• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka EarFun Air Pro 4 -nappikuulokkeet vastamelulla

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
48
Tuote: EarFun Air Pro 4 -kuulokkeet
Tarjoushinta: 55,99€ posteineen koodilla 6ASAP430
Normaalihinta: n. 70€
Kauppa: EarFun EU
Voimassa: 31.10.2024
Linkki: https://www.myearfun.com/eu/headphones/earfun-air-pro-4-adaptive-anc-true-wireless-earbuds-black

Kommentti tarjouksesta:
Paljon kehuvat esim Earfun Air Pro 4 review: A New Benchmark under $100!

Ehdin juuri tilata itselleni Amazonista kalliimmalla ennen kuin tarjous tuli sähköpostiin.
Kaksi vuotta ollut lähes päivittäisessä käytössä EarFunin Free Pro 2 joihin olen ollut tyytyväinen, Air Pro 4 -mallissa houkutti multi point ja parempi vastamelu.
 
Mitä on tuo multipoint? Useampi laite kerralla kiinni, mutta yhdestä tulee kerrallaan ääni?

Googlasin, eli siis juu.
 
Laitoin kans tilaten, saas nähä miten pärjää Galaxy buds pro:lle joihin olen ollut todella tyytyväinen(rajusti equtettuna toki). 56e hintaan tässä ei tipu korkeelta.
 
Kiitokset tästä vinkkauksesta. Pitänyt jo hetki etsiä hyvät napit kun nykyset buds Z2 alkaa antaa periksi.
 
Itsellä ollut aiemmin yhdet Earfunin napit usemman vuoden takaa. Toimivat kyllä sinänsä ok, mutta niissä ei ollut appia/säätöjä ja ANC oli ok'ish. Enemmän sitten pitänyt Soundcoren napeista joita viime vuodet käyttänyt, appsissa laajat säädöt ja ANC on helkkarin tehokas.
 
Soundcorella ollut 55e + 7e postit Liberty 4 NC joka näitä vastaava.
Juu nuo minulla onkin, ja sitten se Life P3, vanhempi malli, ostettu '21. Näistä Earfuneista näyttää itsellä olevan alkup. Earfun AIR Pro ANC, ostettu nekin näemmä '21.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 165
Viestejä
4 451 056
Jäsenet
73 670
Uusin jäsen
santeropoika

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom