Edullinen korvaaja Wraith Max coolerille

Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
287
Olisi hakusessa korvaaja otsikon mukaiselle tuulettimelle. En saa sitä omaan korvaan tarpeeksi hiljaiseksi ja tietyillä kierrosalueilla pitää tietynlaista "räpättävää" ääntä. Nyt kun näyttis on hiljainen RX 6600 XT ja kotelotuulettimet Noctuaa, niin ikävästi pistää tämä cooleri tuolta orkesterista esiin. Tulisi Ryzen 2600X kaveriksi, eli AM4-kanta yhteensopivuus pitäisi löytyä. Wraith Max -coolerin ulkonäöstä pidän kyllä, tuollainen hillitty RGB, joten ei haittaa jos uudessakin olisi vähän efektiä - mutta ei liikaa. Nykyisellä prossulla olisi tarkoitus sinnitellä kunnes tulee AM5-kannan prosessorit ja silloin tulee todennäköisesti laitettua jokin malli, jossa enemmän coreja --> jäähdytystehoa tulevaisuudessa tarvitaan enemmän kuin tällä hetkellä.

Budjetti olisi max. 50€.

Löytyykö millaisia vaihtoehtoja? Vai löytyykö? :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 086
SilentiumPC Fera 5 tai Fortis 5.

Saa myös RGB-tuulettimella. Itse ostaisin Fera 5, kun se riittää, mutta Fortis 3:lla ajelen itse omaa Ryzeniä :/

(ja Wraith Spireä parempaa saa jo parilla kympillä, se on aika huono jäähy)
(ja Spire sinulla todennäköisesti on, ei MAX)
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
287
Kyllä se on Wraith MAX, kun on tuo prossu "Limited Edition" -malli, jossa tuli parempi orggis mukana. Hmm mutta pitääpä tutkia tuota Feraa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 108
Fera 5 on hyvä valinta. Sen saa 27 € posteineen.


Sitten jos haluaa parempaa jäähyä, ottaisin ak620 jonka saa 60 € posteineen. Valmistajahan lupaa tälle 260w jäähytyskyvyn, mutta en tiedä kuinka hyvin tuo pitää paikkaasa. Itse veikkaan että tuolla on oikeasti vähintään 220w jäähytyskyky, kun fuma 2 kykenee jäähdyttämään 200w. Tosin jäähdytyskyky olisi parempi, jos tuulettimet kävisivät kovempaa. Tosin nyt se on täysilläkin hiljainen.

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 078
Viestejä
4 194 874
Jäsenet
70 847
Uusin jäsen
rlf

Hinta.fi

Ylös Bottom