Dynaaminen ajotyyli (lue: kaahailu)

blurris

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
2 217
Parhaat (pahimmat) pätkät tänne ja keskustelua aiheesta.

Keenori pistää räpin soimaan ja sitten meneekin spedeilyksi puolivälin jälkeen.

 

blurris

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
2 217
Mitäs tolle Vataselle muuten tosta ajosta tuli?
 

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Mitäs tolle Vataselle muuten tosta ajosta tuli?
Ei kai sitä koskaan kiinni ole saatu, varmasti lehdissäkin olis ollut juttua mikäli olisi saatu kiinni. Kyllähän poliisilla varmaan epäilty on, mutta mitenkään eivät voi todistaa syylliseksi, kun eihän tuossa videossa näy kilpeä saati kuskia ollenkaan ja pysättäneetkään eivät kyseistä henkilöä ole.
 

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Muistaakseni nimenomaan saatiin kiinni.
Mitään lehtijuttua en ainakaan löytänyt ja periaatteessa, mikäli ei ole itse tunnustanut niin kiinnijäämisen todennäköisyydet on melko pienet.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 427
Youtubessa oli jonkun Bulgarian (?) bemarisankarin videoita ja se ainakin menetti henkensä, ironisesti jonkun toisen kyydissä.

Se on yleensä näillä kavereilla, että ennemmin tai myöhemmin osuu, esim tuo Turkin video. Ongelma on siinä, että muut autoilijat ei kerkeä mitenkään reagoimaan tuohon vauhtiin, sama tuossa suomalaisessa moottoripyörävideossa, joku jalankulkija juoksee päin punaisia ja samalla kaveri ohittaa autoa, niin muuta ei tarvi.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015111020641680_uu.shtml

En tosiaan muista itsekään tuomittiinko tuosta ketään kun epäilty kiisti. Ilman todisteita aika vaikea sanoa kuka tuota ajoi.

Edit:
Ongelma on siinä, että muut autoilijat ei kerkeä mitenkään reagoimaan tuohon vauhtiin
Kaahaajan kannalta taitaa olla parempi ettei autoilijat ehdi reagoida. Reaktio kun voisi hyvinkin olla juuri se mitä kaahari ei halunnut.

Kevyt liikenne ja punaisia päin menevät on sitten toki suuressa vaarassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 844
ja kyseisen bemarisankarin videota on tässä ketjussa vähä ylempänä.
 

blurris

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
2 217
Juu, mutta kiinnihän se silti saatiin. Ikävä kyllä ei voitu syyttää mistään.
Niin kyseisen moottoripyörän omistaja saatiin "kiinni" (olipa vaikeaa varmasti). Jos mopossa kaikki kunnossa, niin vaikeahan se on syyttää mistään.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 548
Se on kevät ja vauhti kasvanut?
Huh? Huomannet miten vanha viesti on mihin vastasit.

Mutta kaahareita, tuli nähtyä kyllä montakin. Kaikilla tosin vilkut katolla. Itä-Helsingissä vissiin Kulosaaressa joku bimmeri perseillyt. Olin ulkona kun vajaa 10poliisiautoa ja kenttäjohdon auto painoi ohi pillit päällä kohti Kulosaarta/pakenijan mahdollisia reittejä tukkimaan. Yksi kaahari ja niin saakelinmoinen määrä resursseja kiinni moiseen. Ei voi kun kirota kaaharin typeryyttä. Kaahaisi muualla kuin lähiössä.
 
Viimeksi muokattu:

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Vähän ku tulis lämpöisempää niin lähtis prätkällä vähän kaahailee. Viime kesänä ajoin puoli kesää ilman kilpeä kunnes tajusin että hitto oon unohtanut laittaa paikalle. Olin talvella tilannu uuden haljenneen tilalle
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Onnää kyllä. Nuo kehitysmaa Turkin videot varsinkin vaikka taitaa näitä putkahdella satunnaisesti ympäri eurooppaa. Pahaa teki katsoa. Tuolla satasen nopeuserolla kun täräytät jonkun perheenisän/äidin perus tila-autoon, joka nyt jostain syystä sattui vaihtamaan kaistaa yllättäen, ja pari lasta siellä takapenkillä niin kiva selvitellä kolarin jälkeen ruumiita :cautious:

Toivoisin lukkoa tämmöisille paskaketjuille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
76
Kiinni saatiin, syytettiin ja kakkua tuli.

www.iltalehti.fi/uutiset/a/201702072200066080

Silmitön kaahailu läpi ruuhka-Helsingin kuvattiin videolle - motoristille tuomio
07.02.2017 klo 16:11
Moottoripyöräkaahailusta syytetty mies tuomittiin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta Helsingin käräjäoikeudessa.

  • Törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta syytetty mies tuomittiin Helsingin käräjäoikeudessa.
  • Mies sai kuusi kuukautta vankeutta. Hän itse kiisti ajaneensa moottoripyörää.
  • Oikeus otti tuomiossa huomioon miehen aiemmin saaman viiden vuoden vankeusrangaistuksen.
Legendan mukaan todisteet oli mm. että kyseinen tyyppi omisti videon kaltaisen pyörän ja saman henkilön kännykkä oli sinä päivänä ainoa joka siirtyi tukiasemasoluista toiseen varttitunnin aikana aikana Helsingin puolelta toiselle videon osoittaman reitin ja keskinopeuden mukaisesti.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Kiinni saatiin, syytettiin ja kakkua tuli.

www.iltalehti.fi/uutiset/a/201702072200066080

Legendan mukaan todisteet oli mm. että kyseinen tyyppi omisti videon kaltaisen pyörän ja saman henkilön kännykkä oli sinä päivänä ainoa joka siirtyi tukiasemasoluista toiseen varttitunnin aikana aikana Helsingin puolelta toiselle videon osoittaman reitin ja keskinopeuden mukaisesti.
Oho! Eipä heti tullut mieleen että kännykänkin perusteella noin jäljitetään
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
989
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, jos nää kaaharit ajaa ittensä hengiltä, mutta kun usein näissä sivulliset kärsii.

Olen käynyt itse nuorena radoilla ajamassa, ja ajanut myös autoni katolleen, mutta eniten sattui kun oman autoni perään ajettiin liikenteessä. Kyllähän muuten tuntui niskoihin kun ei yhtään osannut edes varautua. Autolle ei paljoa käynyt kun nopeus oli niin vähäinen, vain puskuri kasaan, mutta silti piti käydä sairaalassa tutkituttamassa ranka.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 214 860
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom