Ehdotus kauppiaspalautteiden puolelle

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
618
Hei,

En tiedä miten tämmöisen toteutus voisi toimia, kokeneemmat voivat tyrmätä tämän samantien mikäli aivan typerä idea.
Tässä itselläni jäänyt jokusen verran palautteita saamatta onnistuneista kaupoista. Myönnän, että itselläkin on joitakin palautteita jäänyt antamatta. Mitä jos olisi jokin ’’Hei, sait osto-/myyntipalautteen käyttäjältä X. Muista laittaa hänelle palaute kauppakokemuksestasi kyseisen käyttäjän kanssa.’’ tyyppinen muistutus, joka triggeröityisi kun toinen osapuoli on palautteen laittanut? Onko aivan typerä idea, vai olisiko tässä potentiaalia? :hmm:
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Hei,

En tiedä miten tämmöisen toteutus voisi toimia, kokeneemmat voivat tyrmätä tämän samantien mikäli aivan typerä idea.
Tässä itselläni jäänyt jokusen verran palautteita saamatta onnistuneista kaupoista. Myönnän, että itselläkin on joitakin palautteita jäänyt antamatta. Mitä jos olisi jokin ’’Hei, sait osto-/myyntipalautteen käyttäjältä X. Muista laittaa hänelle palaute kauppakokemuksestasi kyseisen käyttäjän kanssa.’’ tyyppinen muistutus, joka triggeröityisi kun toinen osapuoli on palautteen laittanut? Onko aivan typerä idea, vai olisiko tässä potentiaalia? :hmm:
Itse pommitan ostajaa/myyjää niin kauan kunnes palaute tulee, jos ei pariin päivään ole kuulunut. Ihan hyvä ehdotus sinällään tuo.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
618
Itse pommitan ostajaa/myyjää niin kauan kunnes palaute tulee, jos ei pariin päivään ole kuulunut. Ihan hyvä ehdotus sinällään tuo.
Tuokin varmasti toimiva tapa, itse vaan olen sen verran nössö että en kehtaa kysellä palautteen perään :p
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 272
Mulle tulee siitä erillinen maili jos joku jättää kauppiaspalautteen. Väittäisin, ettei sen ansiosta oo itellä jäänyt antamatta yhtään palautetta jos vastapuoli on sen antanut :D muita unohduksia sitten on varmasti..
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 486
Joku oli aiemmin tuota kysynyt ja ei ole kuulemma tulossa millään tavalla pakolliseksi. Käyttäjä kyllä näkee ja saa ilmoituksen silloin kun palautetta saa, joten ei se ole kiinni siitä ettei ole muistanut/huomannut.

Aika yleistä tuo on ainakin ostajien puolella ettei palautetta anneta. Varmaan yksi viidestä jättää ainakin palautteet laittamatta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 409
Tuo kauppiaspalautesysteemi on valmis lisäosa, eikä se valitettavasti mahdollista moista lisätoimintoa.
 

Pepsu

Assembler
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
382
Aika yleistä tuo on ainakin ostajien puolella ettei palautetta anneta. Varmaan yksi viidestä jättää ainakin palautteet laittamatta.
Palautesysteemi on ihan loistava. Antaa edes vähän osviittaa kauppakumppanista. Esim. Torista ei ihan vältt. Uskalla mitä tahansa postikaupalla ostaa, kun ei yhtään tiedä kuka toisessa päässä on. Olen huomannut saman, että valitettavan usea jättää palautteen onnistuneesta kaupasta laittamatta. Palaute palvelee meitä kaikkia. Itselle ei enää niin kriittinen, kun noita palautteita on onneksi jo jokunen kertynyt, mutta uudemmalle käyttäjälle palautteet ovat ihan must.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Omalla kohtaa pyydän aina kauppojen yhteydessä kauppiaspalautetta tuotteen tarkastamisen ja testauksen jälkeen. Samalla tiedustelen, että tahtooko toinen osapuoli palautteen.

On tainnut yksi palaute jäädä myyntiketjuun, muut tulleet oikeaan paikkaan.

Hyvä ominaisuus, arvostan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 205 000
Jäsenet
70 920
Uusin jäsen
Bruski

Hinta.fi

Ylös Bottom