Olen miettinyt tuota ja esimerkiksi suosikkien piilottamista, mutta koitan pitää videoiden tekemisen mahdollisimman pienen kynnyksen takana. Sen takia mulla on tuo yksi "document.docx" OneDriven pilven Wordissa mihin aina lisään nuo taustasivut esityksen tueksi jos en vedä täysin lonkalta. Toki pitää olla varovainen ettei näytä mitään sopimatonta mistä voisi tulla bannit, mutta ei se ole valtionsalaisuus mitä suosikkeja mulla on selaimessa.
Ja avoimet tabit on minulla yleensä itse asiassa suunniteltu. Osaa niistä en ehkä käytä esityksessä, mutta ne ovat valmiina siltä varalta että tulee mieleen jotain mihin ne antavat hyvää tukijalkaa.
Kun on riittävän avoin niin ei tarvitse stressata erilaisista asioista. Näytän kuitenkin esimerkiksi sijoitustilieni saldot ja muut julkisesti, niin ei tule painetta piilottelusta ja säästyy vaivaa. Osa porukasta pitää lesona, mutta osa porukasta arvostaa avoimmuutta raha-asioissa.
Tällä tavoin toimiessa säästyy aikaa ja esimerkiksi ajankohtaisen 10 min videon ohuella taustoituksella voi tehdä ja postata puolessa tunnissa ilman ongelmaa. Ajankohtaisissa aiheissa tuolla nopeudella on erityisesti merkitystä (kuten tänään tein hyvin nopeasti tämän OmaSP-videon juuri tulleesta ostotarjouksesta:
Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=BYx0JaJXbzY
). Ja aikoinaan jätin Youtube-kanavan perustamatta monen vuoden ajan siksi että minua peloteltiin sillä että 10 minuutin hyvän videon tekemiseen menee 8 tuntia.