Steelseries sensei hiiri halvalla (vaatii tassujen vaihdon)! Riihimäki

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
27.4.2015 Jimmsiltä ostettu Steelseries Sensei Pro Grade Laser Mouse, 11 400DPI, USB. Kaikki alkuperäinen mukaan. Hiiri temppuili minulla niin, että jos vasenta painiketta piti pohjassa painallus katkesi jossain vaiheessa. Purin ja putsasin hiiren niin nyt se toimi päivän testailun perusteella ihan normaalisti. Ei tosin ole varmuutta johtuiko ongelma hiirestä vai 5m pitkästä USB 3.0 kaapelista johon tuo oli kiinnitetty kun nyt minulla on aktiivinen 5m pitkä kaapeli jonka kanssa testaillessa ei ollut ongelmia. Ei tullut mieleen testata hiirtä uuden kaapelin kanssa suoraan kun uusi hiiri ja kaapeli tuli samaan aikaan.

Hiiren "tassut" pitää vaihtaa koska ne jäivät väkisinkin hieman repsottamaan kun nuo ruuvit avasi. Maksavat noin 10€ jos parhaalla laadulla haluaa: Corepad Skatez SteelSeries XAI Sensei MLG RAW Fnatic Ersatz Teflon® Mausfüße | eBay



Hiiri löytyy Riihimäeltä ja kulkee postitse ympäri suomea. Smartpostin kautta taitaa maksaa 5€ lähettää joten hintapyyntö olkoon 20€ / Paras tarjous

En anna tälle toimivuustakuuta vaan menkööt vaikka varaosiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Kaikki vielä kaupan. Lisätty pari tavaraa ja päivitetty aloituspostaus järkevämmäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Vielä löytyy. Xbox ohjain meni sentään jo kaupaksi.

EDIT: Vaihdossa voi tarjota ihan mitä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Myyty höyrypuhdistin torin kautta ja otettu pari tavaraa pois. Näistä haluaisin vielä päästä eroon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Jos haluat pelattavaa, niin DP 2m-kaapelista postitettuna kaikki nuo pelit paitsi RE5:Gold:
Vaihdetaan - Pelejä peleihin
Itellä on kyllä paljon pelejä toivelistalla: Steam Community :: Matsku12 :: Games ja steamin backlogissa pelaamatta, mutta nuo sinulta löytyvät ei kuulu niihin. Jos onnistut jotenkin noita johonkin toivelistaltani löytyviin vaihtamaan niin sitten voidaan neuvotella. Itelläkin on steamin backlogissa liikaa pelejä pelaamatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Itellä on kyllä paljon pelejä toivelistalla: Steam Community :: Matsku12 :: Games ja steamin backlogissa pelaamatta, mutta nuo sinulta löytyvät ei kuulu niihin. Jos onnistut jotenkin noita johonkin toivelistaltani löytyviin vaihtamaan niin sitten voidaan neuvotella. Itelläkin on steamin backlogissa liikaa pelejä pelaamatta.
Juu, nuo omat pelit on todellakin ylimääräisiä ja ei minun genreäni (ja UPlaytä vaan vihaan periaatteesta). Haluaisin niistä vaan eroon, kun ei ole tarvetta. Muut koodit olen jo lunastanut.. Eli ei löydy lisää.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 427
Viestejä
4 161 314
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom