Dell XPS ja windows 10 sisäänkirjautumisongelma?

Liittynyt
22.09.2021
Viestejä
103
Eli ostin käytetyn Dell xps 13 i7 11th gen 500gb ssd, 32 Ramia . Aina kun kone käynnistyy se ennen sisäänkirjautumista se alkaa välkyttämään webcamin sivussa olevia punaisia valoja ja " etsimme sinua " teksti kestää noin minuutin?

Kone oli resetoitu ja itse asetin vain pin kooodin ja salasanan. En kasvojen tunnistusta tai sormenjälkeä? Tämän vaiheen näytössä lukee sulje kansi kirjautuaksesi? Rasittavaa sanon minä.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 949
Katso, että Windows Hello Face on pois käytöstä. Windows Settings -> Accounts -> Sign-in Options -> Ja tuolta Hello Facen kohdalle remove. Jos noita et kuitenkaan itse ole asettanut niin onkohan tuota konetta vedetty puhtaaksi missään kohti myynnin jälkeen?
 
Liittynyt
22.09.2021
Viestejä
103
Kiitos neuvosta mutta on poissa käytöstä. Tuosta resetoinnista en kyllä enää ole niin varma? Mutta ainakin kaikki oli "default"
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Itse kyllä etenkin yksityiseltä ostetun koneen vetäisin täysin puhtaaksi kaikesta (tikulta asentaisin uudestaan), enkä alkaisi vaan käyttämään. Nykypäivänä vaan pienoinen riski kuitenkin, sen verta noita propellipäitä on maailmassa...

Ja pakettikoneissa/läppäreissä aina tulee muutenkin niin paljon turhaa roskaa valmiiksi asennettuna ihan uutenakin, jopa niiden omissa palautus systeemeissäkin, että itse asentaisin ihan puhtaan Windowsin koneelle ensimmäisenä, jos tuollaisen ostaisin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 129
Viestejä
4 212 915
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom