• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Crucial Pro DDR5 RAM Kit (2x16GB) 6000MHz, Amazon.de, 89,63e

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KLF
  • Aloitettu Aloitettu

KLF

Tuote: Crucial Pro CP2K16G60C36U5W DDR5 RAM Kit (2x16GB) 6000MHz
Tarjoushinta: 89,63e
Normaalihinta: 209,13e amazon, 139e jimms & datatronic
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: rajoitetun ajan, ei tietoa
Linkki: Amazon.de

Kommentti tarjouksesta: yli 99e tilauksiin ilmaiset toimituskulut. Vaikuttaa siltä ettei omaan tilaukseen kuitin mukaan tullut ns. vero eroa päälle.

mainoskuvan mukaisesti nämä muistikammat on valkoiset, saatavilla myös mustana n.100e hintaan.
1734331090378.png

Ainakin mitä nyt olen tilannut niin vaikuttaisi, että tuo veroero näkyy jo sivuilla kirjautuneena. Joku päivitys vaikuttaisi olevan tapahtunut sivuilla.

Oon selvästi tippunut muistien hinnoissa kärryiltä kun DDR 5 saa kivan määrän tähän hintaan vai onko tää joku supertarjous :)

Oon selvästi tippunut muistien hinnoissa kärryiltä kun DDR 5 saa kivan määrän tähän hintaan vai onko tää joku supertarjous :)
Tämä on CL36 eli hitaat latenssit. Sitä parempia on ainakin 34, 32, 30 ja 28 tällä nopeudella.
Jokainen steppi noista vastaa n. 400Mhz nopeampaa muistia.

Ainakin mitä nyt olen tilannut niin vaikuttaisi, että tuo veroero näkyy jo sivuilla kirjautuneena. Joku päivitys vaikuttaisi olevan tapahtunut sivuilla.
Hyvä pointti. Ilman kirjautumista 84.99e

Kesällä ja syksyllä sai torista käytettynä alle kuudellakympillä 2x16GB, ajattelin että kyllä ne siitä vielä laskee kun ei ole tarvettakaan :P Nyt näyttää halvimmat tällä hetkellä olevan sen 90e/32GB torissa.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 578
Jäsenet
75 452
Uusin jäsen
Jurp0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom