Ei signaalia

Liittynyt
04.01.2023
Viestejä
7
Terve!
Nyt kaipais hieman apuja!

Ostin koneen jossa asus 970 pro gamin aura emolevy amd fx6300 prossulla. 1060 näyttis. 500w poweri. Myyjä irroitti itselleen kovalevyt ennen myyntiä.

laitoin oman kovalevyn ja olin aikeissa asentaa windowsin mutta en saanut näyttöön mitään näkyviin. Näyttö on kuiten ehjä ei vain löydä signaalia.
Kone itsessään on päällä, tuulettimet hurisee, emolevyyn tulee virtaa, näyttiksen tuulettimetkin pyörii. Emolevyssä palaa power valo mutta ei muuta.

Tähän mennessä olen nyt kokeillut eri johtoja, eri näyttöjä, eri näytönohjainta, emolevyn boottausta, purkanut ja kasannut huolellisesti pari kertaa, tarkistanut kaikki liitännät ja pinnit, ramit irti/erikseen/eri portteihin, tsekannut prossun ei vääntyneitä pinnejä ja mitähän kaikkea muuta en edes enää muista. Kolme iltaa olen koneen kanssa taistellut. Toista emolevyä, prossua tai poweria en ole päässyt testaamaan.

Ideoita otetaan vastaan! kiitoksia avusta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 068
Oletko kokeillut kasata ilman koteloa? Mikä cooleri siinä on? Mittaa powerin virrat.
 
Liittynyt
23.11.2021
Viestejä
34
Voi kuulostaa vähän turhankin simppeliltä mutta sama tarkistaa. Onhan näytössä se mikälie auto-detect input päällä, että ei ole jäänyt esim. aiemmassa käytössä input: HDMI päälle ja nykyinen olisi vaikka Displayportilla kiinni.
 
Liittynyt
04.01.2023
Viestejä
7
Voi kuulostaa vähän turhankin simppeliltä mutta sama tarkistaa. Onhan näytössä se mikälie auto-detect input päällä, että ei ole jäänyt esim. aiemmassa käytössä input: HDMI päälle ja nykyinen olisi vaikka Displayportilla kiinni.
ei pitäis olla tästä kiinni:D
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 973
Kokeilepas resetoida bios. Onnistuu vaikka ottamalla paristo vähäksi aikaa irti. Muista ottaa virtajohto ensin irti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 254
Viestejä
4 230 322
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom