- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 51
Täällä voi keskustella tästä loistavasta rallipelistä jonka avulla jokainen voi päästää sisäisen Latvalansa valloille.
Vertaatko dirtin asfalttifysiikoita noihin peleihin? Joo dirtissä auton käyttäytyminen asfaltilla ei ole kait realistisimmasta päästä ja forcefeedback on huono. Asfaltille voit joutua tekemään erilaiset ffb asetukset (voit tallentaa 8 erilaista ffb:tä asetusta). Soralla ffb toimii paremmin.Millaiset asetukset G25 omistajilla on? Tuntuu ajaminen ihan kummalliselta Assetto Corsan tai Automobilistan jälkeen.
Toi tuo kyllä lisää pelattavuutta kun voi tehdä omia ratoja.DiRT 4 also features a game-changing system called Your Stage; an innovative rally route creation tool that allows you to produce an almost-infinite number of unique stages
Tuota itsekkin kaivannut, olisi jotain järkeä laittaa rallistudio pystyyn. Epäilen kyllä vahvasti ettei tule toki toivoa saa.Tulis nyt edes mahdollisuus pelata omalta koneelta kaverien kanssa vuorotellen mm sarjaa ym.
Eihelvvv mikä vblogi...Tälläinen viedopätkä ei niinkään rallipelejä pelanneilta pelitoimittajilta tuli eilen illalla. Jos nyt ei mielipiteille paljoa halua painoa antaa, niin ainakin pelikuvaa on videolla hyvin.
Rataeditori näyttää olevan melko simppeliä kahden sliderin ja random napin painamista, ei välttämättä hirveän huono jos siellä on hyvä algoritmi takana.
Mikäs on tuo ohjelma millä saat näkyviin ratin ja polkimien asennot?
Lisänä web-kamera kuvaa ajamisesta
2,73s/km tuli tappiota keskimäärin WR:lle (Joona Pansku 5:47.2, mun aika 6:18.3).
edit: Pari videota lisää
Lancia Delta S4 (900 astetta) Geufron Forest (Wales), wr 5:25.8 (Peugeotilla), mun aika 5:52.9 (paras Lancia aika listalla 5:34.0)
Opel Manta 400 (900 astetta) Perasma Platani (Greece), wr 5:40.5 (Lancialla), mun aika 6:13.7 (paras Opel aika listalla 5:54.2)
Alempi on cortextual's dirt telemetry tool Dirt Telemetry Tool - Cortextual's VersionMikäs on tuo ohjelma millä saat näkyviin ratin ja polkimien asennot?
Ootsä kyllä sissi kun tolla 900 asteella ja h-kaaviolla väännät, hattua pitää nostaa.Opel Manta 400 (900 astetta) Perasma Platani (Greece), wr 5:40.5 (Lancialla), mun aika 6:13.7 (paras Opel aika listalla 5:54.2)
No terve!! Itse 600asteisella ratilla "yrittäny" taiteilla ja täytyy kyl sanoo et Escortti pysyy vielä räpylässä mut ei tuo Lancia. Ei voi muuta ku hattua nostaa tosta suorituksestaOotsä kyllä sissi kun tolla 900 asteella ja h-kaaviolla väännät, hattua pitää nostaa.
Sain Lancian ihan mukavaan setuppiin ja 600-asteella + ratti sequlla pääsin kyllä mukavaan vauhtiin.
Pitäs kans varmaan jaksaa ruveta vääntämään autojen "oikeilla" asteilla niin sais mukavasti uutta haastetta.
Nyt mennään 540 muilla paitsi noilla takavedoilla 600.