EKWB:ltä uusi kokonaisvaltainen Fluid Gaming A360G -nestejäähdytyspaketti

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 405


EK Waterblocks on julkaissut uuden erityisesti pelikokoopanoille suunnatun Fluid Gaming A360G -nestejäähdytyspaketin. Paketti koostuu 28 mm paksusta 360 mm EK-AluStream-jäähdyttimestä, EK-Vardar-tuulettimista, EK-Supremacy AX -prosessoriblokista, EK-AC GEFORCE GTX -näytönohjainblokista sekä EK-ACR SPC-60 PWM -pumppu-säiliöyhdistelmästä.

Uutuuspaketin suositushinta on 285,90 euroa (Suomen verolla 297 euroa).

Lähde: EK® is launching the EK Fluid Gaming A360G kit! - ekwb.com
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 441
Pitää muistaa jos tälläisen paketin ostaa niin eivät ole yhteensopivat EK muihin tuotteiden kanssa kun kupari ja alumiini ei sovi yhteen.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 589
Pitää muistaa jos tälläisen paketin ostaa niin eivät ole yhteensopivat EK muihin tuotteiden kanssa kun kupari ja alumiini ei sovi yhteen.
Juu, Fluid Gamingit Fluid Gamingien kanssa ja muista katsoo erikseen onko kuparia vai alumiinia. Fluid Gamingit ovat kaikki alumiinia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
511
Pitää muistaa jos tälläisen paketin ostaa niin eivät ole yhteensopivat EK muihin tuotteiden kanssa kun kupari ja alumiini ei sovi yhteen.
Eikös tuo punainen jäähdytysneste passaa sekalaiseenkin? Ainakin omassa kaarassa on lämppärin kenno kuparia ja syyläri alumiinia. o_O
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 405
Eikös tuo punainen jäähdytysneste passaa sekalaiseenkin? Ainakin omassa kaarassa on lämppärin kenno kuparia ja syyläri alumiinia. o_O
Ei se jäähdytysnesteen väri siihen pelkiltään auta, mutta kai sitä kemiallista reaktioa voi jollain siihen tarkoitetuilla nesteillä hidastaa. Ei siitä huolimatta kovinkaan suositeltavaa käyttää samassa kierrossa alumiinia ja kuparia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
511
Ei se jäähdytysnesteen väri siihen pelkiltään auta, mutta kai sitä kemiallista reaktioa voi jollain siihen tarkoitetuilla nesteillä hidastaa. Ei siitä huolimatta kovinkaan suositeltavaa käyttää samassa kierrossa alumiinia ja kuparia.
Tutkim asiaa ja olette oikeassa.
On olemassa litkuja, munkä avulla voi huoletta käyttää, mutta lämmönsiirtokyky näyttääs olevan todella heikko
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 560
Eikö tolla rahalla meinaa jo saada ihan kuparisenkin custom loopin kasattua? Ei nyt ehkä EK:n osilla mutta...

Muutenkin jos rupee custom loopin kanssa leikkimään niin olis ihan hyvä kasata se itse niin osaa sitten myös putsata ja huoltaa ym.
 
Viimeksi muokattu:

Rentner

Niin läski äijä!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
174
Alumiini on ihan pätevä materiaali vesijäähdytykseen. Halvempi mitä kupari ja ei nyt massiivisesti kuparille taida jäädä käytännössä.
Kiinaloopit tosin menee ohi oikealta ja vasemmalta mitä tulee hintaan. Laatu tosin vaihtelee.

Entry-level settinä varmasti varteenotettava. Olettaen toki, että lunastaa lupauksesta suorituskyvyssä.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
349
Eikö tolla rahalla meinaa jo saada ihan kuparisenkin custom loopin kasattua? Ei nyt ehkä EK:n osilla mutta...

Muutenkin jos rupee custom loopin kanssa leikkimään niin olis ihan hyvä kasata se itse niin osaa sitten myös putsata ja huoltaa ym.
Mutta näissähän yleensä niinpitkä takuu, että kannattaa muutaman vuoden päästä laittaa kiertoon ja ostaa taas uusinta uutta, niin ei tarvitse perehtyä sen enempää toimintaan.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 560
Mutta näissähän yleensä niinpitkä takuu, että kannattaa muutaman vuoden päästä laittaa kiertoon ja ostaa taas uusinta uutta, niin ei tarvitse perehtyä sen enempää toimintaan.
mmm... no kannattaa ja kannattaa. Onhan niissä erikseen ostetuissa palikoissa pitkät takuut ja kuitenki saa itse rakennettua luultavasti tehokkaamman setin.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
349
mmm... no kannattaa ja kannattaa. Onhan niissä erikseen ostetuissa palikoissa pitkät takuut ja kuitenki saa itse rakennettua luultavasti tehokkaamman setin.
Joo eihän valmis setit pärjää itse rakennetulle, mutta jos haluaa, että on vesijäähy jne niin valmissetti kehiin. Ei tarvitse itse mitään tietää.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 560
Joo eihän valmis setit pärjää itse rakennetulle, mutta jos haluaa, että on vesijäähy jne niin valmissetti kehiin. Ei tarvitse itse mitään tietää.
Siltikin ois varmaan helpompi ostaa vaan joku AIO prossulle. Joutuuhan tossa sen verran räpeltämään että näyttiksen vakiojäähyn irrottaa mikä lienee ylivoimanen homma joillekkin.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 441
Eikös tuo punainen jäähdytysneste passaa sekalaiseenkin? Ainakin omassa kaarassa on lämppärin kenno kuparia ja syyläri alumiinia. o_O
Löytyy ainakin 3 eri punaista jäähdytinestetttä autopuolella eli pelkkä väriä ei kannata katsoa enää.
Myöskin löytyy sinistä nykyään sekä valmistajien omat nesteet eli kovin sekalaiseksi sekin homma on mennyt.
Nyrkkisääntö kuitenkin pc puolellla kuitenkin on että kupari ja alumiini ei sovi yhteen ellei ole pinnoitettu esim. nikkeli.
Hinta Ek irto osilla on n325€ eikä silloin sisällä liittimiä ja letkua eli ainakin 350€ luokassa liikutaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 382
Viestejä
4 196 728
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom