DVD-keräily

Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Ensiksi heti kysymys - mitä divareita PK-seudulta löytyy? Bongasin itse Frendrikinkadulla yhden johon vein onnistuneesti läjän vaihtoon, mutta olisi hyödyllistä käydä viemässä listaa vaihtareista muuallekin, jos vaikka kelpaisi.

Itselläni homma lähti 1-2v sitten lapasesta, kun havaitsin että kirpparilta saa 1€/kpl. Ensiki ostelin niitä mitä en ole nähnyt, sitten aloin keräämään kultti- ja klassikkoja ja sitten näyttelijöiden mukaan. n. 200 löytyy itseltäni keräilykohteina, ja nyt n. 85kpl pitäisi päästä eroon. Myymällä Torilla se on aika epäitoivoista puuhaa, Facebookista löytyy useampi ryhmä jossa jengi noita kauppaa...

Olen myös keksinyt käyttää IMDB hyväkseen esim. laatimalla myyntilistoja: http://www.imdb.com/list/ls067706249/
 
Viimeksi muokattu:

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
301
Pieni leffakauppa nyt on ainakin. Itse hankkiuduin elokuvista eroon Huuto.netin välityksellä. Harvinaisuuksista sai vähän rahaakin, mutta perusleffoja myin 50-100 kpl satseissa, jolloin niistä ei paljon kostunut. Saipahan pois nurkista. VHS-aikana ja DVD-kauden alussa keräily oli tärkeä harrastus, mutta striimauksen tultua varteenotettavaksi vaihtoehdoksi keräily jäi vähitellen kokonaan. Ei tarvitse kärvistellä mainoksia, kaiken maailman FBI- tai piratismivaroituksia, eikä kömpelöitä valikoita.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Pieni leffakauppa nyt on ainakin. Itse hankkiuduin elokuvista eroon Huuto.netin välityksellä. Harvinaisuuksista sai vähän rahaakin, mutta perusleffoja myin 50-100 kpl satseissa, jolloin niistä ei paljon kostunut. Saipahan pois nurkista. VHS-aikana ja DVD-kauden alussa keräily oli tärkeä harrastus, mutta striimauksen tultua varteenotettavaksi vaihtoehdoksi keräily jäi vähitellen kokonaan. Ei tarvitse kärvistellä mainoksia, kaiken maailman FBI- tai piratismivaroituksia, eikä kömpelöitä valikoita.
Itse myös hävitin kirpparilla suurimman osan. Loput pitäisi saada johonkin kansio systeemiin, että pääsisi eroon noista muovikuorista, jotka sisältävät pääasiassa ilmaa. Pieniä katumuksen tunteita on tullut osan hävittämisestä, koska streaming palveluista noita leffoja ja sarjoja aina aika-ajoin poistuu. Ja Netflxin leffavalikoima nyt on mitä on..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Sehän voi olla hyväkin vaihtoehto, hankkitua kuorista eroon ja pitää pelkät levyt. Joskus oli ainakin sellaisia dvd-kansiota johon sai ison määrän leffoja talteen pieneen tilaan.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Sehän voi olla hyväkin vaihtoehto, hankkitua kuorista eroon ja pitää pelkät levyt. Joskus oli ainakin sellaisia dvd-kansiota johon sai ison määrän leffoja talteen pieneen tilaan.
Löytäisi vaan sellaisen kansion mihin saisi nuo kansilehdetkin nätisti. Lisäksi ottaa päähän se että osa vanhemmistä Disney dvd:stä on mädäntynyt tms. ja soitin ei lue niitä kunnolla. Täynnä valumajälkiä ja levyt ihan raidallisia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 522
Viestejä
4 202 399
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom