Ei signaalia näytölle.

Liittynyt
16.02.2021
Viestejä
17
Moro elikkä juuri kasattu kone ja signaalia ei tule näytölle, konneen osat on osittain vanhoja eli virtalähe Seasonic Prime Titanium 750w pari vuotta vanaha, emolevy asrock B550 extreme4 Yksityiseltä ostettu uutena, Muistit kingston 2x8gb ddr 3600 Mhz ostettu uutena, kovalevy m.2 samsung 970 evo plus 1T ostettu käytettynä, toinen ssd levy samsung 860 evo 2T ostettu käytettynä, Prosessori amd ryzen 7 3800x ostettu uutena kaupasta, jäähdytin asuksen nestejäähdytys ostettu käytettynä, näytönohjain msi 2070 super ostettu käytettynä.

Kaikki komponentit ja laitteet on ensimmäistä kertaa minulla käytösä eli varmuutta ei ole onko kaikki komponentit ehjiä. Virrat lähtee päälle mutta signaalia ei tule näytölle.

Olen kokeillut toisella näytönohjaimella joka varmuudella toimii ja sama ongema jatkuu, näyttöä ja näytön kaapelia on testattu toisesa konneesa ja ne toimii elikkä nyt ois hyvät neuvot tarpeen mistä lähtä vikkaa hakemaan ja miten.

Täytyy vielä yrittää tutkia onko kaikki virtapiuhat ym. piuhat oikeilla paikoilla

Koneelle ei ole asennettu vielä windowsia ja sehän pitäs eka päästä asentaan mutta kun ei saa näytölle mitään että pääsis biosiin käsiksi.

Oma tietotaito tiekonneitten kans on amatööri alottelija.
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
7 042
Onko näytönohjaimen lisävirtajohto kiinnitetty ja oletko kokeillut saatko kuvan näytölle emolevyn integroidun näytönohjaimen kautta?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Emon alla oikea määrä korokepaloja ja nämä oikeissa kohdissa? Emolla kiinni 8 ja 24 pinninen virtaliitin? Muistit kunnolla pohjassa?

Olisiko kokoonpanosta mahdollista saada kuvia eri kuvakulmista?
 
Liittynyt
16.02.2021
Viestejä
17
Moro ongelma selvis ainaki luulen niin testasin vielä toisella dp piuhalla ja alako toimiin pistin tämän dp piuhan millä eka yritin konetta saaha toimiin toiseen konneeseen ja siinä se toimii normaalisti, yritin eilen hdmi piuhallaki mutta ei toiminu silläkään. Erikoista onko nuisa piuhoisa jotaki eroja?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 350
Viestejä
4 331 009
Jäsenet
72 198
Uusin jäsen
farhad.void

Hinta.fi

Ylös Bottom