Dead By Daylight

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Dead By Daylight (DbD) on 4vs1 - tyylinen horror survival - peli, jossa 5 oikeaa pelaajaa pelaa samalla kentällä yhden pelaajan ollessa murhaaja. Vaan, homma ei ole niin selkeä - selviytyjinä pelaavien täytyy koittaa paeta pelikentältä korjaamalla ympäri mappia olevia generaattoreita. Kun korjaa generaattoria, pitää olla tarkkana - korjauksen yhteydessä tulee nopeustestejä, joissa pitää mm. painaa välilyöntiä tietyssä kohtaa nopeasti.

Jos/kun tappaja saa sinut kiinni, hän vie sinut roikkumaan lihakoukkuun josta mahdollisesti muut pelaajat voivat sinut pelastaa, jos siis ehtivät.

Itse eilen tämän ostin Steamin Halloween-aleista ja nyt on muutama tunti tullut tahkottua, mainio peli kyllä - löytyykös Tekkiläisistä muita DbD-pelaajia?

http://store.steampowered.com/app/381210/Dead_by_Daylight/
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Olisikohan joku 5. peli takana ja sieltähän se ensimmäinen "soolovoitto" napsahti, soolovoitto siinä mielessä, että muut tiimiläiset kuolivat suhteellisen alussa, ja itse jouduin yksinään generaattorit käynnistelemään. 49K pojoja napsahti, feels good.



Pamahti vielä joku saavutus, jonka vain 3% pelaajista saanut;
Left For Dead
As the last person still alive, manage to activate the last generator and escape through the exit gate.
 
Liittynyt
23.04.2018
Viestejä
105
Ensimmäisenä pahoittelut ikivanhan ketjun nostosta, mutta en halunnut uuttakaan tehdä.

DBD:ssä tuntuu kuitenkin peliyhteisö olevan aika aktiivista edelleen ja kehittäjät jaksavat puskea päivityksiä ja eventtejä säännöllisesti.

Itse pelaan tätä pääasiassa kavereiden kanssa, aivan huikeaa hupia juosta tappajia karkuun kaveriporukassa ja pelata yhteen.
Ainoa huono puoli vaan tuossa kun useamman kaverin kanssa pelataan, ettei peliä tunnu välillä löytävän mitenkään (varsinkin kun yksi kaveri pelasi itsensä isoimmille rankeille....)

Tappajana viime aikoina myös hieman pelannut, erittäin tyydyttävää saada joku trollaava selviytyjä ajojahdin päätteeksi kiinni ja koukkuun :drool:
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Mielenkiintosta että tässä on itse Michael Myers!

Ei taida olla Halloweenista juuri pelejä??
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 086
Viestejä
4 226 393
Jäsenet
71 166
Uusin jäsen
paulipa

Hinta.fi

Ylös Bottom