupungissa oma leveli oli noin 60 ja ase olisiko ollut 15 niin pääsi jatkuvaan auttamaan.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Juu nyt sitten vihdoin päästy jo alkuun Mountain topsilla. Capitol oli suht helpohko, tosin olihan oma leveli korkea sinne kun päälle 100. Olis ollu aika tuskaa jollain 60 levelin hessulla itselle tuolla kyllä varmaan.
Nyt taas Mountain Topsilla vähän tuntuu olevan enemmän haastetta. Pari pikku bossia ja Jäälohikääme tuli eilen nujerrettua kuitenkin. Pitkään aikaan sei oo saanu Uchi Katanaankaan levuteltua, kun noin Smithing Stone 7:t on ihan kiven alla.

Ite oon jotenkin jääny "jumiin" tuohon Uchi Katanan perus Skilliin (Unseathe). Jotenkin se istuu omaan pelityyliin vaan parhaiten ja tykkään tuosta, että sen voi virittää valmiiksi ja on nopea käyttää. Kerkää pienessäkin ikkunassa käyttämään. Koitin esimerkiksi seppukua, mutta ei se Bleedi kuitenkaan niin paljon useammin aktivoidu, että olisin huomannu sen paremmaski noita pienempiä bosseja vastaan ainakaan. Varmaan kestävempia bosseja vastaan huomaisi eron helpommin ja pitäisi hakea vielsä se bleed amuletti. Rivers of Blood sitten vissiin aktivoi aika nopeasti Bleedin? Kohtahan senkin saisi kätösiinsä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Juu nyt sitten vihdoin päästy jo alkuun Mountain topsilla. Capitol oli suht helpohko, tosin olihan oma leveli korkea sinne kun päälle 100. Olis ollu aika tuskaa jollain 60 levelin hessulla itselle tuolla kyllä varmaan.
Nyt taas Mountain Topsilla vähän tuntuu olevan enemmän haastetta. Pari pikku bossia ja Jäälohikääme tuli eilen nujerrettua kuitenkin. Pitkään aikaan sei oo saanu Uchi Katanaankaan levuteltua, kun noin Smithing Stone 7:t on ihan kiven alla.

Ite oon jotenkin jääny "jumiin" tuohon Uchi Katanan perus Skilliin (Unseathe). Jotenkin se istuu omaan pelityyliin vaan parhaiten ja tykkään tuosta, että sen voi virittää valmiiksi ja on nopea käyttää. Kerkää pienessäkin ikkunassa käyttämään. Koitin esimerkiksi seppukua, mutta ei se Bleedi kuitenkaan niin paljon useammin aktivoidu, että olisin huomannu sen paremmaski noita pienempiä bosseja vastaan ainakaan. Varmaan kestävempia bosseja vastaan huomaisi eron helpommin ja pitäisi hakea vielsä se bleed amuletti. Rivers of Blood sitten vissiin aktivoi aika nopeasti Bleedin? Kohtahan senkin saisi kätösiinsä.
White Mask hyvä varsinkin ROB kanssa

 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
131
Malikeht tuli eilen kaadettua. 43 tuntia on pelikellossa ja 100+ levuinen dex ukko. Ollut kyllä mukava pelata. PS5 versio millä pelaan.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Minä Altus Plateaussa ja Capitolissa vahingossa reilusti ylileveloituna 110-120, kun olin kolunnut koko Caelidin sitä ennen. Peli meni tylsäksi ja pelasin enää vain puolentunnin pätkiä, enkä edes jaksanut tutkia paikkoja. Onneksi kiinnostus nousi taas kun pääsi pidemmälle.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
131
Elden beast alhaalla ja kello näytti 44,49 tuntia. Ranni lopulla. Seuraava juoksu olisi frenzied flame lopulla. Huh oli kyllä hyvä juoksu ja tekemistä riitti.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
131
Mitäs aseita käytätte? Itellä scavenger’s curved sword ja bandit’s curved sword. Ja river of bloodia myös käytän katanoista.
 
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
155
Mitäs aseita käytätte? Itellä scavenger’s curved sword ja bandit’s curved sword. Ja river of bloodia myös käytän katanoista.
Itse pelasin käytännössä koko pelin läpi käyttäen Banished Knight's Great Swordia. Myöhemmin tein tosta vielä salama version lisäksi.

Hirveän vähän tuli kokeiltua mitään muita aseita. Jousta joihinkin tilanteisiin käytin.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Ite vetänyt tolla Uchi Katanalla 90%. Aluksi käytin ihan sitä Confessorin aloitus asetta. Olikos se Bastard Sword... ROB varmaan menee testiin, kunhan sen nyt kohta saan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Guardian swordspear ja Envoy Long Horn viimeisimmät joita käyttänyt. Nyt tauolla peli, mutta paljon on kiinnostavia aseita.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
426
Mitäs aseita käytätte? Itellä scavenger’s curved sword ja bandit’s curved sword. Ja river of bloodia myös käytän katanoista.
Itsellä kiertää kokoajan useampi ase; Bolt of Gransax, Zweihander, Claymore, Banished Knight's Halberd, Grave Scythe, Great Épée, Death's Poker, Nightrider Glaive ja LMSH-hengessä Uchigatana + RoB.

Nuo on ehkä ne eniten käytetyt tällä hetkellä. Noihin vaihtelen weapon artteja vähän sen mukaan mikä ehkä saattais toimia jossakin tilanteessa. Samoin talismaanit kiertää sitä mukaa kuin ne parhaiten palvelee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Bloodhound's Fangia on tullut käytettyä ainoana meelee-aseena. Lisäksi vakivarusteista löytyy Serpent's bow, Meteorite staff ja Dragon communion seal. Tuo Bloodhound's Fang on tehokas ase, mutta vähän tylsä koska siihen ei saa asheja. Tuo vakioskilli ei mikään ihmeellinen ole. Tarttisi löytää joku vaihtoehtoinen vähintään yhtä tehokas str ase, jossa pystyy vaihtamaan asheja tai joka omaisi jonkun käytännöllisen skillin. Saisi vähän vaihtelua peliin.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
131
Bloodhound's Fangia on tullut käytettyä ainoana meelee-aseena. Lisäksi vakivarusteista löytyy Serpent's bow, Meteorite staff ja Dragon communion seal. Tuo Bloodhound's Fang on tehokas ase, mutta vähän tylsä koska siihen ei saa asheja. Tuo vakioskilli ei mikään ihmeellinen ole. Tarttisi löytää joku vaihtoehtoinen vähintään yhtä tehokas str ase, jossa pystyy vaihtamaan asheja tai joka omaisi jonkun käytännöllisen skillin. Saisi vähän vaihtelua peliin.
Beastman,s cleaver. Ite lähden tätä metsästää vaihka onkin str ase ja on hyvä
 
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
197
Mitäs aseita käytätte? Itellä scavenger’s curved sword ja bandit’s curved sword. Ja river of bloodia myös käytän katanoista.
Aloitin samuraina, ja katanat on tuntuneet parhailta itselle. Ensin uchi, sitten nagakiba, viime aikoina moonveil, lähinnä koska siinä myös kova unsheath -tyyppinen magic-isku, ja oma buildi on mennyt siihen suuntaan että nykyään int/dext molemmat 60, niin moonveil skaalautuu aika kivasti. Joskus kyllä tarvii raskaampaa asetta, silloin Bloodhound's fang. Pitäis kyllä ehkä keksiä Elden beastia vastaan joku parempi ase..
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Omalla STR-ukolla käytin Greatswordia. Weapon Ash oli vakiona Stamp (upward cut), jolla oli nautinnolista vetää ratsastajia vasta palloon, vihu pysähtyy kuin seinään ja lentää räsynukkena 3m ylöspäin. Kilpijannuja vastaan myös hyvä, mutta sitä piti käyttää paikoillaan seisten. Myöhemmin vaihdoin sen Lion's Clawiin (DS1:n Artoriaksen volttilyönti) kun se osuu kauemmas.

Ase staggeroi melkein joka vihun, osuu kauas/moneen yhtäaikaa ja peruslyönti kyyrystä erittäin nopea pisto kauas. Ei rotat tai nopeat vihut kiusannu ku hokasin tuon lyönnin. Ainoa valituksen aihe että voimakas lyönti on myös vaakasuora eikä pystysuora joka saattais mennä kilvestä läpi.

Zweihander ois ollu STR stat-vaatimusten pienuuden ja liikesarjojen takia parempi ja sen ois saanu jo alkupelissä, mutta löysin sen liian myöhään.

EDIT: Pienien vaatimusten takia ois voinu pelata tehokasta meleetä, ja lisäksi nostaa FTH/INT tai jotain muuta, ilman että pitää panostaa STR joku 20 leveliä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Rivers of Blood, Royal Greatsword, Fallingstar Beast Jaw, Nagakiba, Moonveil, Mohgwyns Sacred Spear, Carian Regal Scepter, Lusats Staff ja Staff of Loss. Noita tullut käyteltyä enemmän, luonnollisesti buildista riippuen sitten noita INT vaativia tai vastaavasti ARC painotteisia.
 

pastis52

Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
20
Kuinka paljon autismia tää peli vaatii? Onko casuaalilla setämiehellä jakoja pärjätä? Skyrimit ja horizonit on tullu läpsyteltyä läpi mutta tää on paljon vaikeempi?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 331
Viestejä
4 157 436
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom