• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Elac Sub 12EQ 3030 12" 499e

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 219
Tuote: Elac Sub 12EQ 3030 12" Aktiivisubwoofer
Tarjoushinta: 499e
Normaalihinta: n.800e
Kauppa: audiokauppa.fi
Voimassa: ?
Linkki: Elac Sub 12 EQ 3030
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Ilmeisesti aika kova subbari, sitäkin kovemmalla hinnalla.
Tuon saa tilattua myös ilmaisilla posteilla, myös kotiinkuljetettuna.
Itse tilasin eilen illalla ja tänä aamuna tuli jo viesti että lähetetty, eli nopeasti toimittavat.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 615
Hyvä tarjous. Ostaisin jos ei ois jo subia omassa setissä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
272
Voi että kun menikin tarjous sivuun. Just meni nykyinen subbari rikki. Jos joku tilasi ja ei koe tarvetta sittenkään niin YV:tä vain :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 219
Mitähän helvettiä mä teen väärin, tuli kotiin vähän aikaa sitten ja en saa tästä siis oikeesti mitään tehoja lähtemään, ihan samaa luokkaa lyö ku 6.5” etukajarit yksin ja 1000x vähemmän ku vanha Jamo J12.
Mulla on tosta apista viel säädetty täysille toi….

Jahas, androidilla ei pelittänytkään toi appi kunnolla, jatkuvasti katkeili yhteys ja sempä takia ei tallentanut asetuksia, pistin apin ipadille ja sääsin uudelleen niin nyt pelittää.
Ainoa ongelma ettei toi pysy yhtään paikallaan :D

Yllättävän vähän mörinää kyllä puskee, paljon häviää Jamo J12, mutta iskut on sit taas laadukkaampia, terävämpiä ja kovempia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
272
Ne ketkä missasi tarjouksen, Amazonista mailboxde kautta kierrättämällä vain noin kympin kalliimpi kuin alkuperäinen tarjous. https://www.amazon.de/dp/B07F7QV2PZ/ref=cm_sw_r_cp_api_i_BC62KH6TGWD4G8M0J826
Tähän liittyen koitin itse tilata, mutta nähtävästi Mailboxilla on rajoitukset 5kg subwoofereille. Kaksi kertaa tilasin kun jostain mystisestä syystä Amazon peruutti tilauksen automaattisesti ja ihmettelin miksiköhän, mutta Mailboxin jeppet eivät vain välittäneet meikäläiselle viestiä miksi tilausta ei vastaanotettu sinne...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 410
Viestejä
4 194 525
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom