Nämä mutuheitot hinnoista, jotka "joskus jossain ehkä ovat olleet" on aivan turhia näihin postauksiin. Jos sulla ei ole heittää linkkiä tai parempaa tarjousta, joka on tällä hetkellä voimassa, niin mitä hyötyä niistä on näihin postauksiin päteä? Tämä tarjouspalsta on nykyään näitä paskanjauhajia täynnä, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Nuo heitot on kyllä turhan vastakohta, jos niissä on yhtään perää. Mikäs järki siinä sitten on, että jos tarjous ei ole tällä hetkellä voimassa -> täysin hyödytöntä?
Ja eihän se tällä hetkellä voimassa oleva ole välttämättä se paras tarjous historiassa ja tulevaisuudessakaan.
Kun eihän näitä laitteita nyt yleensäkään mikään pakko ole samalla sekunnilla ostaa, ja jos kärsivällisyydellä voi säästää satasia, niin kärsimättömyys on tyhmää.
Rautalangasta vääntäen:
Jos 1499€ ovh:n tavara x on ollut vaikka usein tarjouksessa hintaan 999€, ja tällä hetkellä jossain joku joka ei ole historiasta perillä ilmoittaa innoissaan "nyt sitä saa 1399€" niin onhan se nyt erittäin hyödyllistä, jos joku vinkkaa että "tuota muuten saa aika-ajoin 999€"
Jotenkin omituista, että tavaran hintahistorialla ei muka olisi mitään arvoa, ja jos tarjous ei ole tällä sekunnilla voimassa, niin se mitätöi jotenkin aikaisemman historian.
Esim. tietyissä puhelimissa on OVH 1499-1699€, mutta tuota mallia on usein tarjouksessa 899-1299€, niin olisihan tuo nyt ihan älytöntä että asiasta ei saisi kukaan vinkata, jos tällä hetkellä sattuu olemaan huono tarjous voimassa.
Kyllä itse (ja varmasti moni muu) arvostaa, jos joku vinkkaa itseä kiinnostavan tuotteen tarjoukseen että "ei ole oikeasti hyvä tarjous, vasta oli 200€ halvemmalla". Kyllä itse ainakin jään mielummin odottamaan uutta parempaa tarjousta, koska lähes aina hyvät "perustarjoukset" kyllä toistuu pitkin vuotta.
Dronea olen itsekin katsellut, ja tässäkin ketjussa tuli hyvää tietoa noista lupahommista, niin pitänee jäädä odottelemaan mini 3-4 pro:n tarjouksia, ja jää tämä malli väliin.
Joten kiitos valveutuneille jotka tiesi, ettei ole kovin kummonen tarjous
Varsinkin kun nytkin oli normaalihintana laitettu tarjoushintaa esille, niin aika vaikea tuosta mainitsemista on kenenkään valittaa.