DIY KEYBOARD

Elikkä kiinnostuin tässä lähiaikoinan oman näppäimistön rakentamisesta. Tarkoitus olisi siis rakentaa 60% näppäimistö. Onko porukalla kokemusta semmosesta hommasta? Mitä osia kannaatta tilata ja mistä jne jne.

Kiitos jo etukäteen. :)

Kylläkän netissä niitä on, mutta ajattelin että jos täällä semmosen itse rakentanut heräisi ja kertoisi vähän kokemuksia.

Io-Techin kanavalla on aiheesta video:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

En löytänyt sopivaa niin tein itse. Vain kytkimet ja avr- kortti on ostettu, muute tehty itse.

Levyt 1.5mm alumiinia ja loput päärynäpuuta, ei valoja paitsi pwr ja caps. Pintaliitoksiakin olisi voinut käyttää mutta nuo isot löytyi suoraan laatikosta. Usb- liitin piti korvata piikkirimalla kun muuten ei mahtunut.
Ollut päivittäisessä työkäytössä ~1.5v.

Ei tämä taida kuitenkaan paljon auttaa kun en edes muista mistä tilasin kytkimet mutta olkoon esimerkkinä DIY- projektista.

1582730012132.png

1582730027998.png

1582730046641.png

Io-Techin kanavalla on aiheesta video:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tällä ei ole itse tekemisen kanssa mitään tekemistä. Tässä vain kasataan valmiista osista näppäimistö ei tehdä itse alusta alkaen.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 034
Jäsenet
78 928
Uusin jäsen
saul

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom