Wittu kun mua harmittaa, etten piilottanut sitä, jotta olis naama näkynyt kaatuneiden sankarien galleriassa. Hahmo näytti Cersei Lannisterilta, mutta sillä oli verenpunainen palloafro, joka jollain oudolla tapaa sopi sille hiton hyvin. En ikinä ole välittänyt kosmeettisista pelijutuista ollenkaan, mutta hauskasti jotenkin kiinnyin tuohon hahmoon. Varskin kun nyt LoHissa oli paljon sellaisia komeita välivideoita, joissa myös sun oma hahmo näkyi (aikaisemmin oli selkeämpi ero niiden elokuvamaisten valmiiksi tehtyjen ja sitten generoitujen välipätkien välillä) ja se näytti jotenkin paremmalta jopa kuin npc:t.
Kiinnitin jo silloin siihen huomiota, mutta nyt kun aloitin tuon kuoleman jälkeen spiritbornilla peluun, jolla olin pelannut jo valmiiksi VoHin ja vaikka nätti friidu tämäkin kun katsoo tätä starttivalikkoa, mutta huomattavasti tökerömpi videoissa ja pisti jopa jotenkin silmään niissä samoissa pätkissä, missä tuo aikaisempi pala puolestaan näytti siltä, että joku VFX spesialisti on sen siihen käsin piirtänyt. Tuosta paladinin kypärästä oppineena tällä kertaa päädyin, että tyriel might oli sen verran sopimaton amazoni wannabeelle, että päädyin sekstisesti vaihtamaan sen kaikista vähiten peittävään riepuun.
Oon saanut nyt leveletettyä torment 10 asti tämän, mutta nyt alkaa tulla dpsissä raja vastaan itse pähkäillyn buildin kanssa (mun kaikki skillit on vähintään kolmea eri spirit tyyppiä ja mielestäni mulla on damage kertoimia damage kertoimien perään, mutta ilmeisesti ei riittävästi) ja kun on HC, niin olen panostanut ilmeisesti ihan liikaa selviytymiseen. Oon saanut kuitenkin kaadettua jokaisen bossin tällä tasolla Andarielia, Hatredia, Belialia ja Lilithia lukuunottamatta, jotka kaatanut torment 8:lla ja toistaiseksi vielä jänistänyt niistä tällä tasolla. Noh, ylihuomenna vaihtuu season, joten pääsee ainakin kerran yrittämään ennen sitä ilman, että menettäisi siinä oikeastaan mitään.
Eilen oli hyvä kun toista tuntia laskeskelin excelissä armorin, dodgen, resistancen ja damage reductionin välistä suhdetta chestiä ja housuja valitessa, mutta heti sen jälkeen ensimmäisestä war planin tapahtumasta tuli Tyriel's might armori joka pisti kaiken uusiksi

Saisivat tehdä sen dps mittarin ja siihen vielä toiminnallisuus damage takenista. Toughness on korkeintaan suuntaa antava. Esim. Armor nouseminen niin, että statseissa näkyy sen tuovan damage reductionia 80% -> 85%, eli toisin sanoen jos vastustaja lyö sua 100 pisteen damagen arvoisesti (ennen kaikkia muita vähennyksiä) sisään tuleekin 15 ja eikä 20. Eli 15/20 = 75% vanhasta damagesta. Eli ihan sama kuin jos saa jostain tavarasta flat yksittäisenä pumtsina +25% damage reductionin, mutta +damage reductionista ei saa lähellekään yhtä paljon toughness pojoja kuin vastaavasta armorista, vaikka kaikki muu pysyy ennalleen. En tiedä onko mun logiikassa sitten jotain vikaa (hyvin mahdollista).
Olin jo aikalailla kuolematon normaalilla pelillä lähes tulkoon olemattomalla damage reductionilla ja en joutunut ikinä juomaan potionia tupla barrierin ja fortifyn ansiosta, mutta kun vaihdoin juggernautista -> glynn anviliin ja samalla päälle resolve stackingia, niin pienellä armor menetyksellä (samalla lisäsin elemental resistancea) sain yli 80% damage reductionin melkein ilmaiseksi. Käytännössä buildin ainoa ongelma, että yli 90 pit runeissa alkaa loppua aika kesken, koska en ole samalla tapaa osannut damagea skaalata ja vähän niin kuin tyynyllä hakkaisi vihuja. Toisaalta combatissa mun toughness on yli 10 miljoonaa, joten voin seistä ihan missä tahansa torment X:lläkin ja one shotit on helposti hoidettu (kaiken päälle mulla on endurant faith riimuna). Tarkoituksella jättänyt ne bossit viimeiseksi, joissa on joku kumuloituva debuff stacki.
Urh, alkaa aika loppua kesken ennen seuraavaa kautta. En oikein tiedä mikä olisi edes tälle järkevä määränpää. Onpahan tullut opeteltua pelimekaanikkoja nyt jos ei muuta. En tiedä sitten onko rentouttavin tapa aloittaa loma, mutta kuiteskin...