Corsair julkisti matalaprofiilisen ja langattoman K100 Air -pelinäppäimistön

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Oon tätä nyt muutaman päivän käyttänyt, rakenne on kyllä todella matala ja laaduntuntu hyvällä tasolla. Tosi erilainen kirjoitustuntuma vs perinteiset mekaaniset näppäimistöt, hyvin kannettavamainen, en muista oliko tätä eri kytkimillä saatavilla, meillä tuntopisteelliset joissa todella tuntuva jopa hieman "tahmea" tuntopiste.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
74
Toi hinta oli aivan odotetun naurettava. Ja itse en tykkää tactile-kytkimistä, joten tää saa jäädä kyllä ihan rauhassa hyllyyn.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Muistakaa testata myös softa. Corsairilla se on ollut aikamoista kuraa, ja esimerkiksi näppiksen lipsahtaessa unitilaan sen herääminen takaisin responsiiviseksi voi kestää huomattavan kauan. Omalla Corsairin naputtimella esimerkiks ehtii kirjottaa kahden lauseen verran tavaraa joista näppäimistö poimii yhden kirjaimen verran sieltä täältä ruudulle ennen kuin langaton yhteys on palautunut. Millään muulla langattomalla en ole saanu tuota aikaseks ja valmistajan lupaukset korjauksista omalla foorumillaan on ollu vuosia sitten ilman mitään muutoksia.
Kaksi kirjainta tuntuu jäävän pois kun unitilasta alkaa kirjoittamaan
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 311
Tulipa laitettua tuommoinen tilaukseen suoraan Corsairilta (kun ei postikuluja). Prkl, unohdin valita oikean näppäimistöasettelun ja tajusin tuon kun pari tuntia myöhemmin tuli ilmoitus että tilaus on lähetetty. Nopeaa toimintaa Corsairilta. Kohta pääsee kokeilemaan miten palautus/vaihto onnistuu kun en todellakaan ala italiaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
95
Oon tätä nyt muutaman päivän käyttänyt, rakenne on kyllä todella matala ja laaduntuntu hyvällä tasolla. Tosi erilainen kirjoitustuntuma vs perinteiset mekaaniset näppäimistöt, hyvin kannettavamainen, en muista oliko tätä eri kytkimillä saatavilla, meillä tuntopisteelliset joissa todella tuntuva jopa hieman "tahmea" tuntopiste.
Onko ennustetta videon julkaisulla? Vai tuleeko ihan kirjoitettu artikkeli? Gigantilla on kovassa BF tarjouksessa Logitechin G915 ja melkein laitoin tilaukseen sellaiseen mutta tämä jatkaa kummittelua takaraivossa.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Onko ennustetta videon julkaisulla? Vai tuleeko ihan kirjoitettu artikkeli? Gigantilla on kovassa BF tarjouksessa Logitechin G915 ja melkein laitoin tilaukseen sellaiseen mutta tämä jatkaa kummittelua takaraivossa.
Tämän/ensi viikon aikana tulee testivideo näillä näkymin.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 383
On kyllä oikeasti matalat kytkimet tässä näppiksessä, mitä viime viikolla pääsin vähän hipelöimään. Tuntuma vähän kuin läppärissä, mutta "key travel" on tukevamman ja laadukkaamman tuntuinen. Omaan makuun miellyttävä painallustuntuma, mutta nuo ovat jo käytännössä on-off-tyyppiset, eli itselle mekaanisessa näppiksessä tärkeää kytkeytymistä ilman pohjaamista on näin lyhyellä painallusmatkalla lähes mahdoton saavuttaa.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 311
Heittäisin näin ihan muistituntumalta että olisi aika samanlainen kuin Logitechin alkuperäinen Illuminated keyboard, josta tykkäsin aikoinaan. Kunnes kani katkoi johdon ja hetken sekkailtua G710+ kanssa oli pakko korjata johto että pääsi tuosta takaisin mataliin näppäimiin. Vähän "jäykemmät" kuin G815 Tactilet ja lyhkäisempi liikematka, toimii minulle hyvin. Tosin en ole mikään Ruunebergi joten näppäimistö ei ole minulle hienotyökalu vaan olen itseoppinut että näppäimet vedetään aina pohjaan :D ;).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 646
Viestejä
4 197 270
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom