Cyberpunk 2077

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Odotukset taitaa suurimmalla osalla olla liian kovat vuosien hypen jälkeen. Omat ovat laantuneet jo ajat sitten. Toki laadukasta peliä odotan (koska CDPR), mutta en mitään jumalpeliä. Perushyvä tarinavetoinen RPG tolla teemalla kyllä kelpaa.
Minä taas odotan kun julkaisevat multiplayer version vuonna 2022 tai myöhemmin. Olisi mahtavaa jos tästä kehittyy jopa MMO. Tosin moninepelistä missä muodossa se tulee ei tiedetä.

Tästä pelistä on niin paljon HYPEA että minusta odotukset täyttyvät vasta täysin minun makuuni jos tästä pelistä tulisi MMO versio vuonna 2022 tai 2023.

En halua mitään yksinpeli Sandbox peliä kuin Elder Srcrolls ei voisi vähemmän kiinnostaa minua. Toivottavasti saavat sen quest system kunnolla toimaan kuulemani mukaan se on sekava se quest interface.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 199
Mites tuo Gigantin ps4 versio, jossa mukana on myös ps5 versio. Tuleeko siis pelilevyt molemmille konsoleille vai miten se toimii ps5:llä? Jäänkö jostain paitsi jos tilaan ps4 version enkä ps5 versiota jos aion pelata pelin ps5:llä?
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Mites tuo Gigantin ps4 versio, jossa mukana on myös ps5 versio. Tuleeko siis pelilevyt molemmille konsoleille vai miten se toimii ps5:llä? Jäänkö jostain paitsi jos tilaan ps4 version enkä ps5 versiota jos aion pelata pelin ps5:llä?
Se on ps4 peli. Toimii yhteensopivuus tilassa ps5:lla. Se on alussa ps4 peli ja päivittyy jossain vaiheessa ps5 versioksi.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Mä veikkaan että noi kolme eri aloitusta pohjustaa siihen että miten voit kehittää hahmoa ennenkuin tarinat yhtenäistyy.
Onhan tuo jo selitetty miten tuo menee. Eli kolme erilaista prologia. Päätarina on sama kaikilla mutta path tarjoaa tiettyjä dialogivaihtoehtoja ja sivutehtäviä myöhemminkin niihin perustuen. Taidot ja hahmonkehitys on ymmärtääkseni kaikilla sama.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 000
Mä uskon että tuo on vain alku ja jossain välissä tarina sitten yhtenäistyy kaikkien aloituksien kanssa(tapaat Johnny Silverhandin tms)

Mutta tarjoohan tuo sitten pari uutta pelikertaa jos ei muuta.
Minä puolestani uskon että valitsemasi polku vaikuttaa pelissä alkua pidemmällekkin. Ei se ainakaan yhtenäisty silloin kun Johnny Silverhandin tapaa, se on ihan varma.



0:28 kohdasta alkaen Keanu itse kertoo;
You know, you got to play a character in so many kinds of different ways, because of different paths, or threads or choices.. So, you almost get to play one moment taking a decision with three different behavioral attitudes. So that was fun.

Johnny is either a dick, or he is happy, or he is trying to convince.. So it's been fun, and that was kind of what I was interested in. You know, the different options that the game could play. You know, playing the same person but with different versions of him.
Jotain pikkuvirhettä voi olla lainauksessa kun kirjoitin tuon ihan korvakuulolta yhdellä kuuntelulla. Mutta itse ainakin ymmärrän Keanun sanomiset tässä niin, että hänen esittämänsä Johnny Silverhand käyttäytyy vähän eri tavalla riippuen valitsemastasi hahmosta.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Mä uskon että tuo on vain alku ja jossain välissä tarina sitten yhtenäistyy kaikkien aloituksien kanssa(tapaat Johnny Silverhandin tms)

Mutta tarjoohan tuo sitten pari uutta pelikertaa jos ei muuta.
Se path vaikuttaa myös siihen mitä dialogi vaihtoehtoja voi sanoa ja siihen, että esim jengi aloituksella hahmo osaa toimia paremman katujengien kanssa, koska ymmärtää niitä paremmin ja corporate aloituksella hahmo osaa toimia paremmin bisnesheppujen kanssa. Jää tietty nähtäväksi kun peli tulee miten paljon path vaikuttaa siihen miten questeja voi tehdä vai ovatko dialogivaihtoehdot vain näennäisiä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Jotenki aina noista pelivideoista joissa heiluu joku Hollywood tähti saa semmosen kuvan et ei niitä oikeasti kiinnosta vittuakaan koko homma ja kunhan markkinoivat peliä kun saavat näkyvyyttä ja hyvät rahat roolista. Keanu tossakin varmaan toivoisi että olisi prätkällä ajamassa tai ampumaradalla ampumassa tai jtn. Lähinnä tuntee vaan myötähäpeää katsoessa noita.. :rofl2:
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Mieluumminhan tuota ammattilaista katsoo, kuin jotain amatööriä. Hyvin se keanu hommansa tekee vaikkei intohimolla oisikaan mukana. Luulisin. Kohtahan tuon näkee.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 066
Jotenki aina noista pelivideoista joissa heiluu joku Hollywood tähti saa semmosen kuvan et ei niitä oikeasti kiinnosta vittuakaan koko homma ja kunhan markkinoivat peliä kun saavat näkyvyyttä ja hyvät rahat roolista. Keanu tossakin varmaan toivoisi että olisi prätkällä ajamassa tai ampumaradalla ampumassa tai jtn. Lähinnä tuntee vaan myötähäpeää katsoessa noita.. :rofl2:
Joo siltä vaikuttas

 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 236
Jotenki aina noista pelivideoista joissa heiluu joku Hollywood tähti saa semmosen kuvan et ei niitä oikeasti kiinnosta vittuakaan koko homma ja kunhan markkinoivat peliä kun saavat näkyvyyttä ja hyvät rahat roolista. Keanu tossakin varmaan toivoisi että olisi prätkällä ajamassa tai ampumaradalla ampumassa tai jtn. Lähinnä tuntee vaan myötähäpeää katsoessa noita.. :rofl2:
Ammattitaitoinen näyttelijä osaa heittäytyä vaikka ei olisikaan tutussa hollywood-produktiossa (nyt en siis ota kantaa keinun ammattitaitoon). Sehän juuri on sitä näyttelemistä.

Mutta mikäli se näyttelijän työskentely ei välity peleissä, saattaa se johtua pelien rajoitteista, ainakin mikroilmeet mahtaa suodattua ja lopputuloksena on vähän pökkelömpi suoritus kuin valkokankaalla. Silti hassua ajatella että nämä veijarit eivät haluaisi olla mukana näissä hankkeissa joihin ovat lähteneet.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 199
Jotenki aina noista pelivideoista joissa heiluu joku Hollywood tähti saa semmosen kuvan et ei niitä oikeasti kiinnosta vittuakaan koko homma ja kunhan markkinoivat peliä kun saavat näkyvyyttä ja hyvät rahat roolista. Keanu tossakin varmaan toivoisi että olisi prätkällä ajamassa tai ampumaradalla ampumassa tai jtn. Lähinnä tuntee vaan myötähäpeää katsoessa noita.. :rofl2:
Keanuhan on tunnetusti melkein koko elokuvamaailman maanläheisin ihminen enkä usko, että häntä raha motivoi oikein mihinkään suuntaan.
 
Liittynyt
17.01.2019
Viestejä
167
Se vähä mitä mä olen noita katsellut niin Keanu vaikuttaisi olevan kyllä motivoitunut tai peräti innoissaan. Eiköhän ota ihan yhtä tosissaan ammatillisesssa mielessä ton, kuin jonkun toimintaleffan. Eikös produktiokin ole moninkertainen? Ihan hauska idea ja lienee toimiva ratkaisu verrattuna johonkin fantasiamaailmaan.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Joo, no hyvä tietää että Keanu on oikeasti mukana projektissa. Pointti oli että 9/10 tapauksessa asia ei näin ole. Ja vielä harvemmassa tapauksessa kyseiset kaverit edes tosissaan pelailevat mitään. Henry Cavillin kaltaiset tyypit ovat lähinnä poikkeus sääntöön.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Keanuhan on tunnetusti melkein koko elokuvamaailman maanläheisin ihminen enkä usko, että häntä raha motivoi oikein mihinkään suuntaan.
En tiedä kun en kaveria tunne. Ainakin viimeksi kun Keanusta luin niin oli Hollywood kavereidensa kanssa kiertänyt Saksan korona rajoituksia ja pitäneet pippalot Matrix kuvausryhmän kanssa. :dead:
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
En ole katsonut tästä yhtään videota, poislukien frendin linkkaama Porsche -video, mutta RTX 3080 myötä tämä tuli äsken ostettua Stiimulasta.

Yleensä osuneet peliostokset hyvin, kun ei katso videoita etukäteen vaan mutulla sisään.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
En ole katsonut tästä yhtään videota, poislukien frendin linkkaama Porsche -video, mutta RTX 3080 myötä tämä tuli äsken ostettua Stiimulasta.

Yleensä osuneet peliostokset hyvin, kun ei katso videoita etukäteen vaan mutulla sisään.
Kyllä tai sitten tekee kuten minä odottaa selvästi kauan julkaisun jälkeen ostaa pelin esim. 20-30 eurolla ja siinä vaiheessa on todella paljon reviews ja myös pelaajien omat palautteet. Kyllä tämä threadi on ihan hardcore fanittaja täynnä sen olen jo saanut selviksi heh.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Kyllä tai sitten tekee kuten minä odottaa selvästi kauan julkaisun jälkeen ostaa pelin esim. 20-30 eurolla ja siinä vaiheessa on todella paljon reviews ja myös pelaajien omat palautteet. Kyllä tämä threadi on ihan hardcore fanittaja täynnä sen olen jo saanut selviksi heh.
Kaikkea voi aina odottaa maailman tappiin asti, mutta kai se eläminen on muutakin kuin vain odottamista. Jos haluaa päästä pelaamaan julkaisussa heti, olipa hc-fani tai ei, niin sitten sen pelin ostaa heti. Itse odotan, koska Ps5 upgrade vasta myöhemmin. Muuten lähtisi julkaisussa.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Miksi pitää olla peliarvosteluja ja pelaajien arvosteluja ennenkuin voi pelistä itse nauttia? Minua ei muutenkaan kiinnosta jos joku arvostelija tai toinen pelaaja ei pidä pelistä/sarjasta/asiasta syystä X. Silti voin siitä itse pitää.

Tarkoituksella itsekin elän ns. pimennossa pelin osalta. Kun ei odota mitään, niin ei voi pettyäkään ja voi jopa nauttia pelistä. Taas jos olisin jo pari vuotta hypejunassa ollut niin ei sieltä semmosta peliä voi tullakaan ulos joka tyydyttäisi kaikkien halut ja odotukset ..

Enkä kyllä ymmärrä ideaa että jos ostat pelin julkkarissa olet joku hc-fani.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 022
Miksi pitää olla peliarvosteluja ja pelaajien arvosteluja ennenkuin voi pelistä itse nauttia? Minua ei muutenkaan kiinnosta jos joku arvostelija tai toinen pelaaja ei pidä pelistä/sarjasta/asiasta syystä X. Silti voin siitä itse pitää.
Koska näissä arvosteluissa, tai ainakin hyvissä sellaisissa, kerrotaan kattavasti pelissä olevat bugit ja viat jotka päivityksillä (toivottavasti) korjataan. Ei itseäni arvosteluissa ainakaan se itse arvostelijan mielipide pelistä kiinnosta. Eikä kiinnosta maksaa täyttä hintaa julkaisussa, jos peli on niin buginen että siitä nauttiakseen on kuitenkin odotettava muutama viikko että voi pelata. Varsinkin Steamin käyttäjäarvosteluista bongaa helposti, jos jollain tietyllä rautayhdistelmällä (jonka itse voi sattua omistamaan) törmää useampiin bugeihin.

En ikinä/harvoin jaksa alennuksiin asti odottaa, eiköhän tämä tule täyteen hintaan ostettua tammi-helmikuun puolella.

E: Toisaalta nykyään jokainen peli on julkaisussaan jollakin tapaa rikki, joten mitäpä sitä edes lukemaan arvosteluja kun voi oletuksena vain odottaa kuukauden ja katsastaa tilanteen sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 000
Miksi pitää olla peliarvosteluja ja pelaajien arvosteluja ennenkuin voi pelistä itse nauttia? Minua ei muutenkaan kiinnosta jos joku arvostelija tai toinen pelaaja ei pidä pelistä/sarjasta/asiasta syystä X. Silti voin siitä itse pitää.

Tarkoituksella itsekin elän ns. pimennossa pelin osalta. Kun ei odota mitään, niin ei voi pettyäkään ja voi jopa nauttia pelistä. Taas jos olisin jo pari vuotta hypejunassa ollut niin ei sieltä semmosta peliä voi tullakaan ulos joka tyydyttäisi kaikkien halut ja odotukset ..

Enkä kyllä ymmärrä ideaa että jos ostat pelin julkkarissa olet joku hc-fani.
Juuri näin. Mielipiteet kun ovat mielipiteitä, miksi jonkun arvostelijan ylistys tai sitä vastoin kritiikki vaikuttaisi siihen mitä mieltä itse olen pelistä? Esimerkiksi juuri CDPR:n Witcher 3 -peliä on ylistetty loistavaksi peliksi lähes joka tuutista ja varmaan ihan aiheestakin. Itseäni ei vain voisi vähempää kiinnostaa, kun ei yksinkertaisesti nappaa ollenkaan mitkään fantasiahahmot, lohikäärmeet sun muut vastaavat yliluonnollisuudet. Samasta syystä en ole Skyrimiäkään koskaan läpi pelannut. Ja kyllä, molempia olen kokeillut, mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. Se on ihan sama minkälaisena jumalpelinä muut niitä pitävät, jos ei omaan makuun istu.

Minäkin olen elellyt tämän pelin osalta aika pimennossa ja esimerkiksi nuo muutamat myöhästymiset ei ole tuntunut yhtään missään. En siis ole odottanut peliä kuin kuuta nousevaa. Nyt kuitenkin kun viikko sitten tuli tuo gameplay traileri niin näyttihän se ihan huikean hyvältä. Sen nähtyäni olenkin sitten katsonut esimerkiksi kaikki nuo Night City Wire -jaksot Cyberpunkin viralliselta YouTube-kanavalta saadakseni vähän lisätietoa pelistä ja siitä mitä oikeasti odottaa.. Ja kyllä se hypejuna taisi minutkin mukaansa imaista sen verran pahasti että preorder meni sisään ihan siksi että saa preloadin tehtyä ja pääsee pelaamaan heti julkaisussa. Sopivasti olen lomallakin koko tuon viikon, että pääsee sitten sunnuntaihin asti tykittämään tätä ihan rauhassa.

Ei, en näe itseäni mitenkään HC-fanina tämän takia. Tämä vain näyttää itseäni kiinnostavimmalta pelijulkaisulta vuosiin ja olen sentään iältäni kolmenkympin paremmalla puolella eli on näitä pelijulkaisuja melkoisen monta nähty jo tähän ikään mennessä. Steamista saa aina refundinkin jos sieltä nyt joku bugeja täynnä oleva raakile tulee joka ei omalla koneella edes käynnisty. Tuskin tulee, mutta turha sitäkään on pelätä kun rahat saa aina halutessaan takaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 661
Mielipiteet kun ovat mielipiteitä, miksi jonkun arvostelijan ylistys tai sitä vastoin kritiikki vaikuttaisi siihen mitä mieltä itse olen pelistä?
Ongelma taitaa olla se, että harvalla on aikaa/varaa/halua testata kaikkia pelejä itse. Suosituksia kerätään ja jos jonkun arvostelijan suositukset yleensä osuvat oikeaan, niin sitten tätä arvostelijaa seuraa jatkossa sitäkin tarkemmin. YouTube-arvostelut ovat hyvä tapa nähdä, millaista pelaaminen on ja siinä samassa arvostelijan näkemys. Mutta totta kai loppupeleissä vain omalla mielipiteellä on väliä.

Nimim. Witcher 3 oli loistava, 1-2 vähän meh. Cyberpunk 2077:ää odotan innolla.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Itse ostan tämän julkasussa täydellä hinnalla sen takia, että koskaan aikaisemmin ei ole tehty tripla AAA tason cyberpunk roolipeliä, joka ammentaa lorensa alkuperäisestä Cyberpunk roolipelistä ja haluan tukea pelinkehitystä jossa tehdään muitakin roolipelejä kun perinteistä fantasiaa. Toki Cyberpunk ropeja on tehty aikaisemminkin, mutta lähinnä indie pelistudioiden toimesta ei koskaan AAA tason budjetilla. Luottoa on myös CDProjectRediin sen verran, että he tekevät pelin joka on huonoimmillaankin keskivertoa parempi ja parhaimmillaan erinomainen. Ennenkuin peli tulee ulos on mahdoton sanoa minkä tasoinen peli on, mutta pidän täyden flopin mahdollisuutta erittäin pienenä.

CDProjectRed on yksi lempi pelistudioni ollut jo pitkään sen jälkeen kun esim. Bioware meni vessasta alas ja Bethesda RPG pelit muuttuivat Duke Nukem Forevereiksi eivätkä koskaan näytä valmistuvan.

Suhtautumistani CB 2077 ei voi selittää täysin järjellä vaan tunteella mennään. On hyvät fiilikset pelistä ja sen mukaan toimitaan.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Asiaton käytös - toistuva offtopiciin painottuva jaarittelu, keskustelun sekoittaminen
Miksi pitää olla peliarvosteluja ja pelaajien arvosteluja ennenkuin voi pelistä itse nauttia? Minua ei muutenkaan kiinnosta jos joku arvostelija tai toinen pelaaja ei pidä pelistä/sarjasta/asiasta syystä X. Silti voin siitä itse pitää.

Tarkoituksella itsekin elän ns. pimennossa pelin osalta. Kun ei odota mitään, niin ei voi pettyäkään ja voi jopa nauttia pelistä. Taas jos olisin jo pari vuotta hypejunassa ollut niin ei sieltä semmosta peliä voi tullakaan ulos joka tyydyttäisi kaikkien halut ja odotukset ..

Enkä kyllä ymmärrä ideaa että jos ostat pelin julkkarissa olet joku hc-fani.
Aha minusta on fani jos maksaa noin 50-60 euroa pelistä ja hc fani jos maksaa noin 60 euro pelistä. Sitä ei ehkä halua myöntää että on fani, mutta kulostaa niin ainakin jos on PC peli hinnat. Konsoli peli hinnoista niin en ole asiantuntija.

Toinen mahdollisuus että on rikas jolle peli hinnat ei tunnu missään no mikäs siinä sitten jos ostaa vaikka 30 peliä hintaan 60 euroa ja WOW+ostaa kaikki expansionit ja hiemane monthly sub fee 3+ vuottaa putkeen tuon lisäksi.

Kyllä niin voi tehdä jos haluaa ja en ole sanonut että on väärin tehdä näin vaikka itse en tee niin tämän pelin suhteen. Tosin minun tapauksessa on myös kyse sitä että minulla ei ole uusi konsoli ja jos puhutaan minun desktop koneesta (joka on hieman parempi kuin minun gaming laptop jossa on 8GB Ram ja Nvidia 1600) niin desktop koneessani on Nvidia 1700 ja 16GB RAM niin se ei riitä Ray Tracing kokemukseen käytännössä jos haluaa myös muuten hyvät grafiikka asetukset ja 60 FPS+.

Baldurs Gate 3 fani olen sen myönnän ja voi olla että menen sen ostamaan jossain vaiheessa kun en jaksa enää odottaa vaikka se on vain early access act 1 ja voi kestää esim yli vuoden ennen kun koko BG3 julkaistaan.

Syy tähän on myös se että Baldurs Gate 3 kiinnostaa minua enemmän kun Cyberpunk 2077 (joka on mahdollisesti hieman ärysttävästi sandbox luultavasti minun makuuni veikkaan). Baldurs Gate 3 laitevaatimukset on myös vähemmän kuin Cyberpunk 2077 Ray Tracing ja max asetukset.

Cyberpunk 2077 että se saisi minut koukkuun pitäisi olla super grafiikaat esim. Ray tracing ja suurinpirtein max asetuket, mutta en pelaa 4k resoluutiolla ja niin korkeata resoluutiota en kaipaa.

Ahaa miksi minulla on desktop ja laptop? Työn vuoksi olen joutunut todella paljon matkustaaman myös tänä vuonna 2020. Gaming laptop voin ottaaa mukaan, mutta en halua ottaa mukaan rahaata jotain gaming desktop tietokonetta n kertaa vuodessa ja minulla ei ole edes autoa ja liikun julkisilla liikenteellä.
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 000
Aha minusta on fani jos maksaa noin 50-60 euroa pelistä. Sitä ei ehkä halua myöntää että on fani, mutta kulostaa niin ainakin jos on PC peli hinnat. Konsoli peli hinnoista niin en ole asiantuntija.

Kyllä niin voi tehdä jos haluaa ja en ole sanonut että on väärin tehdä näin vaikka itse en tee niin tämän pelin suhteen. Tosin minun tapauksessa on myös kyse sitä että minulla ei ole uusi konsoli ja jos puhutaan minun desktop koneesta (joka on hieman parempi kuin minun gaming laptop jossa on 8GB Ram ja Nvidia 1600) niin desktop koneessani on Nvidia 1700 ja 16GB RAM niin se ei riitä Ray Tracing kokemukseen käytännössä jos haluaa myös muuten hyvät grafiikka asetukset ja 60 FPS+.

Baldurs Gate 3 fani olen sen myönnän ja voi olla että menen sen ostamaan jossain vaiheessa kun en jaksa enää odottaa vaikka se on vain early access act 1 ja voi kestää esim yli vuoden ennen kun koko BG3 julkaistaan.

Syy tähän on myös se että Baldurs Gate 3 kiinnostaa minua enemmän kun Cyberpunk 2077 (joka on mahdollisesti hieman ärysttävästi sandbox luultavasti minun makuuni veikkaan). Baldurs Gate 3 laitevaatimukset on myös vähemmän kuin Cyberpunk 2077 Ray Tracing ja max asetukset.

Cyberpunk 2077 että se saisi minut koukkuun pitäisi olla super grafiikaat esim. Ray tracing ja suurinpirtein max asetuket, mutta en pelaa 4k resoluutiolla ja niin korkeata resoluutiota en kaipaa.

Ahaa miksi minulla on desktop ja laptop? Työn vuoksi olen joutunut todella paljon matkustaaman myös tänä vuonna 2020. Gaming laptop voin ottaaa mukaan, mutta en halua ottaa mukaan rahaata jotain gaming desktop tietokonetta n kertaa vuodessa ja minulla ei ole edes autoa ja liikun julkisilla liikenteellä.
50-60€ on normaali hinta pelille. Jos menet prismaan ja ostat pelin se maksaa noin tuon verran. Uudet konsolipelit alkava maksamaan jo 100€. Tämä muutos on nyt vasta ps5 aikakaudella tulossa
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
50-60€ on normaali hinta pelille. Jos menet prismaan ja ostat pelin se maksaa noin tuon verran. Uudet konsolipelit alkava maksamaan jo 100€. Tämä muutos on nyt vasta ps5 aikakaudella tulossa
Jo ja minä ostin 6 eurolla Black Fridayssa Hellblade Senuas Sacrifice joka on lyhyt ja lineaarinen mutta se sopii minulle kun vihaan sandbox. Graafisesti tuo peli vuodelta 2017 on vieläkin ihan hieno ja tietysti tukee 4k resoluutiota.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 415
No nyt tämäkin varmistettu:

CD Projekt Red on varmistanut sijoittajilleen pitämässä osavuosikatsauksessa studion tulevan Cyberpunk 2077:n moninpelin olevan itsenäinen tuote.

Studion toimitusjohtaja Adam Kiciński pitääkin tulevan moninpelin kutsumista pelkäksi pelimuodoksi jokseenkin vääränä käsitteenä.

– Emme kutsu sitä pelimuodoksi. Se on erillinen iso tuotanto. Meistä se on itsenäinen tuote, Kiciński paljastaa.

Moninpeli on tosin liitoksissa yksinpelipuoleen. Kuten aiemmin on ollut jo tiedossa, sen kehityksestä vastaa kokonaan eri tiimi.

Studio kertoi aiemmin viime viikolla, ettei se aio kertoa yhtiön lisäsisältö- ja moninpelisuunnitelmistaan Cyberpunk 2077:lle vielä hetkeen, vaan antaa pelaajien ensin nauttia pelin tarjoamasta annista rauhassa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
84
Löytyykö spekulointeja siitä, voiko CB2077 Online potkaista GTAV palliltaan? Olettaen jos CDPR saa platformin kuntoon ja laadukkaan modituen?
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
182
Löytyykö spekulointeja siitä, voiko CB2077 Online potkaista GTAV palliltaan? Olettaen jos CDPR saa platformin kuntoon ja laadukkaan modituen?
Tällä hetkellä ei ole edes tietoa minkälainen cyberpunk2077 moninpeli edes tulee olemaan niin aika turha yrittää veikata. Ja eipä se peli vie niitä pelaajia pois muutenkaan. Sen verran pitkään jotkut pelanneet kyseistä tekelettä niin en usko, että tämäkään peli asiaan mitenkään vaikuttaisi.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
488
Luepas @gettyz vastaus hän antoi linkin.

En ole konsoli vihaaja vaikka käytän PC. Kyllä se nyt vain näin on että Playstation 5 ja Xbox series X joutuvat olevan paljon huonommat grafiikat kuin high end pc ja sen lisäkis 30 FPS max alussa.

Tiedän että se voi olla vaikeata hyväksyä.

Voit kuulle kauankin odottaa tuota next gen päivitystä sille ei ole mitään virallista release date ilmoitettu ja kuten sanoin saa nähdä miten se auttaa? Luulen kyllä että tilanne paranee konsolipelaajille, mutta miten paljon ja milloin paranee niin sitä en tiedä.

Se on huomattava iso ero verratuna high end PC joka käyttää Ray Tracing ja korkeita grafikka asetuksia ja PC versio voi nauttia esim 60 FPS kun konsolit matelee siinä 30 fps:rolleyes:.

Vielä se lisäys PC pelaajat eivät tarvitse juuri parempaa grafiikkaa heillä on jo se saatavilla at release. Tuo next gen patch on lähinnä konsolipelaajille Playstation 5 ja Xbox Series X uskon.
Edit katoin ensin että oli Testudo mutta olikin joku muu
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Löytyykö spekulointeja siitä, voiko CB2077 Online potkaista GTAV palliltaan? Olettaen jos CDPR saa platformin kuntoon ja laadukkaan modituen?
Joo tosiaan moninpelistä ei mitään tietoa vielä. Liekö tulla edes ensi vuoden aikana?

Kai myös se GTA 6 jossain kohtaa rupeaa tulemaan markkinoita kohti ja luultavasti rikkoo taas kaikki myyntiennätykset.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Olisikohan teknisesti parempi kokemus ps4 pro vai tällä läppärillä? Lenovo Legion Y530 (i7-8750H, GTX1060) Laptop Review
.... Tieten voisi myös odottaa ps5 jos malttaa
Vähän samaa mietin itsekkin, mutta "vähän" tehokkaammalla läppärillä. Sinällään en haluaisi konsolille hankkia, kun mikään lukittu 30 tai myöhemmin 60 fps ei sinällään innosta, mutta se että miten mahtaa läppärillä pyöriä. Ehkä täytyy kärsivällisesti odotella pari päivää julkkarin jälkeen. Kuvittelisin että tän luokan hypetyksen jälkeen olisi youtube täynnä testejä jne.

Noi pcn system vaatimuksethan on yllättävän matalat, mutta miten totena sitä viitsii pitää ja onko se laskettu jollekkin cinematic 24fps rajalle niin ken tietää.

Eli varmaan maltti on valttia! Eikai tässä hevosen selässä olla, ei ne tuolta steamista lopu kesken ne avaimet kuitenkaan vaikkei heti 10. pv ostaisi
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Vähän samaa mietin itsekkin, mutta "vähän" tehokkaammalla läppärillä. Sinällään en haluaisi konsolille hankkia, kun mikään lukittu 30 tai myöhemmin 60 fps ei sinällään innosta, mutta se että miten mahtaa läppärillä pyöriä. Ehkä täytyy kärsivällisesti odotella pari päivää julkkarin jälkeen. Kuvittelisin että tän luokan hypetyksen jälkeen olisi youtube täynnä testejä jne.

Noi pcn system vaatimuksethan on yllättävän matalat, mutta miten totena sitä viitsii pitää ja onko se laskettu jollekkin cinematic 24fps rajalle niin ken tietää.

Eli varmaan maltti on valttia! Eikai tässä hevosen selässä olla, ei ne tuolta steamista lopu kesken ne avaimet kuitenkaan vaikkei heti 10. pv ostaisi
Voithan sinä sen ostaa heti julkaisupäivänä ja palauttaa jos pyörii liian huonosti. Ei siihen testaamiseen sitä 2h mene.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Ei vaan kannata sitten aloittaa Nomadilla, vaan suoraan street kidillä kaupunkiin koska se on se pelin raskain alue.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 022
Voithan sinä sen ostaa heti julkaisupäivänä ja palauttaa jos pyörii liian huonosti. Ei siihen testaamiseen sitä 2h mene.
Veikkaan että luen nopeammin 1-2 testiartikkelia tai katson 1-2 Youtube videota, kuin lataan 70GB(?) pelin koneelleni. Ainakaan omalla netilläni tuota ei ihan parissa tunnissa ladata. Joillakin tilanne on varmasti eri, mutta eipä tuo minua lohduta.

Toki jos elää kaikkihetimullenyt asenteella, niin kai sitä bugista tekelettäkin mielellään pelaa fixejä odotellessa;)
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
Laita VPN päälle ja osta. Toki saa myös waretettua ilmaiseksi, jos ei kiinnosta maksaa sitä virallista hintaa...
Ei kiinnosta laittomuudet. Halpa hinta kiinnostaa. Sori (?).

Olen siis ostamassa peliä kuudella kympillä Steamista, mutta tuo hinta voisi jo kallistaa sille kannalle, että otan GOGista.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Voiko tuon ostaa jotenkin helposti sieltä?
Tosiaan VPN päälle ja yhteys venäjän puolelle, sitten vain gog.com ja shoppailemaan. Ite menin chromella että sai käännettyä englanniksi ja käytin Private Vpn kun on ilmainen. Ja paypalilla maksoin.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Onko tietoa muuten tuleeko tähän mitään Preloadia vai pitääkö julkaisu päivänä alkaa lataileen?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Tosiaan VPN päälle ja yhteys venäjän puolelle, sitten vain gog.com ja shoppailemaan. Ite menin chromella että sai käännettyä englanniksi ja käytin Private Vpn kun on ilmainen. Ja paypalilla maksoin.
Ja onko tosiaan näin, ettei VPN tarvitse ottaa pois maksun ajaksi?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 483
Viestejä
4 192 539
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom