• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

• Live: io-techin Black Friday -kisastudio klo 20:45 - 00:00. Käymme läpi tarjouksia suomalaisista verkkokaupoista. Arvonassa 100€ Verkkokauppa.com lahjakortti ja AOC:n 25G4SXU-pelinäyttö! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

BF Corsair Vengeance RGB Pro SL DDR4 RAM 32 GB (2x16 GB) 3200MT/s CL16

Tuote: Corsair Vengeance RGB Pro SL DDR4 RAM 32 GB (2x16 GB) 3200MT/s CL16
Tarjoushinta: 93,99 €
Normaalihinta: -
Kauppa: Gigantti
Voimassa: -
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: 32 GB DDR4 muistia tilaustuotteena vielä asialliseen (ei raketoituun) hintaan.

Viimeksi muokattu:
1764272762870.png

Korjasin aloituspostaukseen Takiksen laittaman linkin. Gigantin sivut melko jumissa tällä hetkellä.

Näköjään katos muistit sivuilta ja linkki ei toimi.
Oma tilaus meni kuitenkin läpi, kun olin laittanut aiemmin ostoskoriin. Toimitusaika joulukuun lopussa.

Mulla on ostoskorissa vielä kaks settiä jotka voin halukkaalle tilata maksua vastaan.
187,98€.

Näköjään katos muistit sivuilta ja linkki ei toimi.
Oma tilaus meni kuitenkin läpi, kun olin laittanut aiemmin ostoskoriin. Toimitusaika joulukuun lopussa.

Mulla on ostoskorissa vielä kaks settiä jotka voin halukkaalle tilata maksua vastaan.
187,98€.
Kyllä toimii taas. kyykkäsi vain välillä. Minuutti sitten meni itsellä tilaus läpi

Tuli itsekin tilattua, pitkä aika kun muistin latenssien ja ajoituksien kanssa viimeksi ollut tekemisissä, niin mietityttää tuleeko itselle nyt enemmän muistia mutta (marginaalisesti) hitaampaa?
Tällä hetkellä
Ballistix Sport LT (8GB x2) DDR4 3200 CL16 16-18-18-36
Corsairin on (2x16 GB) DDR4 3200 CL16 16-20-20-38

Käytännössä ei varmaankaan nopeuseroa ja lisämuisti alkaa olemaan pakollinen.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 359
Jäsenet
80 464
Uusin jäsen
Elias V

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom