• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Deltaco e-Charge 230V 3,7kW 16A sähköauton latausasema 99€ kärkkäinen

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 499
Tuote: deltaco e-charge 230v 3.7kw 16A latausasema
Tarjoushinta
: 99€
Normaalihinta: 299€
Kauppa: kärkkäinen
Voimassa: 14.5.2024
Linkki:Deltaco e-Charge 230V 3,7kW 16A sähköauton latausasema | Karkkainen.com verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Edullinen kiinteästi asennettava 1-vaiheinen latausasema. Mukana ei tule type2/type2 kaapelia eli se täytyy olla omasta takaa, vaatii myös sähkärin asentamaan.
 
Tällänen lähti tilaukseen. Katotaan millanen laite Hybridin lataukseen on. Piti laittaa superschuko autotallin kulmaan kun tulee ladattua kerran kaksi viikossa kotona autoa niin tuli aika hyvään saumaan tää tarjous. Saa nähä miten tää toimii.
 
Onnistuu, jos virrankatkaisija on 16a ja ei ole muita pistorasioita samassa virrankatkaisijassa/sulakkeessa, koska 3,7kw ottaa jo maksimin.
 
Tällänen lähti tilaukseen. Katotaan millanen laite Hybridin lataukseen on. Piti laittaa superschuko autotallin kulmaan kun tulee ladattua kerran kaksi viikossa kotona autoa niin tuli aika hyvään saumaan tää tarjous. Saa nähä miten tää toimii.
Hidashan to on kuin helvetti, mutta jos on vain yksi auto jota ladataan niin varmaan toimii jotain tasolla. Itse ajelen noin 60% sähköllä niin ei tulisi mieleenkään muu kuin 3-vaihe kun tuntuu jo nytkin että saa vaihdella liian usein hybridin ja täyssähkön välillä laturia.
 
Hidashan to on kuin helvetti, mutta jos on vain yksi auto jota ladataan niin varmaan toimii jotain tasolla. Itse ajelen noin 60% sähköllä niin ei tulisi mieleenkään muu kuin 3-vaihe kun tuntuu jo nytkin että saa vaihdella liian usein hybridin ja täyssähkön välillä laturia.
Hitaus ei onneks oo ongelma ku Passatin hybridi ei ota ku 3.6 kw maksimissaan. Silläkin 3 tunnissa akku täynnä. Mut en kyl tollasta täyssähkäriin kyl itekkää ottas. Tänää tuli paketti nii pääsee viikonloppuna asentaa ja testailee. Jos ei kuulu palautetta niin talo on palanut :D
 
Hitaus ei onneks oo ongelma ku Passatin hybridi ei ota ku 3.6 kw maksimissaan. Silläkin 3 tunnissa akku täynnä. Mut en kyl tollasta täyssähkäriin kyl itekkää ottas. Tänää tuli paketti nii pääsee viikonloppuna asentaa ja testailee. Jos ei kuulu palautetta niin talo on palanut :D
”Ite tein ja säästin!” :rofl::psmoke:
 
Aika rimpulalta näyttää. Lieköhän säästön arvoinen verrattuna volkkarin 169e sis johto asemaan.
 
Aika rimpulalta näyttää. Lieköhän säästön arvoinen verrattuna volkkarin 169e sis johto asemaan.

Jos tuosta elli asemasta puhut niin 169€ malli on loppu. Eikä tää nyt imo mitenkään erityisen rimpula ole, jopa päinvastoin. Parempi myös esim taloyhtiöön kun ei ole pakko asentaa kiinteästi vaan onnistuu esim pistokkeen asentaminen. Mulle kans irrotettavasta kaapelista plussaa. Toki tässä ei mitään wifejä tai appeja ole jos sellasia kaipaa ja toisaalta tää on puolet ton kalliimman ellin hinnasta ja jokaiselta varmaan löytyy muutenkin type2 kaapeli
 
Jos tuosta elli asemasta puhut niin 169€ malli on loppu. Eikä tää nyt imo mitenkään erityisen rimpula ole, jopa päinvastoin. Parempi myös esim taloyhtiöön kun ei ole pakko asentaa kiinteästi vaan onnistuu esim pistokkeen asentaminen. Mulle kans irrotettavasta kaapelista plussaa. Toki tässä ei mitään wifejä tai appeja ole jos sellasia kaipaa ja toisaalta tää on puolet ton kalliimman ellin hinnasta ja jokaiselta varmaan löytyy muutenkin type2 kaapeli
Kyllä ainakin VW 169e mallin sain ostoskoriin. Mulle ainakin kiinteä kaapeli on selvä plus. Ja evcc ym ohjausmahdollisuudet. Ja tietty kolmivaihelataus, jos siirtyy kovempiin aineisiin.
 
Joo ei tää kyllä mikään rimpula ole. Hyvin pelaa kotikäytössä. Ei tuohon hintaan kyllä ole saatavilla mitään noin näppärää asemaa. Piuha illalla kiinni ja painaa napista ja lähtee lataamaan. Kolmivaiheiset on sitten aivan eri homma. Niihin on turha lähteä edes vertailemaan. Kyllä tuo volkkarin oman pistokelaturin voittaa sata nolla.
 
Ei tässä mennyt kuin 4kk mutta nyt asennettu. Tietääkö joku jos tämän saa asetettua jotenkin että olisi aina 16A kun laite käynnistyy?
 
Kyllä ainakin VW 169e mallin sain ostoskoriin. Mulle ainakin kiinteä kaapeli on selvä plus. Ja evcc ym ohjausmahdollisuudet. Ja tietty kolmivaihelataus, jos siirtyy kovempiin aineisiin.
Oliko mikä kauppa? Voisi laittaa tilaten

Edit. Olikin vähän vanha postaus
 
Viimeksi muokattu:
Nyt aloituksen tuotteesta tiukempi tarjous
59,70€
Säästä70%
Norm. 199,00 €
Tarjous voimassa 31.10.2024 asti

Tosin "Saatavilla vain verkkokaupasta, ei kuulu myymälöiden valikoimiin"
" Loppu verkkokaupasta"
 
Ei tässä mennyt kuin 4kk mutta nyt asennettu. Tietääkö joku jos tämän saa asetettua jotenkin että olisi aina 16A kun laite käynnistyy?
Minulla ainakin se asetus millä on viimeksi ladannut niin pysyy laturissa. Itsellä tuo laturi on asennettu 25A sulakkeen taakse niin en tiedä on tällä jotain vaikutusta asiaan. Itse lataan yleensä 8 A yön yli niin ei vanhan talon piuhat liikaa rasitu. 16 A vaan jos pitää "nopeasti ladata".
 
Minulla ainakin se asetus millä on viimeksi ladannut niin pysyy laturissa. Itsellä tuo laturi on asennettu 25A sulakkeen taakse niin en tiedä on tällä jotain vaikutusta asiaan. Itse lataan yleensä 8 A yön yli niin ei vanhan talon piuhat liikaa rasitu. 16 A vaan jos pitää "nopeasti ladata".
Asetus pysyy muuten mutta jos esim sähköt menee niin silloin palautuu oletukseksi 6A. Olisi ollut kiva saada se pysymään mitä oli ennen sitä..
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 200
Viestejä
4 452 403
Jäsenet
73 672
Uusin jäsen
CommonMark

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom