e-sport tähti näyttää vähän mallia miten tähdätään ja ammutaan nopeasti

Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382


Jotta pärjää pvp FPS peleissä pitäisi pystyä tähtäämään ja tiputtamaan vastustajat tätä tahtia 95% osumatarkkuudella, jos meinaa pärjätä huippuja vastaan. Tässä olisi IOTech ylläpitäjillekin vähän haastetta seuraavaan hiiri testiin. ;)
 
Millaisia parannuksia tavalliset pulliaiset saaneet tuolla aimlabilla?
Noin viikon käytöllä 30min päivässä platinumilta rubylle :cautious:
Vissiin pitäis alussa keskittyä precision harjoitteluun ja sitten vasta siirtyä nopeusharjoitteluun.
Aiming.Pro testeissä jymähdetty parin viikon harjoittelulla levelille 7
 
Millaisia parannuksia tavalliset pulliaiset saaneet tuolla aimlabilla?
Noin viikon käytöllä 30min päivässä platinumilta rubylle :cautious:
Vissiin pitäis alussa keskittyä precision harjoitteluun ja sitten vasta siirtyä nopeusharjoitteluun.
Aiming.Pro testeissä jymähdetty parin viikon harjoittelulla levelille 7

 
  • Tykkää
Reactions: hmb

Juu, toi video sai kokeilemaan aimlabia, mutta video spämmäyksen lisäksi mielestäni threadi hiirellä tähtäyksen kehittämisestä olisi mielenkiintoinen, esim käytetyt tunnit, viikkorytmi, ohjelmat, aloitustaso vs kehitys, kehityksen tasoittuminen ym..
 
Juu, toi video sai kokeilemaan aimlabia, mutta video spämmäyksen lisäksi mielestäni threadi hiirellä tähtäyksen kehittämisestä olisi mielenkiintoinen, esim käytetyt tunnit, viikkorytmi, ohjelmat, aloitustaso vs kehitys, kehityksen tasoittuminen ym..

Kyllähän tossa videolla ihan loogisesti selitetään miksi toi softa nopeuttaa tähtäämisen kehitystä, koska pelin aikana ei välttämättä pääse ampumaan tarpeeksi usein toisin kuin tuossa aimlabsissa missä voi vetää tiiviitä pelkästään tähtäämiseen liittyviä harjotuksia. Se on vaikuttaa kehittymiseen pääseekö tunnissa vetämään 10 000 tähdättyä laukausta vai sen muutama kymmenen.
 
Hieno suoritus mutta ei tuolla välttämättä paljoa itse peleissä pärjäämisen kanssa ole tekemistä. Ping, muscle memory, ennakointi, taktikointi, vastustajan liikkeet ja suojautuminen, takaisin ampuminen yms.
 
Hieno suoritus mutta ei tuolla välttämättä paljoa itse peleissä pärjäämisen kanssa ole tekemistä. Ping, muscle memory, ennakointi, taktikointi, vastustajan liikkeet ja suojautuminen, takaisin ampuminen yms.
Oma kohtainen kokemus aimlabin käytöstä on että ennen käyttöä tähtäyksessä keskittyi jotenkin vain saamaan tähtäimen vastustajan torsoon, mutta aimlabin precision harjoittelulla pikku hiljaa alkanut tähtäyksessä keskittymään pääosumiin. Itselle ainakin pääosumien harjoittelu pelaamalla mahdottomuus kun olit kuollut ennen kuin tähtäin edes suurinpiirtein vihollisessa.
 
Voisi luulla että paremmaksi ampujaksi ei oikein voi treenana kun kaikki on kiinni reflekseistä. Mutta eipä olekaan.

En ole mestariampuja, mutta tässä joitain neuvoja joihin ei tarvi refleksejä:
1. Pre-aim! Tähtäimen pitää olla valmiiksi siellä mistä vihu tulee, pelaa älykkäästi. Esimerkki video.
2. Alhainen senssit pieniä korjauksia varten, esim. 180°/30cm on parempi kuin nopea 360°/15cm jota kai jotkut suosivat siksi että voi kääntyä nopeasti ympäri, mutta väittäisin että enemmän hyötyä on siitä että voi tähdätä tarkasti jo näkyviin kohteisiin. Pelaajan tulee olla sijoittunut siten ettei vihu tule takaa.
3. Kevyt hiiri. Mitä isompi liike sitä enemmän raskas hiiri liukuu vielä liikkeen lopettamisen jälkeen kun sormet antavat millin tai pari periksi. Ennen mulla oli langaton 150g painava hiiri mutta nyt 69g ja ero on iso.
4. Kaikkia tilanteita ei voi voittaa. Opi tunnistamaan tilanteet joissa olet alakynnessä ja vältä niitä, juokse karkuun ja hae parempi paikka, jne. Hyökkäämällä odottavaa vihua vastaan vain kuolee ja luulee että vika oli omissa ampumataidoissa, kun vika olikin virhearvio.
5. Voittamisen asenne. Kannattaa päästä eroon turhasta epäröinnistä, se onnistuu ajan kanssa kun siitä on tietoinen.
 
Hieno suoritus mutta ei tuolla välttämättä paljoa itse peleissä pärjäämisen kanssa ole tekemistä. Ping, muscle memory, ennakointi, taktikointi, vastustajan liikkeet ja suojautuminen, takaisin ampuminen yms.

Jep. Peleissä kuitenkin aika eri meininki kuin näissä "aim trainereissa". Enpä itse näitä suosittelisi kuin ehkä alkuun jollekin täysin uudelle pc-pelaajalle, että saa vähän tuntumaa siihen hiireen.

Ihan yleisesti se paras tapa parantua on pelata peliä/pelejä joita pelaa. Ja siis oikeasti pelata. Ei mitään tyyliin kd-addiktion aiheuttamaa kyykkimistä kulmassa/ikkunassa/basessa odottaen helppoja tappoja à la cod MW.
 
Jep. Peleissä kuitenkin aika eri meininki kuin näissä "aim trainereissa". Enpä itse näitä suosittelisi kuin ehkä alkuun jollekin täysin uudelle pc-pelaajalle, että saa vähän tuntumaa siihen hiireen.

Ihan yleisesti se paras tapa parantua on pelata peliä/pelejä joita pelaa. Ja siis oikeasti pelata. Ei mitään tyyliin kd-addiktion aiheuttamaa kyykkimistä kulmassa/ikkunassa/basessa odottaen helppoja tappoja à la cod MW.

Sehän ihan täysin riippuu siitä millä tasolla haluaa pelata. Kyllä itse ainakin voin suositella kenelle tahansa aim trainerin käyttöä joka haluaa pärjätä paremmin FPS -peleissä.

Toki kuten itse sanoit, niin se ei tietenkää korvaa pelitietämystä. Pelitietämystä tarvitaankin kaikkeen muuhun sitten, mitkä vaikuttavat gunfighteissa.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 411 037
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom