Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän hoksautus että kannattaa pelata suoraan War of the Chosen lisärin kanssa. Peruspeli on haukotuttavaa ripalia verrattuna siihen.XCOM 2
Tuli sitten päivitettyä kone ajosimulaattoreita varten.
Simujen lisäksi kiinnostaisi kuulla, mitä laadukkaita yksinpelejä olen missannut, kun en ole seurannut skeneä viimeiseen 15 vuoteen. Mihinkään muutamaan peliin kannattaisi syventyä simujen lisäksi?
Makunsa kullakin mutta yksinpeleistä ainakin Falloutit ovat maininnan arvoisia. Red Dead Redemption 1 ja (varsinkin) 2 ehdottomasti yksinpelien huippuja. Saisinpa vielä kerran kokea sen tunteen kun pelasin tuota mestariteosta ensimmäistä kertaa läpi. Kakkosta siis...Tuli sitten päivitettyä kone ajosimulaattoreita varten.
Simujen lisäksi kiinnostaisi kuulla, mitä laadukkaita yksinpelejä olen missannut, kun en ole seurannut skeneä viimeiseen 15 vuoteen. Mihinkään muutamaan peliin kannattaisi syventyä simujen lisäksi?
Koska kyse on makuasioista. Mm. minun mielestä tuo pelisarja on puuduttavan tylsä.WTF? Miksi Mass Effect 1-3 on mainitsematta?
WTF? Miksi Mass Effect 1-3 on mainitsematta?
Ja legendary edition viime vuodeltaMass Effect on vuodelta 2007. Trilogian jälkimmäiset osat toki viime vuosikymmeneltä.