Cyberpunk 2077

Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
95
Veikkaan että noita korkeampien resoluutioiden vaatimuksia ei tule ulos ennen kuin AMD:kin on paljastanut korttinsa. Ne mihin riittää vanhempi rauta on turvallista paljastaa jo nyt.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 341
Niin, näyttää siltä, että olisi 1080p / medium suositukset.
Ei jaksa uskoa, että mistään high tasosta olisi kyse.
RTX ON sitten ihan erikseen ja kai siihen joku "HD" paketti tulee, jos noin pieni tosiaan on koko levyllä.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 011
CD Projekt Red itse vahvisti, että minimivaatimukset on 1080p Low ja suositukset 1080p High. Mitään infoa ei vain löydy, onko 30 vai 60 FPS kyseessä.

Witcher 3:ssa minimivaatimuksien GPU oli GTX 660 ja suosituksissa GTX 770. Nuo taisivat olla suunnilleen 1080p/Low/30FPS ja 1080/high/30FPS tasoa. Voisi kuvitella, että tuon ja matalien vaatimuksien takia Cyberpunkin vaatimukset olisivat 30 FPS, mikä merkkaisi aika raskasta peliä. Pelimoottorihan on sama Red Engine molemmissa, mutta Cyberpunkissa paljon uudempi ja päivitetympi.



Oma näyttis on karkeasti tuplasti tehokkaampi kuin suositeltu GTX 1060 ja prossu noin 60% tehokkaampi kuin suositeltu i7 4790. Tavoitteena olisi vähintään 1080p High -asetuksilla saada +60FPS, enkä usko sen jäävän mahdottomaksi. Jos nuo suositukset ovatkin 60FPS ruudunpäivitysnopeudelle, niin sitten ei pitäisi olla mitään ongelmia.

Kiinnostaa myös, onko pelissä NPC-hahmojen ja liikenteen määrällä sliderit, kuten Witcherissä oli Background characters. Itse ainakin tykkään, että kadut ovat täynnä elämää ja ihmisiä, mikä toki kuormittaa prossua enemmän. i7 9700KF käynyt pariin kertaan jo ostoskorissa kyllä :think:
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Tuosta viimeisimmästä night city traikusta tuli kyllä niin pahat GTA vibat että ihan hirvittää (ei sillä ettenkö tykkäis gta peleistä).
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417

CD Projekt Redin odotetut Cyberpunk 2077 on läpäistävissä nopeammin kuin studion aiempi The Witcher 3, mikä on kehittäjiltä tietoinen päätös.

Studion tehtäväsuunnittelija Patrick K. Mills paljasti uudessa haastattelussa, että pelaajilta saadun palautteen perusteella The Witcher 3 oli liian pitkä ja että tätä tuki myös pelin alhainen läpäisyprosentti. Siksi Cyberpunk 2077:n tarina haluttiin tiivistää pituudeltaan pienemmäksi, joskin halukkaille pelattavaa on edelleen tarjolla runsaasti.

– Haluamme ihmisten kokevan koko tarinan, joten lyhensimme päätarinaa. Pelissä on silti paljon tekemistä, ja täydellisen läpipeluun osalta en osaa antaa edes summittaista lukemaa [tarvittaville pelitunneille], Mills sanoo.

Lähde: IGN
Steamissa siis 27% läpäissyt pelin
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
[Sarkasmi]Joo voi harmin paikka kun CD Projekt Red ei oikeen tajunnu keskittyä rahastamiseen enempi ja vähemmän siihen laatuun ois ottanu Ubisoftista esimerkkiä[/:ADSarkasmi]
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 024


Steamissa siis 27% läpäissyt pelin
Tämä on kyllä mielestäni erittäin hyvä juttu. Toisaalta Witcher 3 ei ole mielestäni hyvä esimerkki liian pitkästä pelistä, toisin kuin esim AC: Odyssey on (tai ehkä oli vain enemmän aikaa pelata Witcherin julkaisun yhteydessä..)

Mutta hyvä, enemmän mielekästä tekemistä kuin turhaa vaeltamista ja kyllähän tuo kaupunkiympäristökin puoltaa sitä.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Luulisin että se pääkampanjan lyhyys johtuu erilaisesta kartasta ja pelin tyylistä, tuo että pelaajat ei viimeistelly w3 on vähän tekosyy.
CP:ssä kaikki paikat on lähempänä toisiaan koska autot ja kaupunki paikkana. Sen sijaan että questi on jossain metsässä se tapahtuu talon sisällä mikä vaatii enemmän tasosuunnittelua, keskutelutuita käydään puhelimilla jne,
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 465
Niin, näyttää siltä, että olisi 1080p / medium suositukset.
Ei jaksa uskoa, että mistään high tasosta olisi kyse.
RTX ON sitten ihan erikseen ja kai siihen joku "HD" paketti tulee, jos noin pieni tosiaan on koko levyllä.
Teillä on poijjaat varsin kovat vaatimukset tälle pelille, jonka käsittääkseni pitäisi kuitenkin jopa perus PS4:llä ja Xbox One:llakin pyöriä. :psmoke: Ehkä sitten tosiaan jonkun säteenseurannan kanssa noin, että joku medium asetuskin kyykyttää koneita ihan huolella.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Positiivinen ylläri kun ehdin pelätä että eihän tämä pyöri ilman että pitää ostaa helvetisti lisää rompetta ja olin jotenkin varautunut jonkun 3070:sen ostamiseen mutta sekin on overkilli mun näytölle niin riittää 3060:nen tai amd:n vastaava ja säästyneellä rahalla vaikka kalijaa alkostoresta... taino ps5:seen toinen ohjain jos sen sattuu saamaan ennakkotilauksesta :rolleyes:
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 388
Vähän arveluttaa onko tästä tulossa enemmän Watch Dogsin kaltainen adhd-sähläys hienoilla kuorilla ja ontolla sisällöllä kuin Witcherin tyyppinen hidastempoisempi aikuisille suunnattu peli. Toivottavasti ei.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Vähän arveluttaa onko tästä tulossa enemmän Watch Dogsin kaltainen adhd-sähläys hienoilla kuorilla ja ontolla sisällöllä kuin Witcherin tyyppinen hidastempoisempi aikuisille suunnattu peli. Toivottavasti ei.


Tää sopii kuvaukseen paremmin :D

Luotto on sen verran kova CDPR:n etten oo huolissani ja jos on paska niin refundi toimii :thumbsup:
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
Luotto on sen verran kova CDPR:n etten oo huolissani ja jos on paska niin refundi toimii :thumbsup:
Eihän kolmessa tunnissa kerkeä kuin hädin tuskin hahmon tekemään. Sitten refund onkin jo myöhässä. ;)

Tulee hankittua RTX 3090 mm. tätä peliä varten. Toivottavasti kerkeää tulla koneeseen ennen peliä. :D
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Ainut ratkasu on oottaa joku viikko että ihmiset ryysii tuon pelin läpi niin saa järkevämpi pelaaja arvosteluja kuin ne 0.5h arviot "GOTY" "Why are you reading my review?" "5/5" :D

Mutta kukapa sitä malttaa kun tätäki on hypetetty jo mistä saakka? :)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 240


Steamissa siis 27% läpäissyt pelin
Voe helvetin helvetin helvetti sentään :tdown::dead::darra::rage::facepalm::grumpy:

Ei ollut wihtori toddDellakaan liian pitkä. Ja kaikki muut mielipiteet on vääriä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 240
Mulla on vaan tämä vamma aivoissa, että kun päätarina loppuu, samalla tipahtaa kinostus peliin. On tarve saada sellainen closure, vähän niin kuin lukisi pitkä kirjan päätökseen, niin kun sen painaa viimeisen kerran kiinni, niin se on siinä. Peleissä tämä closure tulee kun koko homman punainen lanka eli pääjuoni päättyy.
Nyt pitää vain varoa ettei ahnehdi sitä päätarinaa liikaa.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Pääkampanjasta viis, kunhan sivutehtävät on vähintään yhtä laadukkaita kuin W3:ssa niin riittää itselle.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 388
Mulla on vaan tämä vamma aivoissa, että kun päätarina loppuu, samalla tipahtaa kinostus peliin. On tarve saada sellainen closure, vähän niin kuin lukisi pitkä kirjan päätökseen, niin kun sen painaa viimeisen kerran kiinni, niin se on siinä. Peleissä tämä closure tulee kun koko homman punainen lanka eli pääjuoni päättyy.
Nyt pitää vain varoa ettei ahnehdi sitä päätarinaa liikaa.
Sama täällä. Harmitti kun tuli jätettyä iso osa Witcherin sivutehtävistä päätarinan jälkeen. Eihän ne sitten enää napannut. Pääjuonen ohella meni mukavasti.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
Mulla on vaan tämä vamma aivoissa, että kun päätarina loppuu, samalla tipahtaa kinostus peliin. On tarve saada sellainen closure, vähän niin kuin lukisi pitkä kirjan päätökseen, niin kun sen painaa viimeisen kerran kiinni, niin se on siinä. Peleissä tämä closure tulee kun koko homman punainen lanka eli pääjuoni päättyy.
Nyt pitää vain varoa ettei ahnehdi sitä päätarinaa liikaa.
Sama täällä. Harmitti kun tuli jätettyä iso osa Witcherin sivutehtävistä päätarinan jälkeen. Eihän ne sitten enää napannut. Pääjuonen ohella meni mukavasti.
Sama juttu täällä. Täydellinen mielenkiinnon lopahtaminen pääjuonen jälkeen. Edes lisäosat eivät enää napanneet. Toivottavasti Cyberpunkille ei käy samoin.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Se että päätarina ei ole yhtä pitkä ei tarkoita etteikö peli sivu questeineen voisi olla silti pidempi.
No päätarinan voi pelata kolmesti läpi ja alun pitäisi ainakin olla erilainen jokaisessa mutta missä välissä sitten nämä kolmen eri aloituksen polkua kohtaa on mysteeri.
En jaksa uskoa että keski vaihde tai loppu ovat ihan erilaisia hahmoja ja tarinaa myöden.

Itse pelasin ekalla kerralla päätarinan wihtorista(Bad ending) ja jotain osaa sivutehtävistä mutta toisella kerralla sitten pommitin lisäosat, päätarinan uudestaan paremalla lopetuksella ja paljon sivutehtäviä.

Edit: Tekemistä varmasti riittää CP2077 kunhan ei vain lähde juoksemaan päätarinaa läpi vaan keskittyy sivutehtäviin joka itsekin olisi pitänyt ekalla kerralla tehdä paremmin wihtori 3 kohdalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Kävin W3.n kohdalla tarkkaan tutkimassa ,missä vaiheessa päätehtäviä pitäisi vähän jättää tekemättä,ja jatkaa sivutehtäviä.
Päädyin lopulta ostamaan gameguide kirjan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
787
Itsellä varsinkin ekalla läpipeluulla tuli kahlattua kaikki sivu kyöstit aina ensimmäisenä ja sit kun oli pakko jatkaa mainstoryä niin sitten sitä. Ei välttämättä ihan optimaalinen sekään koska mainstory tehtäviin oli sitten ihan yli levelinen ukko.
 

Billy Herrington

Rasvaprosentti 35
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
303
Itsellä varsinkin ekalla läpipeluulla tuli kahlattua kaikki sivu kyöstit aina ensimmäisenä ja sit kun oli pakko jatkaa mainstoryä niin sitten sitä. Ei välttämättä ihan optimaalinen sekään koska mainstory tehtäviin oli sitten ihan yli levelinen ukko.
Sama itellä. Mutta tässä hahmosta tuli muutenkin aika op isoimmilla leveleillä vaikka oli vaikein vaikeusaste.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Jep, mitään kiirettä ei tosiaa pidetä main questin kanssa, sit vasta kun ei ole muutakaan tekemistä. Edelleen W3:ssa oli kyllä niin hyvin rakennetut sivuquestit että en odota yhtään vähempää tältäkään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 619
Witcherissä oli kyl aika selviö millon nuo questit piti tehä, kun oli niin tiukkoja nuo XP-rajat sivuquesteilla, että et saanu juuri mitään jos olit ylilevelillä. Questeja tuli sitä vauhtia, että sai olla lähes koko ajan tekemässä niitä "erääntyviä" vihreitä tai "erääntyneitä" harmaita sivuquesteja. Pääquesteista taas sai niin paljon xp:tä ettei niitä kannattanut todellakaan tehdä jos sivutehtävistä halusi jotain muutakin hyötyä kuin tarinan verran.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 769
Witcherissä oli kyl aika selviö millon nuo questit piti tehä, kun oli niin tiukkoja nuo XP-rajat sivuquesteilla, että et saanu juuri mitään jos olit ylilevelillä. Questeja tuli sitä vauhtia, että sai olla lähes koko ajan tekemässä niitä "erääntyviä" vihreitä tai "erääntyneitä" harmaita sivuquesteja. Pääquesteista taas sai niin paljon xp:tä ettei niitä kannattanut todellakaan tehdä jos sivutehtävistä halusi jotain muutakin hyötyä kuin tarinan verran.
Tämänkin korjasi onneksi modit, jolloin sivutehtävästä saa aina saman xp:n, teki sen milloin tahansa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
787
Itsellä Witcher oli ensimmäinen peli missä expa oli lähes yhdentekevää. Ne sivu questit tuli pelattua sen takia että ne oli helvetin mielenkiintoisia. Sitten taas täytenä vastakohtana voisi sanoa vaikka Assasins creed Originssin missä joutui pelaamaan tylsiä sivutehtäviä saadakseen leveliä että voisi ylipäätään tehdä mainquestia.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 341
jos olit ylilevelillä
Witcherissä (3) piti kyllä tarkkailla omaa leveliä ettei mennyt liian hyväksi, kun sitten pääjuonen tehtävät olivat aivan liian helppoja.
Hankalahan tuo on toteuttaa niin ettei kuitenkaan vihut skaalaudu niin kuin esim. Skyrimissä. Tietysti voisihan sitä aina lisätä vihuja, mutta onko sekään mielekästä kaikissa tapauksissa.
Jotenkin tässä odotellessa on suurimmat odotteluhimot jo aikalailla kaikonnut peliä kohtaan, nyt pystyy ottamaan sen neutraalisti vastaan.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 313
Witcherissä (3) piti kyllä tarkkailla omaa leveliä ettei mennyt liian hyväksi, kun sitten pääjuonen tehtävät olivat aivan liian helppoja.
Hankalahan tuo on toteuttaa niin ettei kuitenkaan vihut skaalaudu niin kuin esim. Skyrimissä. Tietysti voisihan sitä aina lisätä vihuja, mutta onko sekään mielekästä kaikissa tapauksissa.
Jotenkin tässä odotellessa on suurimmat odotteluhimot jo aikalailla kaikonnut peliä kohtaan, nyt pystyy ottamaan sen neutraalisti vastaan.
Muistan kun Elder Scrolls IV: Oblivion julkaistiin, niin itsellä lähti ihan laukalle kaiken muun kuin päätarinan tekeminen.
Siinä vaiheessa kun sitten aloitin sitä, olikin päätarinan ekat tappelut aivan uskomattoman vaikeita. :rofl2:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
860
Mikäs tästä pelistä tekee niin ihmeellisen, että tätä odotetaan kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Mikäs tästä pelistä tekee niin ihmeellisen, että tätä odotetaan kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa?
Aluks koska CDPR kehittäjänä ja teemansa puolesta. Nykyään paha sanoa, trailereiden paskuuden jälkeen en odota enää mitään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 619
Mikäs tästä pelistä tekee niin ihmeellisen, että tätä odotetaan kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa?
Monella märkiä unia jostain Cyberpunk-aiheisista peleistä sekä firman edellinen tuotos. vähän ku jokainen GTA on jumalpeli vaan koska se edellinen GTA oli hyvä ja se oli hyvä koska edellinen GTA oli hyvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
En kyllä tiedä mikä noista trailereista sitten paskoja tekee. Saatat olla aika yksin mielipiteesi kanssa.. :think:
Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.

Mut joo, vaan mun mielipide onneks. Kyllä mulla tää edelleen Steamissa on ennakkovarattuna, mutta odotukset on kyllä aika romahtaen laskenu jokasen trailerin myötä.
 

KMies

Tukijäsen
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
140
Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.

Mut joo, vaan mun mielipide onneks. Kyllä mulla tää edelleen Steamissa on ennakkovarattuna, mutta odotukset on kyllä aika romahtaen laskenu jokasen trailerin myötä.
Et ole yksin.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.

Mut joo, vaan mun mielipide onneks. Kyllä mulla tää edelleen Steamissa on ennakkovarattuna, mutta odotukset on kyllä aika romahtaen laskenu jokasen trailerin myötä.
Kyllä toi muhunkin on iskeny paljon vähemmän kun haluaisin, ois kiva jos olisi joku peli jota odottaisi tosi paljon. Oon ostamassa uutta konetta Zen3 + uusien näyttiksien myötä niin olisi helpompaa perustella rahankäyttöä itselleni jonkun super-hienon pelin takia.

Ja nyt kun tässä voinee avautua niin mun mielestä noi grafiikat ei näytä edes miltään hämmentävän loistavilta. Niin ku ihan jees kamaa mutta ei nyt mitään erikoisempaa mitä uudelta peliltä odottaisi?
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Kyllä nuo omaan silmään näyttää ihan 2020 vuoden pelin graffoilta. :zoom:
Pitää muistaa että videoilla laatu on enemmän tai vähemmän pakattua suttua eikä se kerro koko totuutta. Itse tulen todennäköisesti olemaan hyvinkin tyytyväinen siihen miltä peli 4K:na näyttää. :smoke:
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 024
Alkuperäinen Cyberpunk 2020 lautapeli(-universumi) oli myös suosittu ja tämähän perustuu täysin siihen, eiköhän sekin osaltaan kasvata tämän pelin odotuksia.

Witcherissä (3) piti kyllä tarkkailla omaa leveliä ettei mennyt liian hyväksi, kun sitten pääjuonen tehtävät olivat aivan liian helppoja.
Hankalahan tuo on toteuttaa niin ettei kuitenkaan vihut skaalaudu niin kuin esim. Skyrimissä.
Witcher 3:eenhan tuli päivityksessä tuo mahdollisuus skaalata vihollisit levelin mukaan, teki pelistä huomattavasti paremman kun level nelikymppisenäkin saattoi kuolla susilaumalle.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.

Mut joo, vaan mun mielipide onneks. Kyllä mulla tää edelleen Steamissa on ennakkovarattuna, mutta odotukset on kyllä aika romahtaen laskenu jokasen trailerin myötä.
Itse en ole alusta lähtienkään ollut täpinöissäni Cyberpunkista. Koko Cyberpunk aika vieras juttu mulle, ja räiskinnät ei tänä päivänä enää niin iske.

Näyttäähän tuo ihan hienolta trailereissa, mutta ei ne minussa mitään hypeä sytytä. Ja kaikki luvatut ominaisuudet mitä on poistettu on koko ajan laskenut odotuksia, itse olen jopa varautunut että pelistä saattaisi ehkä tulla jopa pettymys.

Ja tämän kirjoittaa tyyppi jolle Witcher 3:sta tuli suosikkipeli ja jolle Cd Projekt Red on suosikkipelifirma jota ehdottomasti haluan tukea.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Kyllä nuo omaan silmään näyttää ihan 2020 vuoden pelin graffoilta. :zoom:
Pitää muistaa että videoilla laatu on enemmän tai vähemmän pakattua suttua eikä se kerro koko totuutta. Itse tulen todennäköisesti olemaan hyvinkin tyytyväinen siihen miltä peli 4K:na näyttää. :smoke:
Näkemyserojahan nämä on, ja toki peli näyttää varmasti hienommalta kun nuo Youtube videot, mutta mulle noissa videoissa ei ole näkynyt mitään niin ihmeellistä että olisin yllättynyt jos tuo grafiikan puolesta olisi jo julkaistu vuosi sitten.

Oon monta kertaa meinannut kommentoida aiheesta täällä mutta en ole kehdannut aiemmin, oli vaan helpompaa kertoa mielipide Raxaman kommentin jälkeen :D
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
No, onneksi CDPR osaa tarinankerronnan ja itse odotankin sitä kaikista eniten. Sitten olen pettynyt jos tehtävien taso ja käsikirjoitus ei ole vähintään W3 tasoa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
No, onneksi CDPR osaa tarinankerronnan ja itse odotankin sitä kaikista eniten. Sitten olen pettynyt jos tehtävien taso ja käsikirjoitus ei ole vähintään W3 tasoa.
Joo, ettei jää väärinkäsityksiä niin toki mullekin tarina on tärkein ja juuri pelailen uudestaan New Vegasia juurikin tarinan takia (vaikka muistaakin about kaiken).

Mulle grafiikka vaan ei näyttänyt niin hienolta kun jengi kommentoi täällä, sekä myöskään pelimekaniikka ei näyttänyt niin mielenkiintoiselta kun olisin toivonut.

Lisättäköön vielä että vaikka on Witcher 3 ostettuna niin ei ole tullut pelattua sitä alkua pidemmälle. Tuli jotenkin käytettyä kaikki energia Skyrimiin jossain kohtaan ja sit samalla Witcher vaan jäi pelaamatta kunnolla. Ja tiedän, pitäisi kyllä Witcher 3 pelata myös läpi :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Lisättäköön vielä että vaikka on Witcher 3 ostettuna niin ei ole tullut pelattua sitä alkua pidemmälle. Tuli jotenkin käytettyä kaikki energia Skyrimiin jossain kohtaan ja sit samalla Witcher vaan jäi pelaamatta kunnolla. Ja tiedän, pitäisi kyllä Witcher 3 pelata myös läpi :D
Mitä helvettiä, onko täälä joku toinenkin joka ei oo pelannu witcheriä... Itelläki kaikki kolme osaa on köllötelly stiimissä vuosikaudet ja aina aatellu alottaa projektina pelaamaan ne läpi järjestyksessä mutta voi helvetti kun noita pelejä on joka kirjasto täynnä ettei vaan kerkee. Ja nythän jossain uutisessa mainittiin että witcher kolmosesta ois tulossa joku enchanced -versio jossa paremmat tekstuurit ja jopa jotain rtx -töhnää niin joskohan sitä pääsis vihdoinkin pelaileen kun sais tän näyttiksen vielä päivitettyä :rolleyes:

Nyt vois jopa toteutuakin kun en näköjään saanu verkkiksen varauksesta ps5:sta, jolla oli tarkotus alottaa demon's / dark souls -putki... :oops:
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 121
Jaa-a.. Ite en ole kattonu ensimmäistäkään traileria/teaseria/vastaavaa, niin ei mitään hajua miten lupaavia tai pettymystä aiheuttavia ne on. Ihan tietosesti olen ne skipannut, koska en jaksa stressata etukäteen pelin kanssa ja haluan nähdä kaiken ensimmäistä kertaa itse pelatessani. Mahdanko olla ainoa?
Itse peli on kyllä ostettu jo alkuvuodesta suoraa GOGista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 140
Viestejä
4 196 875
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom