• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Crocsit jopa -60% crocs.fi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jny
  • Aloitettu Aloitettu
Jestas että on muuten hieno systeemi kengän koon määrittämiseen. Sai oman jalan koon lähes millilleen oikein parilla kuvalla.

Mistä tuo crocs.fi oikeesti kotoisin? Ja ilmeisesti ihan luotettava kauppa?

1733311701323.png

Maalaa tekstin ja klikkaa oikealla, niin saa vaihtoehdoksi siirtyä osoitteeseen, jos 8 merkin kirjoittaminen osoiteriville on liian työlästä

1733315542725.png
(tässä viestissä piilotettuna linkki myös)

Kiitos korjasin sen tähän ja laitoin ohjeen muillekki:
1733316296531.png

Tuote: crocs kenkiä
Tarjoushinta: jopa -60%
Normaalihinta: Normaalihinta
Kauppa: https://www.crocs.fi/
Voimassa: 6.12
Linkki: crocs.fi

Tilasin kasan crocseja järkihintaan.

Kyllä tuo lienee ihan oikea kauppa, mutta toimitusvaikeuksia siellä näyttää olevan kokemuksista päätellen.

IP osoitteen takaa löytyy useampi EU domain:
crocs.be
crocs.com.au
crocs.co.uk
crocsdanmark.dk
crocs.de
crocs.eu
crocs.fi
crocs.fr
crocsfrance.fr
crocs.ie
crocs.it
crocs.lu
crocs.nl
crocs.pt
heydude.eu
heydude.fr
heydude.uk
www.crocs.be
www.crocsdanmark.dk
www.crocsfrance.fr
www.crocs.ie
www.crocs.it
www.crocs.lu
www.crocs.pt

Ja sivulta crocs.com uudelleenohjataan sivulle crocs.fi.

Karvacrocsit olisin tilannut vanhojen kuluneiden tilalle mutta tietenkin alennuksessa on vain tenaville tarkoitetut värit, ja mustat normaalihintaisia :cautious:

Onneksi tuli vaimo apuun niin sain mustat 49 numeron 25€ ilman rahteja. Toki säästöt hupeni vaimon neliapiloihin ja päivänkakkaroihin jne. 🌞

Onko muille tullut crocsit vai onko tämä joku huijaus? Lasku kyllä tuli mutta kenkiä ei näy

Onko muille tullut crocsit vai onko tämä joku huijaus? Lasku kyllä tuli mutta kenkiä ei näy
Eipä ole tännekään kuulunut. 4.12. tilasin ja seurannassa viimeisin merkintä on 5.12. Hollannissa ja lähetyksen tilana in transit. Lasku kyllä tuli Klarnaan.

Ei ole kuulunut. 4. päivä tilaus 7.päivä lähetetty.
Mennyt vähän enemmän kuin tämä 5 arkipäivää. Onko tuo sitten arvio maahan jossa varasto sijaitsee

IMG_20241218_132746.jpg

tein itse tilauksen 5.12 .Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat että paketti hävinnyt, lähettävät uudet tilalle

Joo, lasku tuli mutta tavara ei ainakaan vielä.

En nyt vielä laske tätä huijaukseksi. Mulla viivästyi Amazonista tilattu ja Italiasta lähtenyt paketti viikon.

tein itse tilauksen 5.12 .Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat että paketti hävinnyt, lähettävät uudet tilalle
Sama vastaus tuli tännekin kun kyselin perään.

"From what I can see your order appears to be stuck/lost in transit. You can confirm your shipping address with me and we will resend it."

Joo, lasku tuli mutta tavara ei ainakaan vielä.

En nyt vielä laske tätä huijaukseksi. Mulla viivästyi Amazonista tilattu ja Italiasta lähtenyt paketti viikon.
Normaalikäytäntö on että lasku lähtee silloin kun tilaus lähetetään, eli on hyvin mahdollista että sinulla on sama tilanne. Se että onko ne oikeasti hävinnyt jonnekkin on eri asia.

GLS :n sivuilla sanotaan minun seurantanumerolla näin:

The parcel is on its way to the final parcel center.
For more information, please see the detailed shipment tracking below.”

”Below” ei selviä mitään Hollannin pään jälkeen. En tiedä voisko vaatia hyvitystä jos ei tule jouluksi…

GLS :n sivuilla sanotaan minun seurantanumerolla näin:

The parcel is on its way to the final parcel center.
For more information, please see the detailed shipment tracking below.”

”Below” ei selviä mitään Hollannin pään jälkeen. En tiedä voisko vaatia hyvitystä jos ei tule jouluksi…
Minulla sanoo samaa. Ei tule jouluksi. Aspa laittoi että on jo kulunut niin monta päivää ilman päivityksiä kuljetusfirmalta niin paketti merkataan kadonneeksi kuljetuksessa. Lähettävät uuden jossa menee 5-10 päivää saapua perille. Olisi pitänyt varmaa aikaisemmin itsekin kysellä, mutta eipä nuilla nyt itsellä kiire ollut vaikka lahjaksi meneekin

Sama tarina itselläni. Jotain hämärää näiden tilausten kanssa on ollut (joko myyjän tai kuljetusosapuolen osalta), kun samaa sedpitystä on kerrottu monelle.

Minäkin jouduin kyselemään lähetyksen perään. GLS ei ole saanut sitä. Crocsilta vastattiin että paketti hävinnyt tms. Lähettävät uudestaan. Eipä kovin luotettava kauppa ole sitten.

On tässä kuitenkin sellanen hyvä asia että kaveri tilas päivää myöhemmin ja se sai ihan ongelmitta kengät jo itselleen.

Minäkin jouduin kyselemään lähetyksen perään. GLS ei ole saanut sitä. Crocsilta vastattiin että paketti hävinnyt tms. Lähettävät uudestaan. Eipä kovin luotettava kauppa ole sitten.

On tässä kuitenkin sellanen hyvä asia että kaveri tilas päivää myöhemmin ja se sai ihan ongelmitta kengät jo itselleen.
Miten se kaupan vika on jos kuljetusyritys on hukannut ilmeisesti kokonaisen rekan/merikontin?
Eikös tuo kuitenkin luotettavuudesta kerro, että pistävät ilman kuukausien selvitysrumbaa uuden paketin tulemaan.

Itsellä myös alkuperäinen lähetys kadonnut GLS:lle päädyttyään, tämä siis GLS:n seurannasta:
06/12/2024 00:23
The parcel has left the parcel center.
Netherlands

06/12/2024 00:13
The parcel was handed over to GLS.
Netherlands

No tottahan tuo. Täältä ja muualta kun lukee vastaavia toimitusongelmia niin minusta se vaan kuulostaa lähettäjäongelmalta. Sillä kenen jos ei lähettäjän vika ole jos ei tajua vaihtaa paketintoimittajaa jos toimituksissa on jatkuvasti ongelmia?

Mä oon kerran tilannut tuolta Alankomaiden Crocs-paikasta. Koot oli ihan outoja, mutta palautus ois maksanu saman mokoman. Lahjotin sukulaisten eteiskaapin tukkeeksi.

Minulle tuli eilen vastaus sähköpostiin kun kyselin toimituksen perään:

Customer Service <customerservice@crocs.com> kirjoitti 23.12.2024 kello 20.15:
Hi XXXX,

We're happy you contacted us and would love to help you be comfortable in your own shoes.

We're really sorry for the inconvenience caused! It looks like the order was lost in transit. What we can offer you is to arrange a reship for the same item, if it's still available. Would you like to proceed?

Thanks again for reaching out, please let us know if you have any additional questions.

Kind regards,

Tony J. | Customer Service Representative

Tietty erikoista että supportti sanoo että voidaan reshipata JOS on samaa tavaraa jäljellä. Kyllähän supportin pitäisi nähdä varastotilanne. vaikuttaa ajan pelaamiselta. Itse taisin tilata Visalla eli pitänee reklamoida pankin suuntaa että rahat takas kiitos.

Tänään kävin lopulta Matkahuollon pakettipisteestä hakemassa. Mitään ilmoitusta ei tullut ja Crocsin aspasta kyselemällä kertoivat että ollut jo muutaman päivän noudettavissa. Sain aspasta GLS:n tilausnumeron ja sain sieltä kaivettua MH:n koodin. Seurannassa luki ettei puhnroa ollut ja sähköposti laitettu saapumisesta. Postia ei kuitenkaan koskaan tullut. Kyseessä siis uudelleenlähetetty tilaus kun ensimmäinen hävisi jonnekin. Eli jos joku vielä odottelee tilausta niin kannattaa kysellä perään ettei jää noutamatta.

Tänään kävin lopulta Matkahuollon pakettipisteestä hakemassa. Mitään ilmoitusta ei tullut ja Crocsin aspasta kyselemällä kertoivat että ollut jo muutaman päivän noudettavissa. Sain aspasta GLS:n tilausnumeron ja sain sieltä kaivettua MH:n koodin. Seurannassa luki ettei puhnroa ollut ja sähköposti laitettu saapumisesta. Postia ei kuitenkaan koskaan tullut. Kyseessä siis uudelleenlähetetty tilaus kun ensimmäinen hävisi jonnekin. Eli jos joku vielä odottelee tilausta niin kannattaa kysellä perään ettei jää noutamatta.
Oliko aidot jalankuoret vai piirun verran kovempaa kopiolaatua?

Ite sain uudelleenlähetyksestä seurantakoodin ja kyselin tänään GLS:n aspasta onko niistä tietoa. Tälläkertaa ne vastas että ovat kuljetuksessa. Ehkäpä sit pian täällä.

Kaverille tulleet olivat ihan aidot.

Kyselin jo kertaalleen uudelleenlähetettyjen kenkien perään;
We have received word from our courier GLS, and it appears that they cannot locate your package. Our sincere apologies for this inconvenience.

We have two options for you: we can either resend the order, or we can issue a full refund. Which would you prefer?
Uudelleenlähetetty pakettikin kadoksissa. Jospa ne kolmannella yrittämällä saapuu, sitten otan kyllä rahat takas :rofl:

Minä kyselin juuri GLS:ltä paketin perään. 7vrk on nyt tehnyt matkaa (ilman pyhäpäiviä) eikä vielä ole tullut saapumisilmoituksia. Jos ei kaveri olisi saanut omaa pakettiaan niin olisin jo vetänyt klarnasta rahat takaisin. Nyt vain riitautin/keskeytin maksun.

Uudelleenlähetty paketti vihdoin saapunut.. lähimpään noutolaatikkoon ilman puhelinnumeroa, joten eipä kait muuta kuin aspaan viestiä, että mitäs seuraavaksi :rolleyes:
Eli aluksi tosiaan piti pyytää tälle uudelle lähetykselle erikseen sähköpostilla GLS:n lähetyskoodi, GLS:n seurannassa sitten näkyy suomen lähetyskoodi (Finland parcel number), joka toimii Matkahuollon seurannassa.

Kolmas lähetysyritys loppui lyhyeen: tavara loppu, valitse toisen väriset kengät.... :cautious:
Olihan tämä jo google arvosteluista arvattavissa ennen tilausta, mutta eipä tässä isot rahat ole kiinni, katsotaan saavatko lähetettyä toisen värisiä...

Aivan käsittämätöntä sontaa 🙈. Mulle vastasivat että voin seurata koodilla minkä aikaisemmin antoivat royal mailin sivuilta pakettia. No eipä toimi sekään.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 577
Jäsenet
75 452
Uusin jäsen
Jurp0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom