EA Star Wars Battlefront

Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
21


Battlefront ja kaikki lisäosat nyt origin accessissa!

Täältä voi nähdä kätevästi sen hetkisen pelaajamäärän kaikilla alustoilla Battlefront Stats

Pelaakos kukaan tekkiläinen tätä enää?
 
Viimeksi muokattu:

El-Reino69

Cunning Stuntman
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
980
Itse hakkailen vähän väliä. Erittäin hauska ja viihdyttävä peli :D
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Itsekin ostin Ps-storesta ton paketin missä tuli Ultimate Edition ja vuoden ps plus-jäsenyys. Välillä ihan hauska peli, joskus todella turhauttava. Noi leffojen hahmot on aivan liian kestäviä ja jotkut todella ylivoimaisia. Deathstarin battlestation moodissa näkee usein Bosskin, eli sen liskomiehen, joka tappaa aina yhdestä osumasta eikä kuole millään. Tuo pilaa vähän sitä hauskuutta noista peleistä, kun yksi pelaaja saa tommosen melkein voittamattoman hahmon kun pitäisi suurin piirtein olla koko hiton tiimi olla ampumassa sitä että kuolisi.

Hävittäjien lentäminen on ihan kivaa, muistuttaa minua noista Gamecuben Rogue Squadron-peleistä. Tosin tässäkin tähtääminen on tehty liian helpoksi.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
218


Tuli pelattua peli hackeria vastaan. Usein hackereita ei nää, mutta eilen niitä oli yllättävän paljon varsinkin DLC pelilistoissa.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84

Nyt alkaa näyttään siltä mitä ykkösen olis pitäny olla... Kovasti löi traileri tulille.
No koitetaan kuitenkin Beta ensin (6-8.10.2017)
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 615
Tuli ladattua Battlefront 2 kun ilmaiseksi sai. Ihmeen raskas peli: high asetuksilla ja 3440x1440 resolla 3600 Ryzenillä,3060ti:llä ja 32gb ramilla fps vaihteli 40-75 ja muistia käytti 18-20gb
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Tuli ladattua Battlefront 2 kun ilmaiseksi sai. Ihmeen raskas peli: high asetuksilla ja 3440x1440 resolla 3600 Ryzenillä,3060ti:llä ja 32gb ramilla fps vaihteli 40-75 ja muistia käytti 18-20gb
Omasta mielestä taas yllättävän kevyt peli ja tasainen FPS, kun ottaa grafiikat, kenttien koot ym. huomioon. :comp:
 
  • Tykkää
Reactions: BOT

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Yllättävän hyvä jopa tuo Battlefront 2 kun ilmaiseksi sai. Ilmeisesti aika hyvin saatu pay2win jutut karsittua tai itse en ainakaan sellaiseen ole vielä törmännyt. Servut vasn välillä paskaa ja herjaa slow internet connectionia, kun yhdistää varmaan jonnekin indokiinan serverille.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Co-op on hyvä hahmojen tason kasvattamiseen ja korttien availuun. XP:tä saa samalla tavalla kuin PvP-moninpelistä(mutu, en oo tarkistanu) :comp: Vasta oli tupla ja tripla XP päiviä niin yhestä matsista sai helposti 10+ tasoa :comp:
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 569
onko kenelläkään käynnistys ongelmia battlefront2?

itellä peli kaatuu latausruudussa. Oon kokeillu gtx 560ti:llä ja igpu:lla ja latausruutua pidemmälle en pääse.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 615
onko kenelläkään käynnistys ongelmia battlefront2?

itellä peli kaatuu latausruudussa. Oon kokeillu gtx 560ti:llä ja igpu:lla ja latausruutua pidemmälle en pääse.
Itellä heittää aina käynnistäessä pari kertaa windowsssiin, mutta tehtäväpalkista klikkaamalla kuvaketta niin aukeaa hetken jumituksen jälkeen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kampanja ja jatkokampanja oli hauska pelata juonen vuoksi ja yllättivät positiivisesti sisältönsä puolesta. Ei tarttenut selailla wookieepediaa, että mitäs hittoa tässä tapahtuu ja minä vuonna vaan kaikki nivoutui siististi tuttuihin tapahtumiin ja vieläpä uskottavasti näin retconiksi. Vai onko se retcon ensinkään kun sepitetään tarinaa väleihin muuttamatta alkuperäistä? Yllättäen ankeinta pelattavaa noilla force usereilla joilla oikeasti meinasi tulla pataan stormtroopereilta ja avaruustaistelu nyt lähinnä pakkopullaa.

Moninpeli EVVK eli olis tää varmaan vähän hukkaan mennyt ostettuna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 316
Viestejä
4 191 778
Jäsenet
70 723
Uusin jäsen
RSpa76

Hinta.fi

Ylös Bottom