Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maksa klarnalla jos huolettaaMistä tuo crocs.fi oikeesti kotoisin? Ja ilmeisesti ihan luotettava kauppa?
Mistä tuo crocs.fi oikeesti kotoisin? Ja ilmeisesti ihan luotettava kauppa?
(tässä viestissä piilotettuna linkki myös)
Tuote: crocs kenkiä
Tarjoushinta: jopa -60%
Normaalihinta: Normaalihinta
Kauppa: https://www.crocs.fi/
Voimassa: 6.12
Linkki: crocs.fi
Tilasin kasan crocseja järkihintaan.
Maksa klarnalla jos huolettaa
Testasin koodia niin ei toiminut jo alennettuihin hintoihin.Newsletter Signup
www.crocs.fi15 % Alennusta Seuraavasta ostoksestasi Kun tilaat uutiskirjeen*
En tiedä toimiiko jo alennettuihin.
Eipä ole tännekään kuulunut. 4.12. tilasin ja seurannassa viimeisin merkintä on 5.12. Hollannissa ja lähetyksen tilana in transit. Lasku kyllä tuli Klarnaan.Onko muille tullut crocsit vai onko tämä joku huijaus? Lasku kyllä tuli mutta kenkiä ei näy
Sama vastaus tuli tännekin kun kyselin perään.tein itse tilauksen 5.12 .Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat että paketti hävinnyt, lähettävät uudet tilalle
Normaalikäytäntö on että lasku lähtee silloin kun tilaus lähetetään, eli on hyvin mahdollista että sinulla on sama tilanne. Se että onko ne oikeasti hävinnyt jonnekkin on eri asia.Joo, lasku tuli mutta tavara ei ainakaan vielä.
En nyt vielä laske tätä huijaukseksi. Mulla viivästyi Amazonista tilattu ja Italiasta lähtenyt paketti viikon.
Minulla sanoo samaa. Ei tule jouluksi. Aspa laittoi että on jo kulunut niin monta päivää ilman päivityksiä kuljetusfirmalta niin paketti merkataan kadonneeksi kuljetuksessa. Lähettävät uuden jossa menee 5-10 päivää saapua perille. Olisi pitänyt varmaa aikaisemmin itsekin kysellä, mutta eipä nuilla nyt itsellä kiire ollut vaikka lahjaksi meneekinGLS :n sivuilla sanotaan minun seurantanumerolla näin:
”The parcel is on its way to the final parcel center.
For more information, please see the detailed shipment tracking below.”
”Below” ei selviä mitään Hollannin pään jälkeen. En tiedä voisko vaatia hyvitystä jos ei tule jouluksi…
Sama tarina itselläni. Jotain hämärää näiden tilausten kanssa on ollut (joko myyjän tai kuljetusosapuolen osalta), kun samaa sedpitystä on kerrottu monelle.tein itse tilauksen 5.12 .Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat että paketti hävinnyt, lähettävät uudet tilalle
Miten se kaupan vika on jos kuljetusyritys on hukannut ilmeisesti kokonaisen rekan/merikontin?Minäkin jouduin kyselemään lähetyksen perään. GLS ei ole saanut sitä. Crocsilta vastattiin että paketti hävinnyt tms. Lähettävät uudestaan. Eipä kovin luotettava kauppa ole sitten.
On tässä kuitenkin sellanen hyvä asia että kaveri tilas päivää myöhemmin ja se sai ihan ongelmitta kengät jo itselleen.
Customer Service <customerservice@crocs.com> kirjoitti 23.12.2024 kello 20.15:
Hi XXXX,
We're happy you contacted us and would love to help you be comfortable in your own shoes.
We're really sorry for the inconvenience caused! It looks like the order was lost in transit. What we can offer you is to arrange a reship for the same item, if it's still available. Would you like to proceed?
Thanks again for reaching out, please let us know if you have any additional questions.
Kind regards,
Tony J. | Customer Service Representative
Oliko aidot jalankuoret vai piirun verran kovempaa kopiolaatua?Tänään kävin lopulta Matkahuollon pakettipisteestä hakemassa. Mitään ilmoitusta ei tullut ja Crocsin aspasta kyselemällä kertoivat että ollut jo muutaman päivän noudettavissa. Sain aspasta GLS:n tilausnumeron ja sain sieltä kaivettua MH:n koodin. Seurannassa luki ettei puhnroa ollut ja sähköposti laitettu saapumisesta. Postia ei kuitenkaan koskaan tullut. Kyseessä siis uudelleenlähetetty tilaus kun ensimmäinen hävisi jonnekin. Eli jos joku vielä odottelee tilausta niin kannattaa kysellä perään ettei jää noutamatta.
Uudelleenlähetetty pakettikin kadoksissa. Jospa ne kolmannella yrittämällä saapuu, sitten otan kyllä rahat takasWe have received word from our courier GLS, and it appears that they cannot locate your package. Our sincere apologies for this inconvenience.
We have two options for you: we can either resend the order, or we can issue a full refund. Which would you prefer?