Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeasti halvat kumit tulevat kiinan suunnalta, enkä ole nähnyt yhtään testi, jossa kiinalaiset olisivat kärkeä hätyytelleetNo varmasti voi olla totta, tuo kovassa pakkasessa pehmeänä pysyvä kumiseos on kalliimpaa raaka-ainetta.
Toisaalta tuosta linkistä ei nyt ota selkoa puhutaanko siinä oikeasti vain halvoista vai tarkoitetaanko keskieuroopan kitkoja, mutta joka tapauksessa keskieuroopan kitkat ovat järjestään halvempia kuin pohjoisten olojen renkaat.
Toisaalta, kovilla pakkasilla tuppaa tie olemaan muuten aika pitävä. En ainakaan itse ole kokenut pakkaskelejä erityisen liukkaiksi.Sanokaas pitääkö paikkansa rengastehtaan väite, että nuo halpakumit ovat ok pikkupakkasella, mutta kun lämpö tippuu tosissaan, niin muuttuvat korpuksi joka ei pidä enää yhtään?
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/a...asilla-halparenkaat-ovat-kuin-korppua/6113492
Ihan tiestä kiinni. Tosi liukkaita teitä löytyy pakkasesta riippumatta.Toisaalta, kovilla pakkasilla tuppaa tie olemaan muuten aika pitävä. En ainakaan itse ole kokenut pakkaskelejä erityisen liukkaiksi.
Mutta ihan kelpo rengashan se varmaan on vähemmilläkin nastoilla , kai?
Kukaan nastoittanut itse? Tai ruuvannut uusia nastoja tippuneiden/katkenneiden tilalle? Tiedän että ei ole sallittua, mutta ajatuksen tasolla vaan..
Samaa touhua kuin pelaisi venäläistä rulettia. Sen tarvitsee napsahtaa vain kerran ja se on sitten siinä.Kukaan nastoittanut itse? Tai ruuvannut uusia nastoja tippuneiden/katkenneiden tilalle? Tiedän että ei ole sallittua, mutta ajatuksen tasolla vaan..
Sun pitäs löytää lyhyempiä nastoja kuluneeseen renkaaseen+ sun pitää liimata ne kii että ne edes pysyy paikoillaan ja missä uudelleen nastotus on kielletty?
Samaa touhua kuin pelaisi venäläistä rulettia. Sen tarvitsee napsahtaa vain kerran ja se on sitten siinä.
Mihis ajattelit ruuvata sen kii, ei autoissa enää ole nappularenkaita.Niin siis tieliikenteessä nuo ruuvattavat nastat.