Digi TV kortit

Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
37
Konetta rakennellessa tajusin liian myöhään, ettei vanha digitv kortti toimi uusissa emoissa. Tai, jossain saattaa toimia mutta ei uudessa x470 emossani, ei o sellasta pci väylää.

Nopealla vilkaisulla ei tarjontaan ole kovinkaan enää. Eikö media pc enää olekkaan muodissa?

Noh, kysyn kuitenkin - millaisia pci tai USB Digi TV kortteja kannattaisi katsella Linux koneeseen (If any)?

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
795
TBS Online Store tuolta vaan itselle sopiva kortti ja avot!
Itselläni oli 4 virittimellinen dvb-t2/c pari vuotta sitten. Hyvin toimi kunhan ajurien kanssa oli tarkkana.
Kortin myin murossa pois tarpeiden muuttuessa.
Murosta löytyy myös threadi tuon valmistajan yhden kortin käyttöönotosta..
 
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
61
Ehkäpä nyt Netflixin ja muiden aikakaudella koko telkkari on poissa muodista? Harva taitaa arvostaa myös sitä, että saa laitteet PC-kotelon sisään piiloon samalla vähentäen mahdollista kaapelisotkua, ja USB-laitteen saa mukaan vaikka mökille...

Itse olen silloin tällöin pähkäillyt tällaista Cine C2/T2/ISDB-T | DigitalDevices.de - DVB Komponenten, SAT>IP Server, S2, C2 vaikkei niin tarvetta olekaan. En ole kuitenkaan saanut ostohousuja jalkaan eikä näinollen ole omaa kokemusta tästä (eikä muistakaan DVB-korteista).

Lisää Linux+DVB -tietoutta löytyy LinuxTV wikistä Hardware device information - LinuxTVWiki
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 910
Ehkäpä nyt Netflixin ja muiden aikakaudella koko telkkari on poissa muodista? Harva taitaa arvostaa myös sitä, että saa laitteet PC-kotelon sisään piiloon samalla vähentäen mahdollista kaapelisotkua, ja USB-laitteen saa mukaan vaikka mökille...

Itse olen silloin tällöin pähkäillyt tällaista Cine C2/T2/ISDB-T | DigitalDevices.de - DVB Komponenten, SAT>IP Server, S2, C2 vaikkei niin tarvetta olekaan. En ole kuitenkaan saanut ostohousuja jalkaan eikä näinollen ole omaa kokemusta tästä (eikä muistakaan DVB-korteista).

Lisää Linux+DVB -tietoutta löytyy LinuxTV wikistä Hardware device information - LinuxTVWiki
Tukeekohan nuokaan Ci+ moduuleita?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 668
Onhan se aika harmittavaa ettei PC:lle ole kaupasta suoraan saatavilla digivirittimiä (missä olisi vielä korttipaikka).
Jos suomen kaupoista viritin löytyy niin ihan karvalakkimallistakin saa maksaa mansikoita, samalla kun muun muassa kiinasta saa 5 samanlaista samaan hintaan. Ja korttipaikkaa omaavaa viritintä ei suomen kaupoista löydy (ani harva kauppa ulkomaillakin).

Täällä käytössä Astrometa DVB-T2 Wintoosalla (dvbviewer lisenssin kera). Aikomuksena väkertää vanhasta koneen raadosta mökille uusi digiboksi käyttäen samaa viritintä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 965
Viestejä
4 215 717
Jäsenet
70 983
Uusin jäsen
Kananugetti

Hinta.fi

Ylös Bottom