Eka pöytäkone 1440p-pelaamiseen ja muuhun

Liittynyt
26.08.2024
Viestejä
2
Moi,

olen tässä jonkin aikaa pyöritellyt ensimmäisen pöytäkoneen ostamista. En ole vielä päättänyt, koitanko kasata itse vai otanko datatronicilta ilmaisen kasauksen.

Miltä tämä lista näyttää, sopiiko noi osat edes yhteen? Part List - AMD Ryzen 5 7600, Radeon RX 6800, Corsair 4000D Airflow ATX Mid Tower - PCPartPicker

Tarkoitus olisi että koneella pystyisi pelaamaan kaikkia uusimpia pelejä hyvillä grafiikoilla, 1440p resoluutiolla. Pelaan lähinnä story-driven yksinpelejä, esports-pelit ei kiinnosta. Tämän lisäksi olen nauhoittanut ja editoinut pelivideoita youtubeen (OBS + Davinci), siinäkin tehokkaampi kone on ihan kiva. Ja vähän musiikin tekemistäkin olen yrittänyt joskus Abletonilla.

Näyttö löytyy jo, ja Windowsin yritän kikkailla jostain

Budjetissa ollaan jo aika kipurajoilla, ei viitsisi enempää rahaa käyttää...

Iso kiitos avusta!
 
Vaihdat näyttiksen:
Rahat vaihtoon saa vaihtamalla prossun 7500f:

Virtalähdettä ei saa ostettua datatronicilta kun ovat jossain vaiheessa estäneet myynnin kun saatavuutta ei ole ollut. Näyttäisi olevan taas niin tuo täpän poistoa pitäisi pyytää datatronicilta.

Ssd on hitaanlainen, mutta hjinta edelle sen olet valinnut.

Edit: Corsair nuukailee esiasennettujen tuulettimien kanssa, tuolla hintaa ja halvemmallakin saa kyllä koteloita joissa ei nuukailua ole harrastetu.
 
Vaihdat näyttiksen:
Rahat vaihtoon saa vaihtamalla prossun 7500f:

Virtalähdettä ei saa ostettua datatronicilta kun ovat jossain vaiheessa estäneet myynnin kun saatavuutta ei ole ollut. Näyttäisi olevan taas niin tuo täpän poistoa pitäisi pyytää datatronicilta.

Ssd on hitaanlainen, mutta hjinta edelle sen olet valinnut.

Edit: Corsair nuukailee esiasennettujen tuulettimien kanssa, tuolla hintaa ja halvemmallakin saa kyllä koteloita joissa ei nuukailua ole harrastetu.

Kiitos paljon nopeista kommenteista!

Mun täytyy vielä vertailla vaihtoehtoja tämän perusteella
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 879
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom