Dag coin

Liittynyt
22.04.2024
Viestejä
2
SOS! Olen nyt jokusen päivän yrittänyt etsiä tietoa kryptovaluutasta Dagcoin. Ilmeisesti tämä on joku huijaus? Osaatteko fiksummat kertoa, että onko tähän sijoitettua rahaa mitenkään mahdollista saada takaisin? Ilmeisesti kyseessä ei ole mikään mittava summa, mutta sen verran kuitenkin, että kiva olisi saada takaisin edes osa.
Itse en ole tähän haksahtanut vaan ystäväni edesmennyt omainen, joten ihan tarkkoja speksejä en tästä tiedä. Meille kryptovaluutta on käsitteenäkin melko vieras.
Kuolinpesän puolesta kyselen.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 765
SOS! Olen nyt jokusen päivän yrittänyt etsiä tietoa kryptovaluutasta Dagcoin. Ilmeisesti tämä on joku huijaus? Osaatteko fiksummat kertoa, että onko tähän sijoitettua rahaa mitenkään mahdollista saada takaisin? Ilmeisesti kyseessä ei ole mikään mittava summa, mutta sen verran kuitenkin, että kiva olisi saada takaisin edes osa.
Itse en ole tähän haksahtanut vaan ystäväni edesmennyt omainen, joten ihan tarkkoja speksejä en tästä tiedä. Meille kryptovaluutta on käsitteenäkin melko vieras.
Kuolinpesän puolesta kyselen.
Taisi olla onecoinin alaosaston tekemä huijaus tämä. Dagcoin on muistaakseni ns. koulutuksia myyvä järjestö, ja nuo coinit on lähinnä että ihmiset luulisivat että se liittyy kryptoihin, vaikkei liity. Aika huonot mahikset on ikinä niistä mitään takaisin saada jos vaihto on jo tehty, eli coineja ostettu rahalla.
 
Liittynyt
22.04.2024
Viestejä
2
Olen siis ymmärtänyt aikalailla oikein selvitystyöni tulokset. Onpa harmillista, kun iäkkäitä ihmisiä höynäytetään näillä jutuilla. Onneksi tässä kyse ei ollut suurista summista, mutta kuitenkin...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 475
Viestejä
4 234 498
Jäsenet
71 222
Uusin jäsen
Jore79

Hinta.fi

Ylös Bottom