Disc Jam (Steam/PS4)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
879
Elikkäs tollanen 1v1 "rocket league", tennis/kiekkopeli ja on tässä myös yhteistyötila 2v2 jos kaveri löytyy. Ansaitsee ehdottomasti oman ketjunsa, haluan tuoda tämän timanttiteoksen muidenkin tietoisuuteen.

Oon nyt muutaman tunnin tätä jauhanut ja en ole varma onko mulla ollu pelatessa koskaan näin hauskaa. Yksinäänkin täällä randomeita vastaan pelatessa saa naureskella ihan vedet silmissä, on tää niin nautinnollista.

Pelattavuus on aivan täydellinen ja siitähän se suurin nautinto tuleekin.

Julkaistu 07.03.2017, elikkäs ihan tuore tapaus.
Säästä 33% kun ostat Disc Jam Steamistä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
879
Lisäisin vielä, että suosittelen ihan varauksetta kaikille rocket leaguen/änärin ystäville ja eipä tämä kallis ole muutenkaan että varmasti saa rahoilleen vastinetta.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
312
Taitaa olla kuukauden ilmaispeli pleikkarilla.

Jos et ole nhl/rocket league fani niin en suosittele :D Itse siis en ole noiden fani eikä tämäkään kiinnosta, koska peli on melko tylsää saman toistoa. Siis jos ei ole kilpailuhenkinen siinä mielessä että ei saa mitään iloa voitoista/häviöistä joilla ei käytännössä saavuta mitään koska koko peli on sitä samaa hamaan tulevaisuuteen.

Mutta hyvä jos toisille sopii :) itse haluan nähdä ja oppia uutta, esim rocket league oli ihan hauska, mutta kiinnostus lopahti ensimmäisen illan jälkeen kokonaan, kun en näy järkeä kilpailla muita vastaan, mielummin kilpailen itseni kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 109
Viestejä
4 246 090
Jäsenet
71 295
Uusin jäsen
N. Elina

Hinta.fi

Ylös Bottom