Ostettu E-atx Kotelo (Lian li,tms)

Liittynyt
31.03.2018
Viestejä
322
Eli uudelle kotelolle olis tarvetta.

Pakolliset vaatimukset.
-E-ATX lankku pitäs mahtua sisään.
-Ei mikään avaruusalus/ledihelvetti.
- 240 aio pitäs mahtua,tarvittaessa d-15.

Muut plussaa tuovat asiat
- 4-6kpl 2,5/3,5 paikkoja.
- 1-4kpl 5,25 paikkoja.
- Lian li, paljon hyviä kokemuksia tästä valmistajasta:D
-Hiljainen

Aika avoin kaikille ehdotuksille jos pakolliset kriteerit kotelo täyttää.
Ikkunalla ei väliä mutta jos on niin sais olla priima kunnossa.
Budjetti määräytyy tuotteen mukaan, olen kyllä valmis maksamaan laadukkaammista koteloista.

Nouto uusimaa-alueelta ja omien menojen mukaan kauempaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
556
Savonlinnasta löytys yks Lian Li PC-A71F, mihin on kattoon tehty paikka 240-kennolle ja eteen menee 280 tarvittaessa. Vaiimennus mattoa laitettu kans kylkiin ja oveen. Jotain hiusnaarmuja saattaa löytyä, mut muuten taitaa olla ihan suht ok.
 
Liittynyt
31.03.2018
Viestejä
322
Savonlinnasta löytys yks Lian Li PC-A71F, mihin on kattoon tehty paikka 240-kennolle ja eteen menee 280 tarvittaessa. Vaiimennus mattoa laitettu kans kylkiin ja oveen. Jotain hiusnaarmuja saattaa löytyä, mut muuten taitaa olla ihan suht ok.
Pistä mulle kuvaa yv:llä jos pystyt, kyllä tuo kiinnostaa jos 240 kennon paikka on tehty suht siististi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
556
Pistä mulle kuvaa yv:llä jos pystyt, kyllä tuo kiinnostaa jos 240 kennon paikka on tehty suht siististi.
Joo mää laitan ku kerkeen täs illemmasta.:tup: Ja oli se ihan siististi tehty muistaakseni ja tais löytyy vielä sellaset mustat ropelin sormisuojatki siihen.. oli pakko kantaa varastoon ku on vähä liian iso kotelo itelle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 311
Viestejä
4 197 665
Jäsenet
70 890
Uusin jäsen
Avaruusteleskooppi Hubble

Hinta.fi

Ylös Bottom