• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Dyson Gen5detect Absolute + Floor Dok Multi, Dyson.fi, 659€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeggu
  • Aloitettu Aloitettu
Onko masaf2 kentios Dysonin aspassa töissä? Noin kovaa fanittamista jollekin imurimerkille on hankala kuvitella ilman tosielämän sidettä valmistajaan.
Vaikka en tekisi telakalla yhtään mitään, on sellainen minulle ostohetkellä luvattu ja siksi sellainen täytyy myös toimittaa. Voit pomollesi kertoa, että myös vastaavan suuruinen hinnanalennus on ok. ;)

Onko masaf2 kentios Dysonin aspassa töissä? Noin kovaa fanittamista jollekin imurimerkille on hankala kuvitella ilman tosielämän sidettä valmistajaan.
Vaikka en tekisi telakalla yhtään mitään, on sellainen minulle ostohetkellä luvattu ja siksi sellainen täytyy myös toimittaa. Voit pomollesi kertoa, että myös vastaavan suuruinen hinnanalennus on ok. ;)
Ei näillä palkoilla sinne pääse :D Temusta tilaat parilla kympillä paljon paremmat telineet lisäosille jne. -> ruuvailet siivouskomeron tms. kaapinoven sisäpuolelle -> paljon kätsympää. Tietysti toi Floor Dok Multi on ihan jees verkonpainona, jos harrastaa vaikka kalastusta.

Enkä mä mitään fanita, kerron vaan havaitsemani totuuden tuon suvereeniudesta vs. aiemmat varsarit ja normi-imurit.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 398
Jäsenet
77 610
Uusin jäsen
Luca2006

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom