Dataline tarrapohja

Liittynyt
09.01.2019
Viestejä
2
Moikka! Mulla on ongelma wordin kanssa.

Olen etsinyt datalinen valmiita tarrapohjia, mutta ne ei jostain syystä kohdista oikein vaikka mä kuinka koitan muuttaa mittoja tms. aina menee puolet vituralleen.

No nyt päätin sit vääntää oman tarrapohjan wordilla. Mulle ei tee tiukkaa kirjottaa niihin tarroihin mitä haluan tulostettavan, enemmän ärsyttää kun valmiilla pohjilla menee puolet tarroista hukkaan. No. Tein wordilla pohjan missä muklasin kaikkia reunoja ja välejä jne ja sain sen melkein, mutta yks taulukon osa ei pysy samalla sivulla. Miten mä onnistuisin tekemään tarroille pohjan? mitat menisi niin, että jos a4 on reunasta reunaan, niin yläreunasta vapaata jää 1.2 cm ja alareunasta 1cm, sivuilla 0.5cm. tarrojen koko on leveys 38,1mm ja korkeus 21.2mm. tarrojen välissä pystyssä on 0,3mm rakoa ja vaakasuunnassa ei rakoa ole. ongelmaksi muodostui se, että jos laitan sarakkeiden väliksi 0,3mm, se sarake tulee joka väliin, ei vain pystyyn. Laitan kuvan tarrapohjasta. Osaisko joku neuvoo ratakiskosta miten tää tehdään? tarroja on 5 poikittain ja 13 pystyssä. Hermo menee ja ei viittis enempää tunteja käyttää veivaamiseen jos joku osais neuvoo. Wordista löysin myös sen, että otti reunaviivat veke, eli ettei sitten tulosta tarraan erikseen niitä.

Ymmärsikö joku ees tästä mitään?
2019-01-09 13.20.25.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 323
Viestejä
4 334 995
Jäsenet
72 170
Uusin jäsen
Tähtisumu

Hinta.fi

Ylös Bottom