Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tuollainen tyhjennysohjelma on ja miten yrität tehdä sen?Voihan tuotakin vielä koittaa. Joku jännä juttu tuossa on kun ei mee myöskään mikään kovalevyn tyhjennys ohjelma läpi
Mikä tuollainen tyhjennysohjelma on ja miten yrität tehdä sen?
Käynnistetyn koneen käyttöjärjestelmälevyä ei voi alustaa (Formata), koska käyttöjärjestelmä ei anna poistaa itseään.
Erillistä tyhjennystä ei muutenkaan ole tarpeen tehdä, käyttöjärjestelmän asennus tekee kaiken tarvittavan, kun asennus tehdään "Mukautettu" valinnalla ja poistetaan kaikki levyosiot.
Asennus tulee aloittaa suoraan osioimattomalle levylle.
Kertoisitko ihan tarkkaan vaihe vaiheelta mitä teet ja miten yrität suorittaa asennusta (pikkutarkka kuvaus kaikkein paras loogisessa järjestyksessä).
Tämän tarkoituksena poistaa mahdollinen virheellinen toiminta.
Itse ainakin tykkään nollata vieraat levyt ihan senkin takia, että jos vaikka iskee tarve palautella dataa niin on paljon mukavampi etsiä filuja kun on varma että ne on omilta jäljiltä eikä palauttele vahingossa jonkun muun valokuvia. Toki itse suosin lähinnä käytettynä yrityspuolen koneita, jotka yleensä vedetään jo myyjän tms. tahon puolesta blanccolla tai vastaavalla tyhjäksi, joten siinä pääsee itse aloittamaan "puhtaalta pöydältä" ilman vaivannäköä, ja toki nykyään SSD:t tulee kehiin jokatapauksessa.Kerro nyt ihan aluksi, mitä ja ketä tuo tyhjentäminen hyödyntää jos levy jää omaan käyttöön?
Itse ainakin tykkään nollata vieraat levyt ihan senkin takia, että jos vaikka iskee tarve palautella dataa niin on paljon mukavampi etsiä filuja kun on varma että ne on omilta jäljiltä eikä palauttele vahingossa jonkun muun valokuvia. Toki itse suosin lähinnä käytettynä yrityspuolen koneita, jotka yleensä vedetään jo myyjän tms. tahon puolesta blanccolla tai vastaavalla tyhjäksi, joten siinä pääsee itse aloittamaan "puhtaalta pöydältä" ilman vaivannäköä, ja toki nykyään SSD:t tulee kehiin jokatapauksessa.
Joskus tosin tekee ihan hyvää vetää käytetty levy sektori sektorilta tyhjäksi, tulee samalla mahdolliset levyvirheet herkemmin esiin kun niitä alueita käpistellään ehkä ensimmäistä kertaa vuosiin. Monta kertaa on iskenyt SMART-virheet silmille vasta siinä kohtaa kun levyn on kertaalleen käynyt kokonaan läpi, pelkkä Windowsin formatointi ei tuota täyttä läpikäyntiä suorita.
Jos aikaa on niin eipä siitä DBAN-käsittelystä varmasti haittaakaan ole.
Onhan se tietysti niin, jos haluaa harrastella.
Onko tietoa, mitä SSD levyt tuosta tykkää, että kirjoitetaan monia turhia kirjoituskertoja päälle?