Itse en luota kenenkään tekeleisiin ensimmäisen käyttövuoden aikana.
Valtaosa omista ja muille asennetuista romuista on CWT:n tekeleitä. En minä fani ole, mutta ostan halvalla hyvää.
Ainoa ongelma on ollut HX1000:n (2017) kanssa, kun sen kelat tai puolijohteet ujelsi yli 200 watin kuormalla.
Saattaahan tuossa olla tuuriakin mukana tai sitten ei.
RM750x pitää yrittää hajottaa mahdollisimman pian. Tarkemmin muistellen sekin oli päällä useamman päivän, mutta kuormalla en silloin testannut, kun oli parempaa tekemistä.
Jaa miksikö se oli virroissa? No ne elkot. Oksidikerrokselle alkaa tapahtumaan jänniä, jos ovat jossain varaston hyllyllä vuosia ilman jännitettä.
Parin vuoden välein olisi hyvä käyttää virroissa, jos säilyttelee hakkuripowereita aarrearkussaan. Veikkaan, että minulla on lähemmäksi 150 hakkuripoweria + muita säilytyksessä olevia laitteita. Turhimpia romuja elvyttelen hieman harvemmin, kun kyseessä semmoinen valmistajan mukaan vaihteleva suositus.
Tuolta voi lukea lisää sivulta 19 alkaen, jos haluaa tarkistaa ns. faktat.
Minulla saattaa tulla mieleen Tukesille vasikointi, jos oma 750 wattinen alkaa syöksemään tulta siinä määrin, että se voisi sytyttää jotain palamaan.
Pienet kipinät ja savuttamiset kuuluvat sähkölaitteen uskottavaan kuolemaan, mutta semmoinen pitkäkestoinen ilotulitus on jo hieman riskialtista.
Kysykääpä ihan vittuilun takia Corsairin teknisestä tuesta, että miten vitussa noita uskaltaa pitää 24/7 päällä, jos lähtevät randomisti tulille.
Oikein vittuiltuna saattavat tarjota jotain parempaa tilalle.
Laittakaa seuraava linkki niille vihjeeksi:
Frontpage | Finnish Safety and Chemicals Agency (Tukes)
Tälläkin hetkellä näpyttelen muistini mukaan CWT:n tarjoamalla teholla. Tuo 60 euron RM550 gold on tosin ollut päällä vasta 711 vuorokautta joten kestotesti on vielä pahasti kesken.
Mitoituksen ja lyyttien perusteella pitäisi kestää vähintään triplat vielä, jos ei kuole nollavikaan tai salamaan. Maanantaivikaa tuskin enää ilmenee ja tulet näyttävät pysyvän sisällä.
En tiedä alueen nykyisiä sääntöjä enkä halua edes tietää niitä, mutta veikkaan, että se yksi Banaani-Hitleri tulee kohta lukottamaan ketjun jonkun syyn takia.