(DIY tai valmis) USB hubi jonka portit voi erikseen sammuttaa ohjelmallisesti (virta pois).

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Elikkäs olisin hakemassa (tai rakentamassa, kumminpäin käypi) kys. vempelettä siihen tarkoitukseen, että pystyisi jumittunutta 3G dongelia reboottamaan uudelleen, kun ei enää sen hallintasofta/netti vastaa tietyn ajanmääreen jälkeen.

Kuuklea olen ankarasti vinguttanut mutta ei oikein löydy rautaa...

Linux olisi kohde käyttis (reititin OpenWRT:llä).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
635
Elikkäs olisin hakemassa (tai rakentamassa, kumminpäin käypi) kys. vempelettä siihen tarkoitukseen, että pystyisi jumittunutta 3G dongelia reboottamaan uudelleen, kun ei enää sen hallintasofta/netti vastaa tietyn ajanmääreen jälkeen.

Kuuklea olen ankarasti vinguttanut mutta ei oikein löydy rautaa...

Linux olisi kohde käyttis (reititin OpenWRT:llä).
Onko reititin jo valmiina? Eikö se tue virtojen katkaisua USB-liitännästä? Hakemasi toiminnallisuus on valmiiksi sisäänrakennettuna joissain reitittimissä (esim TP-Link TL-MR3020), joten jos et ole vielä reititintä hankkinut, niin hanki tällä ominaisuudella varustettu.
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
On reititin valmiina ja OpenWRT asennettuna siihen. Mutta sen tuen pitäisi olla itse USB hubissa (aktiivihubi). Ja vielä portti kohtainen, jottei hubiin liitettyt muut laitteet sammu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 197 273
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom