Se ulkonäkö maksaa ja nyt modaat koteloa kauniin valkoiseksi.. Eipä minulla tässä muu töki, kuin hinta - mutta harrastus maksaa ja voi sitä rahansa huonomminkin käyttää..
Nöyrästi pyydän kyllä kuvia lopputuloksesta
--
Itse menisin "bastard"-metodilla ja laittaisin kaikkia tuulettimia sekaisin, kunhan ovat valkoisia. Mutta se on ihan rahankäytön optimointia.
Kyllä, nyt ulkonäkö myös vaikuttaa. Laitan kuvia sitten kun saan valmiiksi, luultavasti jos kaikki menee hyvin niin loppuviikosta.
Ilmajäähdytys on ihan yhtä hyvä, mutta en nyt pikaisella katselulla löytänyt valkoista ilmajäähyä tuohon teho- ja hintaluokkaan. Turha siitä on vääntää, kun ainoa vaihtoehto olisi tämä omilla tuulettimilla:
ARCTIC Freezer 34 eSports - Grey/White -prosessorijäähdytin - 31,90€
Tekniset tiedot : Yhteensopivuus : - Intel: LGA 115x / 1200 / 2066* / 2011(-3)* (*Ainoastaan SQUARE ILM, 80x80mm) - AMD: AM4 - Suositeltu TDP: maks. 200W Lämpösiili :  www.jimms.fi
Kyllä se 360 AIO tuon voittaa jäähdytystehoissa.. Kautiumin ehdotus oli jäähdytystehoissa hyvä, mutta väärän värinen
--
Parempana esimerkkinä: onko kukaan ikinä hankkinut sleevattuja custom-kaapeleita paremman suorituskyvyn takia?
Tässä nyt haetaan tiettyä ulkonäköä, mitä ei saa ilmajäähyllä niin hyvin kuin AIO-ratkaisuilla.
Jäähdytysteho minulla riittäisi ilmajäähylläkin ja nykyisessä kopassa onkin ilmajäähy, ei siinä mitään. Nyt haluan kokeilla tällaisen kokoonpanon kasausta ja ulkonäkö on suuressa roolissa. Ei sen kummempaa. Molemmat ratkaisut, neste ja ilmajäähyt ovat asiansa ajavia, mutta nyt mennään ihan puhtaasti harrastuksen ilosta. Kyllä, olisin nämäkin rahat pystynyt säästämään