Myyty Dell 34" UltraSharp U3415W kaareva IPS-monitori, ultrawide 21:9, 3440x1440 + ammattitason monitorivarsi <Espoo>

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Myytävä tuote: dell u3415w näyttö ja siihen ammattitason monitorivarsi
Hinta: 350e näyttö, 80e varsi
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei varmuutta
Muuta huomioitavaa: hyvässä kunnossa oleva näyttö, ei naarmuja tai klommoja.

Monitorivarsi on todella laadukas ja sillä saa näytön säädettyä juuri oikeaan kohtaan (syvyys ja korkeus/sivusäätö( kts. Kuvat)


Sijainti: Espoo
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: mp, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Onko kuolleita/viallisia pikseleitä ja löytyykö monitorin oma jalka?
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Onko kuolleita/viallisia pikseleitä ja löytyykö monitorin oma jalka?
En ole itse havainnut kuolleita/viallisia pikseleitä parin vuoden käytöllä mutta voisin vielä katsoa jollain erillisellä softalla.

Monitorin oma jalka taitaa valitettavasti olla ns. kadoksissa mutta tuollaista 34" näyttöä ei ole mitään järkeä käyttää vakiojalustalla (koskee kaikkia merkkejä) imho vaan hyvät säädöt ovat todella tärkeitä.

Tämä siis oma mielipide, käytin tuota vähän aikaa vakiojalalla ja meni uusiksi aika nopeasti.
 

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Ok, kiitos tiedosta. Itsellä vaan pöytätila sellainen, että vakiojalka oikeastaan ainoa järkevä vaihtoehto. Katson josko tuohon löytyisi jalka järkevästi, voisin olla muuten kiinnostunut ostamaan.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Ok, kiitos tiedosta. Itsellä vaan pöytätila sellainen, että vakiojalka oikeastaan ainoa järkevä vaihtoehto. Katson josko tuohon löytyisi jalka järkevästi, voisin olla muuten kiinnostunut ostamaan.
Onko pöytälevy jotenkin hutera/ohut? Tuolla varrella saa aseteltua näytön aika lailla miten tahansa. Mutta palaa asiaan jos löydät jalan.

Kävin nopeasti testaamassa näytön siten että pyöritin siinä full-screeninä 21:9 youtube videota jossa vaihteli eri kirkkaat värit, joko minä olen sokea tai sitten näytösä ei ole kuolleita pikseleitä.
 
Liittynyt
09.03.2020
Viestejä
3
Millainen säätöalue tuossa jalassa on kiinnitykselle, eli kuinka paksulle pöytälevylle se sopii?
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Millainen säätöalue tuossa jalassa on kiinnitykselle, eli kuinka paksulle pöytälevylle se sopii?
Hei, pahoittelut vastauksen viivästyksestä, itsellä on kiinni n. 2cm paksuisessa levyssä, uskoisin että säätövaraa on ainakin paksumpaan suuntaan.

Kuinka paksu sinun pöytäsi on?
 
Liittynyt
09.03.2020
Viestejä
3
Moi

Tuo "työpöytä" on uuden tieltä väistynyt ruokapöytä jossa on ~120mm reunat liimattuna.
Periaatteessa parilla vingalla kun laittaisi palikan reunaan niin siihen sen jalan varmaan saisi kiinni.

Voisin tarjota 350€ jalkoineen noudettuna. Sen arvoinen se minulle olisi

Antti
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Moi

Tuo "työpöytä" on uuden tieltä väistynyt ruokapöytä jossa on ~120mm reunat liimattuna.
Periaatteessa parilla vingalla kun laittaisi palikan reunaan niin siihen sen jalan varmaan saisi kiinni.

Voisin tarjota 350€ jalkoineen noudettuna. Sen arvoinen se minulle olisi

Antti
Pistetty YV
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 783
Viestejä
4 203 542
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom