• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Dreame L10S Plus -robotti-imuri

Tuote: Dreame L10S Plus -robotti-imuri
Tarjoushinta: 199 €
Normaalihinta: 349 €
Kauppa: Power
Voimassa: 14.9 saakka
Linkki: Dreame L10S Plus -robotti-imuri - Power.fi

Kommentti tarjouksesta: Robotti-imureita tullut tutkailtua muutaman viikon ja tämä osui omaan "tutkaan" halpana ominaisuuksiin nähden. Varsinkin eläinkotiin tuo harjaton kumiharja vaikuttaisi toimivalta ratkaisulta, kun aiemmassa vuosia palvelleessa Tesvorissa sai olla jatkuvasti irroittamassa karvoja rullasta. Verrattuna saman hintaluokan Dreame D10 Plus Gen 2:seen L10S:ssä parempaa on ainakin kovempi imuteho, 3D-esteentunnistus, automaagisesti nousevat mopit ja hiukka hiljaisempi.

Tässä joutuu itse täyttämään robotin vesisäiliötä ja pesemään moppeja. Asemassa ei ole mitään toimintoja mopeille. Jos moppaus on tärkeä ominaisuus kannattaa katsoa kalliimpia malleja.

Onko tässä lidar, osaako tämä kartoittaa huoneet ja ajella ne läpi järkevästi? Tuotetiedoissa mainitaan Laser liiketunnistimen tyyppinä...

Onko tässä lidar, osaako tämä kartoittaa huoneet ja ajella ne läpi järkevästi? Tuotetiedoissa mainitaan Laser liiketunnistimen tyyppinä...
Ainakin tuossa ylhäältä päin otetussa tuotekuvassa pienessä mokkulassa lukee "Lidar Navigation". Mielestäni jostain toisesta tuotekuvauksesta tai arvostelusta sen myös olin lukevinani.

E. Gigantin mukaan 3D-laser ja LiDar löytyy: Dreame L10s Plus robotti-imuri DI1037 (valkoinen)

Viimeksi muokattu:
Kiitoksia tarjouksesta, tilasin veljelle. Hinta-laatusuhde tuntuu kyllä olevan kohdillaan, varsinkin kun moppaus ei tule olemaan niin tärkeässä roolissa.

Oon ootellu että X40 Ultra tulisi tarjoukseen, mutta pakko tähän tarttua kyllä. Saa nähdä kuinka paljon moppien pesu ja vaihto tulee ärsyttämään. Kiitos tarjouksesta :kippis:

Itsellä L10 Ultra se ainakin rakensi kartan mainiosti eikä ikinä törmäile mihinkään. Ultrassa ei myöskään tarvitse itse täytellä robotin vesisäiliötä tai pestä moppeja. (Periaatteessa kun hommaa toiset moppikiekot ja moppimikrokuitupyörylät, ei tuota niiden pesua tarvitse miettiä. Heittää vain mikrokuidut aina pesukoneeseen kun siltä tuntuu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 522
Jäsenet
78 836
Uusin jäsen
arvit

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom