DIY Define S2 kotelo projekti

Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
346
Olen aina tykänny katsoa näitä koneiden build logeja sieltä sun täältä myös redditin Battlestation on hyvin tuttu. Koteloita olen modannut aina ja viimeisin oikea modi taitaa olla antec 300 tjsp koteloon etupaneeliin tuulettimen lisäys. Ehkä suurin syy tämä postauksen tekemiseen on se, että haluaisin saada tämän joskus valmiiksi... tai sitten vain pyydän tämän poistoa ja mitään ei ole koskaan edes tapahtunut ;)
Tässä on tälläinen laiskan miehen projekti menossa josta on ollut tarkoitus tehdä jonkinnäköinen juttu kunhan ehdin.

Kone1.jpg
Tämä oli lähtökohta.

paskalaatu.jpg

Päädyttiin vaihtamaan GTX 1080ti Titan v:hen koska halvalla sai, sekä muistit 16gb > 32GB ja ilmasta veteen. Samalla myös kotelo vaihtui.


Fractalin Define s2 kotelossa kuitenkin on umpinainen etupaneeli joka paikallaan ollessa nostaa lämpöjä 15-20 astetta. Joten tätä täytyi alkaa modifioimaan.
Intterwebsistä yritin etsiä ideoita mutta oli aika vähissä, lähinnä suorakaiteen muotoisia aukkoja. Päätin tehdä PVDF levystä etupaneelin uusiksi koska pystyn tätä myös hitsaamaan. Kuviosahalla tein Fractalin hiutaleen etupaneeliin paremman ilmansaannin toivossa. Tarkoituksena olisi vielä jatko jalostaa tätä etupaneelia.


hiutale1.jpg
hiutrale2.jpg

Tälläistä tänään. Koitan saada huomenna viilaitua nuo reunat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
346
Päivitellääs vähäsen. Sain tuon etuosan palan valmiiksi. Oli päässyt tuo sabluuna vähän liikahtamaan jossain vaiheessa niin nyt kuvio on hieman vinossa. Metrin päästä tätä ei huomaa, mutta itseä häiritsee. Tarvii tehdä uusiksi.
Maski.jpg
Kokeeksi levyn taakse laitoin palan hyttysverkkoa noin 2mmx2mm silmillä. Kunhan saan tuon tehtyä uusiksi niin laitan varmaankin metallista auton "tuning" verkkoa tuonne taakse tai jotain vastaavaa estämään esim usb paikoista roikkuvien johtojen menon tuonne väliin.
katto.jpg
Kotelon kattoa olisi myös tarkoitus muokata. Tämän rivaston tilalle olen suunnitellut muovista peitepalaa ja siihen jotain kuviota tai tekstiä. Myös pienen 5" näytön saisi tuohon näyttämään koneen statseja, mutta täytyy tätä nyt vielä vähän miettiä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 535
Viestejä
4 190 098
Jäsenet
70 764
Uusin jäsen
FreeJarde

Hinta.fi

Ylös Bottom